Vol. 13

986 39 3
                                    


Az estére való készülődésem egyedül telt, Pi-t mintha a föld nyelte volna el. Utoljára a medencénél láttam, akkor azt mondta 'Mindjárt jön!'. De annak már bő egy órája. The show must go on, én már el is készültem az estére. Egy sárga-fehér kockás spagetti pántos mini ruhával és hozzá egy fehér chunky sneaker-rel nem lőhetek annyira mellé, talán. Le érve a földszintre továbbra se találtam sehol, de Clint-et se. 

- Hol lehet ez a két majom? - lépett mellém egy koktéllal a kezében Wanda.

- Medencézés óta nem láttam őket.. - ült le a mellettem lévő kanapéra Natty. Elég fancsali képet vághattam, mert rögtön el kezdtek nyugtatgatni a csajok.

- De biztos mindjárt elő kerülnek! 

- Lehet csak valamilyen meg lepetéssel készülnek! Ki tudja.. - öleltek körül, mintha valami halálos beteg lennék. - Nézd már ott is vannak! - és tényleg, rettentően ki csípve közeledett felénk a barátom. Én csak el ismerően füttyentettem, mire ő perdült egyet és folytatta az útját felém.

- Tetszik amit látsz béb? - húzott közel magához. Én csak csillogó szemekkel bólogattam, mit mondjak el állt tőle a szavam. Király kék, fel tűrt ujjú inge és hozzá a fehér térd fölé érő rövid nadrágja láttán. 

- Csini vagy! - simítottam végig mindkét fel karján.

- Mi itt sem vagyunk már! - oldalaztak el a lányok vigyorogva.

- Ha jó fiú leszel el viszlek táncolni! - mértem végig újra biggyesztett szájjal elismerően. Mire ő zavarban lévő lányt kezdett imitálni. 

- Óó, szabad nekem olyat? - játszotta tovább az agyát. Én már a hasamat fogva nevettem rajta, de ő is lassan csatlakozott hozzám. Ezt a pillanatot Tony hangja törte meg.

- Vályúhoz! - indult meg befele az étkező irányába. 

- Hölgyem! - tartotta felém a kezét mintha csak táncra kérne fel, de ami ezután jött arra nem számítottam. Olyan hirtelen kapott fel az ölébe, hogy nyekkenni is alig tudtam.

- De ugye most nem dobsz be a vízbe? - karoltam át a nyakát. 

- Most nem! - adott egy puszit majd indult meg velem a többiek irányába. 

A vacsora..tökéletes volt! Tony egy seregnyi személyzetet vett fel míg itt vagyunk, úgyhogy semmivel nem kell foglalkoznunk. Király! Remek volt a hangulat is, bár a sok kajától már azt sem tudtam hova nyúljak. Bezzeg Pi! Ő nagyon is tudta hova nyúljon..majdnem egész végig fél kézzel a combom belsejét simogatta, de tovább nem ment hál'isten! Az kellett volna még nekem ennyi ember előtt.. 

Vacsora után a medence melletti részeken pihentünk, a kaja koma nem játék! De miután ki pihentük magunkat kezdődhetett a buli(ka)! Az összes latin zene lejátszásra került pár retró darabbal ki egészítve. De amikor meg szólalt a Despacito..

- Szabad egy táncra? - kísértetiesen hasonlított az első táncomra Pi-vel. A zene, a helyzet ahogy a medence szélén ültünk és ő fel pattanva táncra kért. Bele borzongtam egy pillanatra a fel ismerésbe. Két másodperccel később már táncoltunk mint az idióták. Azt hiszem kicsit sok volt a szűznek nem mondható koktél. Pi egyszer csak fel kapott az ölébe és úgy kezdett pörögni.

- Nee Pi, el fogunk esni! - jószerivel végig se tudtam mondani. Hatalmas csobbanással értünk be a medencébe amit a többiek csak hangos taps viharral és hujjogatással fogadtak. Miután gálásan meg hajolt, magához húzva csókolt meg szenvedélyesen. 

- Óóó, menjetek szobára! Ne itt! - kurjantott el magát Wanda.

- Gyere öltözz át, bár én is lehet át vedlek! Nem akarok meg fázni a szülinapodra.. - ölelt magához. Fel érve a szobánkba azzal a ténnyel szembesültem, hogy nem tudom le húzni a cipzárját a ruhámnak, eleve nem tudom hogy húztam fel egyedül! 

- Segítenél lécci! - néztem kérlelve Pi-re. Szó nélkül állt mögém és húzta le a cipzárt irtó lassan. Végig puszilva a hátam közben. 

- Meg is van! - adott szinte rögtön a kezembe egy törölközőt. 

- Amúgy...

