Pov. Nexe
Kiedy już wszyscy się rozpakowali zrobiliśmy małe zgrupowanie aby podzielić obowiązki.
Ja i yoshi mieliśmy szukać patyków na ognisko, Kamil z jego dziewczyną Elen mieli zająć się przygotowaniem ogniska,
A mandzio bladi i zacha postanowili wrucić ze względów nieznanych.Podczas szukania patyków, wszystko się zmieniło. (Ach te niedobre patyki XDD)
Pokłóciliśmy się i to dość ostro. Miałem tego dość. Zawróciłem się w stronę obozu aby się spakować.
Kiedy przeszedłem jakieś 20 metrów obróciłem, a filip szedł jakby nigdy nic w głąb lasu szukając patyki.
Zadzwoniłem po zache bo mieszka 30 minut drogi od miejsca biwakowego na którym aktualnie byliśmy.
Pov. Yoshi
Kiedy wróciłem sam do kamila i jego dziewczyny zaczęli pytać gdzie krystian i czy się zgubił.
Powiedziałem im całą prawdę i zaczęli się ze mną kłócić bo nie szedłem za nim.
Próbowałem im tłumaczyć że to on zaczął ale na nich to nie działało.
Postanowiłem ich już więcej nie słuchać i pójść do namiotu alby to przemyśleć, oraz dzwonić do znajomych czy wiedzą gdzie jest.
Pov. Nexe
Siedziałem z zachą i oglądaliśmy telewizje.
Nasz seans zakłócił głos dzwonka od telefonu. Na wyświetlaczu telefony zachy pisało filip.
Zacha odebrał i włączył na głośno mówiący.
Kiedy już mieli się żegnać uderzyłem się w ławę i wydałem z siebie charakterystyczny dla mnie dźwięk przy uderzeniu.
Zacha szybko się rozłączył. Byłem pewien że filip rozpoznał mój głos...
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
Witam.
Stara wstała
I mam dla was wybór
Bo mam dwa zakończenia
Wybierajcie 1 albo 2
Tu wybierajcie:
1
2
Papa
CZYTASZ
Niby Przyjaciele A Jednak...| Nexe X Yoshi[Zakończone]
FanfictionHistoria kilku przyjacieli, albo i nie tylko