Pov. Yoshi
Po całej dzielnicy rozszedł się głośny dźwięk a Ewron upadł na ziemię. Nexe od razu się rzucił na Mamiko. Oboje zaczęli się szarpać przy czym Mamiko upuściła pistolet który od razu podniosłem. Chciałem strzelić Mamiko w nogę albo rękę ale niestety nie było już naboi.
Pov. Mamiko
Gdy tylko ten idiota rzucił się na mnie puściłam mój pistolet! Gdy go uderzyłam a ten się zachwiał do tyłu chciałam po niego sięgnąć ale. Yoshi zasrany idiota którego KIEDYŚ kochałam wziął go. Chciałam mu przywalić ale jego chłoptaś się na mnie rzucił. Jak ja ich nienawidzę!
Pov. Yoshi
Nexe o dziwo nie dawał sobie rady więc postanowiłem mu pomóc! Wraz z nim zaczęliśmy się szarpać z nią bo mimo wszystko KULTURKA musi być zachowana. Pamiętajcie. Kobiet. Się. Nie. Bije. Nagle Nexe upadł nieprzytomny a z jego głowy zaczęła się sączyć krew. - UPSIIIII NIE CHCIAŁEM TAK MOCNO :((((. Skomentował...EWRON. Spojrzałem na niego zdezorientowany. Mamiko uśmiechnęła się. - Jak widzisz albo i nie, on ma mój pistolet. Poskarżyła się Ewronowi. - Yoshi nie chcemy przecież aby komuś się stała krzywda :)) więc lepiej daj ten pistolet. Zmarszczyłem brwi. - Zdaje się że nie wiesz co się DZIEJE. Zaczęła Mamiko. - Masz dużo pytań. Prawda? Zapytała. - Ewron ty jesteś po jej stronie? Zapytałem ignorując ją. - Jakoś tak wyszło. Odpowiedział. - Czyli to było kłamstwo!? Nie byliśmy przyjaciółmi?! Wściekłem się. - Wszystko dla miłości ;)). Rzekł patrząc na Mamiko. - Czekaj....Wy. RAZEM. Coś mnie OMINĘŁO?!? Nic już nie rozumiałem. - Nie mamy czasu. Zaraz będą tu psy bo wezwała ich jakaś babka z bloku obok. Musimy się zwijać. Ja wezmę tego a tu zajmij się nim. Przy ostatnim słowach Mamiko wskazała na mnie. Ewron kiwnął głową i zamachnął się MACZETĄ tak szybko że nie mogłem się uchylić. Zabolało Ewron. Tak nieładnie! :(((. Upadłem łapiąc się za bolące miejsce czując krew. Obraz przykryła mi dziwną mgła a wszystko słyszałem jagbym był z dobre 3 metry dalej. I nagle wszystko stało się czarne..Ciąg dalszy nastąpi...
Oczywiście ten rozdział również powstał za pomocą takiej osoby jak Kaiko225 więc zapraszam na jej konto gdzie wstawia Tomarry. Kolejny rozdział pojawi się za tydzień i bayoooo.
350 słów
CZYTASZ
Niby Przyjaciele A Jednak...| Nexe X Yoshi[Zakończone]
FanfictionHistoria kilku przyjacieli, albo i nie tylko