Introduction Character

35 1 0
                                    

Just Through the Rainbow, from the world we know lies a six of Realms :

1. Fairy Topia and Mermaidia Realms
2. Pixie Hollow Neverlands Realms
3. The Elementalists 4 nations Realms
4. The Land Of Oz Realms
5. Human Pyhsical World Realms
6. Spiritual World Realms

Semua alam seimbang dan saling berhubungan. Cerita ini akan membahas cerita cinta seorang peri dan pengendali elemen dengan seorang manusia biasa dengan perjuangan cinta yang rumit. Cerita ini adalah cerita cinta Nichollas dan Verrel serta beberapa sahabat dan musuh mereka.

1. Alianzard Ramsford Nichollas, (Elementalists in super power and rare ability in Water Bending Master, Blood Bending Special Master, Winter Fairies, water Fairies, Water Healing Master, Fairy Guardians Indigo Colour, Chi Blocking Master, King of The Water Kingdom of Northern Water Tribe Elementalists Realms, King from Shimmervale Fairy Topia, dan Verrel Future BoyFriends)

2. Verrel Hyde, (Human, Future King of ShimmerVale Fairy Topia, Future Elementalists in FireBending Master, Future Fairy Guardians Red Colour, and Nick Future BoyFriends)

3. Rafi Syahid, (Elementalists in Fire Bending Masters, Lightning Bending Master, Sunlight Bending Master, Sun and Ultraviolet radiation Bending Master, Fairy Guardians Orange colour, King of Crystal Palace Fairy Topia, Dista BoyFriends, and Nick BestFriends)

4. Ardista Glinda Leurissa, (The Future Good Witches, Fairy Guardians Yellow Colour, Light Fairies, Rafi GirlFriends, Futuristic and Universe power, Nick BestFriends, Queen and Ruler of the Land Of Oz Capital)

5. Kevin Ananta Hou Ting, (Elementalist in Earthbending Master, Metal Bending Master, PlatinumBending Master, Sand Bending Master, Lava Bending Master, ElectromagneticBending Master, Seismic Sense master, Fairy Guardians Green Colour, William Brothers, Nick Bestfriends, King of The Earth Kingdom Capital Ba Sing Se the Elementalists realms)

6. Ridha Hadiningrat, (Elementalist in WaterBending Master, WaterHealing Master, Water Fairies, Fairy Guardians in Blue Colour, Nick Ex-GirlFriends, the Princess at Water Kingdom of The Southern Water Tribe Elementalists Realm, dan Queen at Glos Gangeles Fairy Topia).

7. Iqbal Joaquinos, (Elementalist in Air Bending Master, Guru, Anti Gravity air Bending Master, Spiritual leader, Fairy Guardians in Violet colour, Adrian Cousins, Nick Bestfriends, King of the Eastern Air Temple Elementalists Realms, dan King at Glos Gangeles Fairy Topia).

8. Adrian Ramsey, (Elementalists in Air Bending Master, Spiritual Leader, Nick Ex-Bestfriends, Iqbal Cousins, dan King of the Northern Air Temple)

9. Arthur Bei Fong, (Elementalists in EarthBending Master, Metal Bending Master, Lava Bending Master, Nick Enemy as Ex-Bestfriends, Former King of The Earth Empire of Zaofu)

10. William Ananta Hou Ting, (Garden Fairies, Elementalists in Earth Bending Master, Metal Bending Master, Sand Bending Master, Electromagnetic Bending Master, Prince of the Earth Kingdom Omashu Elementalist Realms, Nick BestFriends, and Kevin little Brothers).

11. Logan Azhar Bei Fong, (Fast Flying Fairies, Elementalists in Earth Bending Master, Metal Bending Master, Lava Bending Master, Nick Friends, Arthur Brothers, King of The Earth Empire of Zaofu)

12. Farhan David Amalas, (Sea Butterfly Fairies, Hydrokinesis Power, Nick and Verrel BestFriends, Nick Lawyer and Council in Human World and ambassador at ShimmerVale Fairy Topia).

Selebihnya karakternya bisa dilihat di chapter selanjutnya selamat membaca semuanya 👌😁

My Boyfriends is A Fairy - Season 1 "Elementalists Universe"Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang