Po cestě zpátky jsme oba dva mlčeli. Bylo mi líto ,že od něj Linda odešla ale vlastně jsem byla i šťastná protože jsem měla pravdu. Když jsme přijeli kluci s Wal koukali na "3:15 zemřeš" ,kluci se báli jen Wal ne.
,,Máte všechny?" zeptal se Jakub.
,,Jo jasně přesně hmmm...15 pizz" usmála jsem se. Jak mile jsem to dořekla se ke mě kluci rozeběhly a začali si rozebírat pizzy. Asi do půl noci jsme koukali na různé filmy ,ale postupně šli všichni spát. Jen já a Dominik jsme pořád koukali na Zlatovlásku. No hodně mužskej si Niku. Ke konci filmu mě Domča chtěl políbit ,hned jsem ucukla a vlepila mu facku. Odešla jsem k sobě do pokoje a zamkla se,začal klepat na dveře a prosit ať otevřu. Otevřela jsme mu a šla si sednout na postel.
,,Co ti je?" optal se.
,,Nechci se s tebou líbat a už mi něco musí být?" mrkla jsem na něj.
,,Ne..ale nechápu tě. Myslel jsem že tě aspoň trošku přitahuju" sedl si vedle mě.
,,Já neříkám že ne. Jen tě nechci,si hezkej ale v autě si mi říkal že mas holku. Spíš já nechápu tebe" koukla jsem se na něj.
,,Takže nic?" zvedl se.
,,Ne. Promiň" lehla jsem si.
,,Proč ne?" otevřel si dveře a byl na odchodu.
,,Víš proč ne? Já už mám vás kluků z labelu celkem plný zuby. Serete mě! Myslíte si že jsem nějaká vaše hračka?" začala jsem řvát.
,,Ne? Proč hračka?" zamračil se.
,,Víš co? Vypadni a dej mi pokoj" arogantně jsem se usmála a ukázala na dveře.Ráno...(pohled Wal)
Vzbudila jsem se kolem osmé takže jsem byla vzhůru nejspíš první. Šla jsem do kuchyně kde ale už všichni až na Ellu seděli.
,,Ahoj" pozdravili jedno hlasně. Jen jsem mávla a šla se najíst. Udělala jsem si tousty a čaj a šla si sednout ke stolu.
,,Kde je Ella?" zeptala jsem se když jsem pila svůj ovocný čaj.
,,Vůbec mi o ní nemluv. Včera večer jsem ji chtěl políbit ale začala dělat scény. Trubka jedna" odpověděl Dominik.
,,Trubka jo?" stala ve dveřích Ella která nejspíš probrečela celou noc.
Nik se na ní jen vražedně podíval a věnoval se dal svý snídani.
,,No Jakube dneska má přijít Marek. Chceme se spolu koukat na nějaký filmy a tak" spustila Ella.
,,Co? Jakej Marek? Jaký filmy?" odpověděl zmateně Jakub.
,,No Indigo bože" protočila Ela oči v sloup.
,,Jo jasně my stejně nebudeme doma máme show a Wal jde s námi" usmál se na ní.Pohled Elly...(večer)
Kluci a Wal už dávno odjeli takže jsem se šla vykoupat. Ve vaně jsem byla asi půl hodiny takže jsem si pak jen osušila vlasy a namalovala se.
Kolem desáté začal zvonit zvonek za kterým byl Marek. Otevřela jsme mu dveře,obejmuli jsme se a šli do obýváku. Objednali jsme si pizzu a čekali až přijde.
,,A co jak jde život? Dlouho jsme se neviděli ty trubko" šťouchl do mě Marin.
,,Prosím trubko jo?" koukla jsem se na něj a začala ho lochtat.
,,Ty svině malá" hodil si mě přes záda a odnesl mě do pokoje. (Asi víte co se tam stalo). Hned po tom jsme usli.Ráno.....
Vzbudila jsem se nahá ,ale pro mě bylo překvapením že jsem si všechno pamatovala. Chvíli po mě se vzbudil i Marin. Popřál mi dobré ráno a dal mi pusu na čelo. Ok asi jsem se zamilovala. Vzala jsem si na sebe velký a dlouhý tričko a společně s Marinem jsme se vydali do kuchyně kde už podle hluku všichni byli.
,,Dobré ráno degeši" křičela jsem aby mě bylo slyšet.
,,Jeee vy žijete?" zeptal se Jakub. Ukázala jsem mu prostředníček a šla si udělat kávu.
,,Chceš taky zlato?" zeptala jsem se Marka.
,,Nene puso už budu muset psal mi Calin ale zítra můžeme někam zajít" usmál se na mě.
,,Jojo tak já půjdu s tebou ke dveřím jo?" optala jsem se.
,,Nene jen se nasnídej zlato já to zvládnu" přišel ke mě a začali jsme se líbat.
,,Tak paaa miluju tě" křičel na mě z chodby.
,,Já tebe taky" odpověděla jsem ,pak už jsem slyšela jen bouchnutí dveří.,,Jaký miluju tě? Jaký puso a zlato? Vy jste spolu?" ptala se mě Wal.
,,No asi jsem si uvědomila že on je ten správnej ,ale ještě spolu nejsme" usmála jsem se.
,,Snad už budeš konečně šťastná" uculila se.
,,Snad j." chtěla jsem to doříct ale pan Citta měl ty svoje připomínky.
,,Tak semnou ne ,ale s Marinem jo?" koukl se mi do očí s výsměchem. Zvedla jsem se a u dveří kuchyně řekla
,,Přesně tak". Celej den jsem prospala ,akorát večer jsem pak volala s Marinem. A hádejte co. Chodíme spolu. Jsem konečně šťastná hned jsem to běžela všem říct. Všichni až na Dominika mi to přáli ale tak nic jinyho jsem taky nečekala.Miluju vás💖💞💖💓💗💗
ČTEŠ
Špinavý představy/Milion+
Fanficje to můj první příběh tak to neberte vůbec vážně. Pouze jsem si to chtěla zkusit taky s té druhy strany. Děkuji těm co si to přečtou a užívejte zivota papapa