Q&A o którym zapomniałam i nie możecie mi nic zrobić

882 90 153
                                    

Ok więc najpierw pytania do mnie ponieważ tak mi wygodniej, i mogę to zrobić jako że posiadam władzę absolutną nad tym ff. I bardzo przepraszam jeśli czyjeś pytanie się nie pojawiło, ale wattpad ma jakieś problemy sam ze sobą i nie chce opublikować mi wersji którą pokazuje jako roboczą tylko coś tnie. Jutro postaram się to zedytować, o ile nie wejdzie odpowiednia wersja.

1. Ile mniej więcej rozdziałów będzie miała ta książka?

Zdecydowanie o wiele za dużo. To na początku miało być krótsze ff. Znacznie krótsze. Ale Levi okazał się bardziej oporną na relację postacią niż przypuszczałam, w dodatku mamy jeszcze wątek Franza, i jakoś tak wyszło. Chciałabym to dokończyć w jakiś max 15-20 rozdziałach, ale czy to się uda to zobaczymy. Znając mnie wyjdzie jeszcze około 30. 

1. Czy napiszesz książkę reader x Franz?

Po pierwsze to nie umiem pisać książek z reader jak widać. No i nie wiem, czy Franz jest postacią o której można by napisać taką książkę. On sprawdza się bardzo dobrze jako postać poboczna, ale myślę że książka opierająca się tylko na związku z nim mogłaby przedstawiać dość toksyczny obraz relacji ze względu na jego zaburzenia i resztę problemów. Oczywiście da się to zrobić, ale nie byłaby to książka na zasadzie zajebiste życie z zabawnym facetem, tylko raczej historia walki z uzależnieniem. To naprawdę trudny temat, i nie czuję się na tyle kompetentna żeby w tej chwili go opisać.

Jeśli książka z Franzem powstanie, to nie wcześniej niż po zakończeniu "One Smile", i będzie to raczej OC x Franz. Ale póki co, kto mówi że Franz nie ogarnie się w tym ff?

3. Tworząc postać Franza inspirowałaś się na kimś lub czymś ?

Tak, ale w jego pierwszej wersji która teraz nie ma z nim absolutnie nic wspólnego. W pierwszej wersji Franz był koło osiemdziesiątki, nie był Ackermannem, ale był ojcem Kenny'ego i traumatyzował go całe życie. Był też gwałcicielem i w sumie najgorszym typem sukinsyna, i po tym jak Kenny zorientował się że Lara do niego trafiła, to zabrał ją do siebie. Podobała mi się ta wersja ff, ale uważam że teraz jest lepsza i cieszę się z tego, jak teraz wygląda postać Franza. Mniej psuje mi fabułę.

4. Czy możemy się spodziewać jakiegoś maratoniku?

Jak ktoś chce to jasne. Tylko potrzebowałabym czasu na napisanie kilku rozdziałów pod rząd.

5. Czy zamierzasz wiązać przyszłość z pisaniem?

Chciałabym, myślę że każdy kto bardziej wciągnął się w pisanie na wattpadzie chciałby kiedyś coś wydać. Pewnie pisanie nie będzie moim głównym zajęciem, ale wow, fajnie byłoby wydać książkę.

***

Autorka: Ok to teraz przejdźmy do tego co reszta ma do powiedzenia bo może być ciekawie.

Franz: Ja zacznę.

Autorka: Plan był inny.

Franz: Jebać plan, dawaj pytania.

Autorka: Niech ci będzie, na początek temat który lubisz. Ile razy zaruchałeś?

Franz: Nie wiem.

Autorka: A tak na oko?

Franz: Kilka tysięcy, ale ja się nie pierdolę tak co sekunda, tylko po prostu jestem w chuj stary już. Z dwadzieścia parę lat z ruchaniem się to jednak sporo tego wychodzi.

Autorka: Jesteśmy dumni z tego że nie złapałeś żadnej weneryki.

Franz: *histeryczny śmiech* 

One Smile || Levi x OC ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz