Sasuke, Sakura'ya - her yerde ama her yerde - ne kadar çok dokunmak istediğini düşünmekle öylesine meşguldü ki, Sakura'nın öteki odada sırtı açık donmak üzere olduğunu tümüyle unutmuştu. Bunu ancak kendisi nihayet tost gibi kızaracak kadar ısındığı zaman fark etti.
En az on defa kendi kendini ahmaklıkla suçlayıp küfür ettikten sonra ayağa kalktı ve Sakura'nın kapattığı kapıya doğru yürüdü. Kapıyı açıp, Sakura'yı yerde kıvrılmış, zangır zangır titrerken görünce kendini bir kez daha küfür yağmuruna tuttu.
"Seni küçük aptal," dedi. "Kendini öldürmeye mi çalışıyorsun?"
Sakura başını kaldırdı ve onu görünce gözleri fal taşı gibi açıldı. Bunun üzerine, Sasuke birden neredeyse çıplak olduğunu hatırladı.
"Kahretsin," diye mırıldandı kendi kendine, sonra öfkeyle başını sallayarak onu çekip ayağa dikti. Sakura sersemliğini atınca elinden kurtulmaya çalıştı. "Ne yapıyorsun?"
"İçine biraz mantık serpiyorum."
"Ben son derece iyiyim," dedi Sakura ama titremeleri onu ele veriyordu.
"Seni küçük şeytan. Ben seninle konuşurken bile donuyorum. Ateşin yanına gel."
Sakura, yan odada çıtırtıyla yükselen turuncu alevlere imrenerek baktı. "Sen burada kalırsan giderim."
"İyi," dedi Sasuke. Isınması için her şeyi yapardı. Hafif bir dokunuş ile onu doğru tarafa yöneltti.
Sakura ateşin yanında durdu ve ellerini ateşe doğru tuttu. Sakura'nın dudaklarının arasından kaçıp gelen memnuniyet dolu oh sesi odanın içinde süzülüp Sasuke'nin midesine bir yumruk gibi indi.
Sasuke, Sakura'nın saydam ve solgun görünen ensesine doğru bir kaç adım ilerledi.
Sakura tekrar iç geçirdi. Sırtını ısıtmak için arkasını dönüp de burnunun dibinde Sasuke'yi görünce korkup sıçradı. "Gelmeyeceğini söylemiştin," dedi Sakura onu suçlarcasına.
“Yalan söyledim." Sasuke omuz silkti. "Kendini gerektiği gibi kurutabileceğine zerre kadar inanmıyorum."
"Ben bir çocuk değilim."
Sasuke'nin gözleri genç kızın vücuduna takıldı. Elbisesi beyaz ve bedenine yapışmış olduğundan teni rahatlıkla fark edilebiliyordu. "Çocuk olmadığın çok açık."
Sakura aceleyle göğüslerini kapadı.
"Sana bakmamı istemiyorsan arkanı dön." Sasuke uzunca bir süre onun sırtına baktı. Sırtı da, hemen hemen ön tarafı kadar sevimliydi. Ensesi o kadar güzeldi ki... Örgülerinden kurtulmuş olan birkaç saç teli ıslanıp kıvrılmıştı. Tıpkı nemli güller gibi kokuyordu, bu koku Sasuke'nin tüm gücünü çekip alıyor ve uzanıp onu okşamasına engel oluyordu.
Hayır, kolları değil, basenleri. Ya da bacakları. Ya da -Soluğu kesilir gibi bir nefes aldı. "Bir şey mi oldu?" Sakura dönmedi ama heyecanı sesinden belli oluyordu.
"Bir şey yok. Isınıyor musun?"
"Evet." Bunu söylerken bile titriyordu.
Sasuke, olacakları düşünüp tartmadan, uzanıp Sakura'nın eteğinin düğmesini çözdü. Sakura'nın ağzından boğuk bir cıyaklama sesi çıktı.
"Buz sarkıtı gibi üzerine yapışan bu şeyle asla ısınamazsın." Kumaşı aşağıya doğru çekmeye başladı. "Bence... Bilmiyorum... Bu gerçekten..."
"Evet?"
"Bu çok kötü bir fikir."
"Olabilir." Etek bir hamur yığını gibi yere düştü, üzerinde sadece, sanki ikinci bir deri tabakası gibi bedenine yapışmış kombinezonu kalmıştı. (O ne bende bilmiyorum internetten baktım buymuş😕 ne tuhaf isimleri var)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌸LADY🌸 |SAKURA HARUNO|
Teen Fiction- Kendi kurgum değil - Sakura ana karakter. - Kitabın Naruto serisi ile alakası yoktur. - Wattpad sakın sileyim deme....