14. Witamy Polandio?

46 4 1
                                    

Pov. Yoshi

Usłyszelimśy strzał . Kiedy myślałem że już umarłem poczułem na ramieniu czyjś dotyk.

Otworzyłem oczy. Krystian wciąż był we mnie wtulony, a na moim ręku była ręka jakiegoś policjanta który mówił nam coś po niemiecku.

Po chwili Krystian podniusł głowę i mnie pocałował.

(Napisz to time skip ładną czcionką)

Po godzinie przesłuchania i badania nas czy wszystko z nami jest ok.

Kiedy nas wypuścili była 4 nad ranem i razem z Krystianem uznaliśmy, że wracamy do Polski.

Pov. Nexe

Kiedy byliśmy w mieszkaniu spakowaliśmy się całkowicie oraz kupiliśmy bilety na jutro do Polski.

Kiedy wszystko zrobiliśmy poszlimśy spać.

Rano filip załatwił wszystko z gościem od którego je wynajmowaliśmy.

Pov. Yoshi

Kiedy wstaliśmy o 11 poszedłem do kuchni aby zrobić nam śniadanie.

Wyjąłem miski i wlałem mleko, a potem do sypałem płatki [ :) ]. Kiedy jedzonko było gotowe obudziłem Krystiana i zaprowadziłem do kuchni.

Po zjedzonym śniadaniu zadzwoniłem do  człowieka który powierzył nam to mieszkanie.

Po rozmowie dopakowalośmy resztę rzeczy i czekaliśmy na Boba (bo tak nazywał się człowiek wynajmujący mieszkanie), abyśmy rozwiązali umowę najmu.

Kiedy przyjechał przeczytaliśmy owy dokument napisany po angielsku, żeby dla wszystkich była zrozumiała, i podpisaliśmy ją oraz oddaliśmy klucze.

Wsiedlimśy do taksówki i pojechaliśmy na lotnisko bo za 3 godziny mieliśmy lot.

🇩🇪✈️🇵🇱🚗🏠🇩🇪✈️🇵🇱🚗🏠🇩🇪✈️🇵🇱🚗🏠

No hej.

Jest rozdział spuźniony ale jest.

Spuźniony jest bo usunęłam aplikacje gdzie miałam napisane rozpiski na rozdziały :)

Dobra spadam jeść czereśnie od cioci.

Bayyy✋

Niby Przyjaciele A Jednak...| Nexe X Yoshi[Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz