5.6. 1992
Bylo o týden později a dnes se konal večírek.
Draco měl narozeniny a já mu samozřejmě koupila dárek, ale jelikož je na ošetřovně, tak mu ho nemůžu dát.
„Ahoj, Harry!" Pozdravila jsem Harryho a obejmula ho. „Už máš vybraný outfit?" Zasmála jsem se.
„Aa, Jessica se nám dobře vyspala."
„Ano, ale teď musím.- no to je jedno, sejdeme se v 8 u astronomické věže, platí?"
„Dobře, tak ahoj."Seděla jsem u krbu ve společence a četla si mudlovskou knížku, kterou mi zaslala Mia. Byl to nějaký román, ale byl hrozně chytlavý. Měla jsem si spíš dělat úkoly, ale to je vedlejší věc.
Z čtení mě ale vytrhl Blaise.
„DRACO, DRACO SE VRÁTIL!"
Zakoulela jsem očima a šla jsem do ložnice pro dárek. Dala jsem mu praskací bonbony, řetízek "Jessica" a já jsem měla svůj s "Draco", skvělá dvojka, že?Když jsem vyšla už jsem viděla, jak se s ním každý objímá. Vůbec mi to nevadilo. Ne, vůbec mi to nevadilo..
Přišla řada na mě a já k němu rozpačitě přiběhla.
„Ahoj, Draco. Tady máš bonbóny a taky máme každý svůj řetízek, já mám Draco a ty máš Jessica. Jo a ještě všechno nejlepší."„Děkuju." Řekl a ani se neusmál. „Jo a ještě ti mám vyřídit, že jedeš k nám domu na prázdniny, ale asi ne na celé."
„Hm, super."
„Co?"
„Ale nic."Obejmul mě. Určitě to nebylo jen tak.
„Jen jsem se chtěl zeptat, jestli se mnou dneska nepůjdeš na večírek."
„P-počkat, ty tam jdeš?" Vyhrkla jsem, vždyť jsem domluvená s Harrym!
„Draco, ty tam vážně jdeš? Vždyť jsi sotva vyšel z ošetřovny."
„No.. jsem myslel, že se mnou budeš chtít jít."
„Já bych ráda, Draco. Ale.. už jsem s někým domluvená a-"
„Jo jasný, v pohodě, žejo." Odpálkoval mě, doběhl je dveřím své ložnice a bouchl dveřmi.Přece jsem nemohla vědět, že tam dneska bude. A koho si pozve? Vím od Blaise, že zve Pansy, ale koho bude mít teda Draco? A pak jsem si to uvědomila. Zmijozelští mě uvidí s Potterem! No nic, kdyžtak řeknu, že mě pozval a že já nabídky přijímám. To by mohlo vyjít.
Opět jsem byla v ložnici a viděla jsem naproti mě Pansy s Daphné. Nebavily se spolu, ale já teď potřebovala mluvit s Pansy.
„Pansy? Máš minutku?"
„No tak kvůli tobě si ji udělám." Usmála se, ale Daphné se tvářila, jako kdyby snědla citron.Zatáhla jsem jí za roh.
„Víš Pans.. já bych se ti chtěla omluvit za to co jsem kdy udělala. No a že bych se s tebou chtěla bavit, jako dřív." Vyhrkla jsem rychle jako Eminem.
„Čekala jsem na tuhle chvíli taak dlouho." Usmála se a obejmula mě.
„Uf, konečně mám kamarádku!" Zařvala jsem ironicky, i když to nebyla úplně pravda. Měla jsem ještě Hermionu.Celý den jsem strávila s ní a v 7 večer jsme se začaly připravovat.
Měla jsem na výběr rudé a nebo černé šaty.
„Jaké jsou lepší, Pansy?"
„Ty rudé určitě. A můžeš už mi říct s kým půjdeš?"
„Ehm.. ber to jako překvapení."Všichni čekali u astronomické věže a já teprve vycházela. Byla jsem hezká, vážně mi to dneska slušelo.
Už jsem byla u astronomické věže a uviděla jsem Harryho a Draca vedle sebe, jak po sobě hází kouzla.
„Přestaň Malfoyi!" Zařvala jsem na něj.
„Jo takhle, tak ty jdeš s Potterem jo?"
„Ano a nevím, co je na tom špatně, zeptal se mě první, nemůžu za to, že ses zeptal dýl."
„Protože jsem byl na-"
Jeho slova přerušila Daphné.
„Ahoj, Draco, můžeme jít?"On tam byl s Daphné! Ta, co mi ublížila a jemu také. To snad nemyslí vážně.
„Jseš v pohodě, Jess?" Zeptal se mě Harry.
Musím udělat něco, nějakou odplatu.
Políbila jsem Harryho. Všichni na nás koukali. A co je hlavní-Draco koukal taky.„Pottere ihned toho nech!" Zařval.
„To já ho políbila, Draco." Usmála jsem se.
„Jessico, ty jsi fakt hrozná."
„Děkuju, Draco."A teď je čas se přesunout na večírek, řekla jsem si v duchu.
*****
Ahojkyy<3 za týden nám začíná škola:( takže vám přeju ty nejlepší známky:3
ČTEŠ
Girl Who Believed
FanfictionJessica si myslí, že je obyčejná, jedenáctiletá holka. Je tichá, nenápadná, nemá moc přátel. V koutku své duše doufá, že se to časem vylepší, že bude oblíbená. Mámu nemá, tetu a strýce nemá, babičku taky ne. Prý je někdo zavraždil, ale kdo ví.. Obča...