- Amúgy? - nézett fel ő is a törölköző alól.

- Amúgy merre voltál Clint-el?

- Az titok! - dobta rám a törölközőjét.

- Hé! Naa..mond el! - léptem elé meg fogva a kezét.

- Egy csókért el mondom.. - rögtön meg csókoltam nem kellett kétszer mondania. - Meg még egyért..meg még egy.. - mondogatta csókok között, míg végül már nem kellett mondania, de nem is váltunk el már. Szép lassan el akarta kezdeni le húzni a ruhám felső részét, de én meg fogtam a nyak részét a ruhámnak. 

- A válaszért lehet tovább húzhatod! - vigyorogtam rá ördögien. Kölcsön kenyér..

- Ahhj..de annyira kínos! Nem szívesen mondanám el.. - ült le az ágy szélére. Én pedig mellé kuporodtam.

- Naa..a kedvemért! - fogtam meg finoman az állkapcsát felém fordítva a fejét. Nagy sóhajtás.

- Jól van! Én csak kértem egy kis útmutatást Clint-től. Tudod olyan apait..

- Apait? - néztem rá értetlenül.

- Igen..tudod! Olyan fiús dolgokban.. - halkította el a hangját egyre jobban, szinkronban vörösödött a fejünk. 

- Ó..értem akkor. Gondolom senki nem mondott neked ebben a témában semmit, ugye? - csak a fejét rázta szomorúan. - Hát ha ez meg nyugtat..én se tudok semmit! Natty eddig csak a menzeszről beszélt nekem. Jó azt tudom, hogy óvszer az muszáj, de azon kívül! Nada.. (Semmi) - egy-két másodpercig nézett a szemembe meg fejthetetlen pillantással, majd hirtelen meg csókolt. Pár percnyi csókolózás után le esett a nézésének üzenete. Vágyakozott.. Hosszú percek után finoman el döntött keresztbe az ágyon és úgy feküdt felettem és a lábaim között, a csókot nem szakítva meg. Ennyire viszont képben voltam, hogy tudjam mi lesz egyre keményebb odalent, mármint nem nekem. Végül amikor már a ruha felső része a köldökömig volt le húzva, el kezdett, hogy mondjam szépen..dörgölőzni ruhán keresztül. Én ebben az állapotban és pillanatban már csak nyögni tudtam erre.

- Srácok! - tépte fel az ajtót Tony. - Upszika! -látott meg minket. - Na mindegy limbo verseny lesz ha érdekel titeket! - majd csapta is be az ajtót maga után. Pi csak ingerülten döntötte a homlokát az enyémnek. 

- Ezt nem hiszem el...

- Legközelebb bezárjuk az ajtót! - nyomtam egy gyors puszit az orra hegyére. - Most viszont tényleg vissza kéne menni..udvariatlanság. 

- Hát inkább azaz udvariatlanság, hogy ránk nyitottak! És ha már ruha nélkül csináltam volna ezt.. - dörgölte hozzám ott újra, mire én csak kéjesen nyögtem egyet. - Az már túl ment volna minden határon..nem igaz? - folytatta továbbra is. Majd pár perc után abba hagyta. - Basszus.. 

- Mi az? 

- Semmi.. - de a reakciójából ítélve volt egy tippem erre. - Nos..akkor le megyünk? 

Oda lent már mindenki nagyon kész volt csak Steve tűnt józannak. De ez nála nem csoda annyira, szerencsétlen ivás terén! A limbózás viszont állati vicces volt mindenki részegségéből adódóan. Mi Pi-vel csak ültünk össze bújva egy kinti kanapén és nevettünk a felnőtteken. 

- Annyira röhejesek! - csapkodta a térdét Pi.

- Eléggé! - kontráztam rá.

- Figyelj ránk se bagóznak..mi lenne ha vissza mennénk? - csókolt meg finoman. 

- Nem is tudom. Kicsit már fáradt vagyok...ahhoz! - húztam a számat.

- Akkor csak aludjunk. Abban benne lennél? - vigyorogva bólintottam. Ölbe kapva vitt fel a szobánkba. Fent legalább már egyedül tudtam le venni a pólóm és rövid nadrágom, pizsiben léptem ki a fürdőből. Pi már az ágyban feküdt egy szál boxer alsóban. - Azta de édi itt valaki! - mért végig. 

- Édi? - másztam be mellé az ágyba. 

- Uhum az vagy! - adott puszit a fejem tetejére. Még több mint egy órát beszélgettünk mindenről ami csak eszünkbe jutott. Amikor már ott kint sem szólt a zene és a beszélgetés is el halkult, minket is el nyomott lassan az álom egymás karjai közt.


Are you strange like me? (Befejezett)Where stories live. Discover now