~ Part 12: A fájó igazság ~

2.1K 121 37
                                    

Hinata szemszöge:

Gyűlölöm....GYŰLÖLÖM!!!

Soha nem gyűlöltem meg senkit és nem voltam biztos abban, hogy pont őt fogom tudni. Pedig gyűlölni akadtam...

Sietős léptekkel mentem vissza a klubhelyiségbe, hogy minnél hamarabb hazamehessek. Nem akartam egy perccel is tovább itt lenni. Villám sebességgel átöltöztem, majd futottam is a kerékpár tárolohoz. Kizártam a biciklim majd tepertem is hazafele.

Mivel vitt az adrenalin és a düh így fel óra helyett 15 perc volt csak az út. Letettem a "kecském" és már nyitottam is volna ki a bejárati ajtó, de nagy meglepetésemre nem volt zárva. Benyitottam és a nagyimat vettem észre a kanapén ülve ahogy egy középkorú nővel beszélgetnek.

- Helló Ai-san! Szia nagyi. - Még is mit csinalhat itt Kags anyukája?! Megkínáltam a vendéget egy kis teával, majd miközben kiöntöttem a frissítőt elkezdte a mondanivalóját.

- Figyelj Shoyou. Tudom hogy nehéz most neked, de szeretnék a törvényes gyámod lenni. Természetesen csak ha beleegyezel. - ez az ajánlat az eddigi legjobb. Közel lennék a Karasuno-hoz.*-*

- Megköszönném ha a törvényes gyámom lennél ebben a nehéz időszakban. - meghajoltam és vártam egy, kettő majd három percet, de semmi válasz. Felpillantottam és elakadt a szavam. Sírt.

- Ai-san kérlek ne sírj! - odaguggoltam éle és odanyújtottam neki a közelemben levő zsebkendős tálat.

- Annyira örülök, hogy igent mondtál. -A könnyei egyre csak csorogtak le az arcán.

Még úgy egy órát trécseltünk a semmiről és persze arról, hogy mikor jönnek a költöztetők és viszik el a cuccom az új otthonomba ahol leélhettem a kamaszkorom hátralévő részét. Remélem minden simán megy majd. A furgon már másnap ott volt a dolgaimért. Bepakoltam, majd elkértem a címet ahová mennem kell majd biciklivel.

Mielőtt elindultam volna az új ház felé kitettem az eladó táblát a kapura. Majd meghasadt a szívem mikor elindultam a jól megszokott környéken. Többé nem ez lesz az otthonom.

Elindultam a mellettünk lévő városba a megadott cím irányába

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Elindultam a mellettünk lévő városba a megadott cím irányába. Miután kiértem a megszokott környezetemből csak a harmatos füvet, a kék eget és a dombokat láttam a naplementében. Gyönyörűbbnél gyönyörűbb tájakat láttam amíg tekertem az út szélén a célom felé.

- egy órás túra után -

Végre megérkeztem. Egy nagy modern fehér ház előtt álltam. Égtek a villanyok szóval valószínűleg jó helyen járhattam ebben a késői órában. Becsöngettem.

 Becsöngettem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
~ Kereszttűz ~Where stories live. Discover now