Vol.4

1.4K 59 7
                                    


Úristen én még nem izgultam úgy, mint ma! Reggel el mentünk Tasha-val fodrászhoz, ami hogy őszinte legyek le sokkolt egy kicsit, mert nem igazán voltam még fodrásznál és ha már ott  voltunk sminket is csináltatunk, mert miért is ne! Mire végeztek velünk úgy éreztem magam kicsit, mint egy ki cicomázott játék baba.

- Azta! El képesztően festesz kicsi lány! - pörgetett meg Tasha.

- "Te is nagyon szép vagy, Tasha!" - vettem jobban szemügyre.

Késő délután volt már, fürdés után át jött segíteni nekem a ruhámnál, mert egyedül nem tudtam volna fel venni a hátul zipzáras rucit. Ami mellékesen mondom el képesztő volt! Az 50-es éveket idézte a stílusa a pántos tüll költemény ami gyönyörű király kék árnyalatban játszott. Hozzá egy ugyan olyan kék pántos magassarkú tömb sarkal. Hosszú-hosszú percekig ámultam magamat nézve a tükörben. Végül Tasha rángatott el előle.

- Gyere, le maradunk a buliról! - rángatott maga után. A társalgóban, vagy ha jobban tetszik nappaliban már nagyon sokan voltak. Első utunk a bár pulthoz vezetett ahol Natasha rögtön a pult mögött termet én pedig le ültem az első bár székre. Már most fájt a lábam, mi lesz később?!

- Nancy! Natasha! Végre tiszteletüket teszik a hölgyek is? - emelt el egy üveg whisky-t a polcról Tony.

- Tovább tartott a készülődés, mint vártuk..! - kacsintott rám Tasha.

- De végre itt vagytok és csak ez számít! - simította meg a hátam Tony. Jesszusom...! De már tovább is lépett valakit üdvözölni. Amíg barátnőm, mert azt hiszem már bátran nevezhetem annak, keverte az italt nekünk, addig is volt időm nézelődni. A fiúk biliárdoztak, de a nagy részük csak itt-ott volt fel lelhető amint épp beszélget valakivel. Mondjuk a biliárd asztalt már nagyon régóta nézegetem, de sose mertem játszani, főleg, hogy nem is tudom mik a szabályok benne.

- Szeretnéd ki próbálni? - nézett Natty is a biliárd asztalra.

- "Lehet.." - mosolyogtam kínomban. Nem akartam le égni, de attól független érdekelt..

- Be szállhatunk fiúk? - léptünk oda Steve-hez, Clint-hez és egy ismeretlen fickóhoz.

- Ő az új csaj akiről beszéltetek? - nézett rám az idegen. Majd el ismerően bólintott.

- Igen, de 15 éves úgyhogy hagyd békén vagy a kezed el töröm Wilson! - mosolygott negédesen barátnőm erre a bizonyos Wilson-ra.

- Még be se mutatkoztam..! Sam Wilson! - nyújtotta ő is a pracliját. Én is viszont és ezúttal is Tasha segített ki.

- Ő pedig Nancy Dove! 

- És te vagy a szinkron hangja? - nézett a vöröskére kérdőn Sam.

- Igen, mert néma és ha csak nem tudsz jelelni akkor esélytelen, hogy meg értsd! - mintha az ügyvédem lenne ez a nő! Bár én még mindig zavarban voltam attól a két ténytől, hogy beszélgettek rólam a hátam mögött és, hogy majdnem ki kezdtek velem..!

Félre értés ne essék, habár el ismertem, hogy jól néznek ki ezek a pasik, de egyik sem volt az esetem asszem..nem tudom még szerelmes se voltam soha! A gyerekkori szerelmek meg nem számítanak szerintem, hiszen azok annyira komolytalanok! Amíg én biliárdozni tanultam a fiúktól, addig Natasha kevert egy újabb adag italt és közben jól el csevegett a dokival is.

Később amikor a vendég sereg nagy része le lépett és a csapat egy pontban össze gyűlt a kanapéknál és már mindenkiben volt rendesen ital, bennem is egy kevés, mert Tasha kevert nekem egy félig szűz margaritát kevés tequila-val. Isteni volt! Pályát tévesztett az tuti! A hangulat egyre jobb lett, miközben mindegyik férfi próbálta meg emelni Thor kalapácsát/pörölyét tudom is én! Mi ki maradtunk csajok ebből a buliból, de jól esett nevetni a fiúkon.

Are you strange like me? (Befejezett)Where stories live. Discover now