_C_ten_

419 74 31
                                    

Mata aku terasa silau sebaik aku buka mata. Dalam kesilauan ni,aku nampak ada seseorang sebelah aku. Tapi aku tak cam muka.

"Ahhhh yeowon-ahhhh bangun pun kau huhuhuu aku risau tau takkkk!"

Suara chenle. Chenle? Aku hidup lagi ke?

"Jap eh aku panggil nurse." Chenle baru nak pergi tapi aku cuba stopkan dia.

"Lele-ah..apa..dah jadi kat aku?"

"Takpelah kau tak payah ingat apa jadi.kau rest je dulu.nanti dah better sikit aku cerita.okey?jap aku panggil nurse." Dia terus keluar dari ward ni.

Apa agaknya jadi kat aku? Dan apa juga yg dah jadi kat renjun?

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

"MWO?! DIBERHENTIKANNN?! WAEEEEE?!"

"Sebab puan huang risau kalau kau stay,keadaan jadi makin teruk."

"So that means....jap.dia ke yg tolong stopkan renjun dari bunuh aku?"

"No...dia kata dia jumpa ii kau je kau memang dah terbaring atas lantai."

Hm?renjun tak terus bunuh aku?kenapa?

"Tapi kenapa renjun-"

"Dahlah kau ni,banyak soal pulak. Kau tu baru sedar,cuba risau pasal diri sendiri dulu. Kau nak aku belikan apa ii ke? Aku nak keluar jap." Tanya chenle. Aku sekadar menggeleng.

"Hm yelah. Kau jangan pergi mana ii. Tunggu aku balik."

"Hm yelah dah ii shuh shuh. Hati ii."

"Bye bye~" chenle atur langkah keluar dari ward aku.

Hm..aku masih curious... Kenapa renjun tak terus bunuh aku.. I mean..bukan aku suka nak dibunuh. Cuma,he got that chance. Why?



"Sebab aku takkan lepaskan kau,im yeowon."

-

-

-

Annyeongg lalalove my babyyy♥️

Finally hira update sikit😂

I know this hella short but ini je hira boleh bagi buat masa ni sbb hira memang tengah busy huhu sorry sangat ii but still! hira tanak tinggalkan baby2 hira yang menunggu ehehehe.

Love tags♥️ : weakeun putychoco Mayuni03 heishhh_ nitaf_haqita262 luvhrj raiverse tikatikahhh blueite259 renjunctzens seungminnnnnn damialoss

Thankyou tunggu tauuu😭Sayang korang ketat ii😘 If i got another free time, i will update more! Tak janji tauu but i will try ehe.

So what's your expectation for next chap?

So what's your expectation for next chap?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
CONTROL || NCT RENJUNWhere stories live. Discover now