~ Part 13: Sugamama bevetésen ~

2.2K 120 63
                                    

Hinata szemszöge:

Megint itt tartok. Sírok Kageyama miatt.. Ez mostantól rendszeres lesz?
Holnap egy igen fontos meccsünk lesz a Nekoma ellen, így muszáj rendesen kialudnom magam. Lementem elköszönni Akira-san-tól, majd bevettetem a puha, kényelmes és meleg ágyamba magam. Elkezdtem gondolkozni Kags és az én értéseimen. Rájöttem arra, hogy Tobio nem baráti viszont szeretne létesíteni és arra is rájöttem, hogy szeretem azt a balga feladót úgy ahogy van. Viszont sajnos már nem tudom mit  higgyek veke kapcsolatban. Nem tudok benne bízni és csak remélni tudom, hogy ez nem fog kimutatkozni a játékunkban. Amúgy ezen gondolkodtam elnyomott az álom..

...

Reggel a beszivárgó napfény, a madarak  csicsergése és Kageyama tombolása keltett.

- HINATA ÉBRESZTŐ! ELKESÜNK! - a szemei vörös voltak az esti sírás miatt és a hangja is rekedt volt. Őt is megviselte az előző éjszakai beszélgetésünk. Az órára pillantottam és az ütő is megállt bennem. EL FOGUNK KÉSNI! Feltápászkodtam az ágyról és rohantam is a fürdőbe tusolni. Nagy meglepetésemre Kageyama is épp azt tervezhette mivel egy szál boxerben állt a fürdő középen. Mivel már láttam meztelenül és ő is látott engem nem nagyon érdekelt a dolog. Bementem magunkra zártam az ajtót és én is nekiálltam vetkőzni.

 Bementem magunkra zártam az ajtót és én is nekiálltam vetkőzni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- T-Temeg mit csinálsz Hinata??

- Nem egyértelmű?? - kérdőn felé fordítottam a fejem és folytattam a ruháim levételét.

- Nem értem..  - ez most komoly?

- Jó akkor elmagyarázom. Mivel késésben vagyunk úgy nincs időnk külön-külön tusolnunk mert akkor tuti nem érnének oda. Szóval két lehetőségünk maradt. Első, az egyikünk nem tusol. Második, egyszerre tusolunk és mivel én nem akarok büdös lenni, ahogy gondolom te se. Így a második opció lép érvénybe. - határozottan bólintott egyett majd folytatta a saját tevékenységeit.

Mivel én hamarabb végeztem a vetkőzéssel, így bemásztam a tusolóba és elkedtem engedi a meleg vizet. Lassacskán mindenem nedves lett. Egy kis idő után a pálya királya beállt szorosan mögém, higy őt is érje a forró vízsugár. Megfordultam és végig siklott  a tekintetem Kags csupasz mellkasán egészen a vizes hajzuhatagáig, majd újra lefelé a kockás hasán át egészen az ágyékáig. Még mindig ledöbbent, hogy ekkora van neki. Mondjuk gondolhattam volna, hogy a tökéletes külső mellé tökéletes farok járul. Vajon mekkora leehet neki?

- Neked merevedésed van..? - oh basszus... Tobio nemiszervének tanulmányozása közben teljesen feléledt a kis Shoyou odalent. Ez így nem lesz jó...

- Reggeli merevedés. - najó ez nem igaz. Miatta állt fel, de ezt soha nem ismerném be, főleg nem most.

- Eddig fel sem tűnt. - Eddig a farkamat nézte?!

- Ha már itt tartunk. Neked mekkora? - EZT MOST KOMOLYAN MEGKÉRDEZTEM!?!? MI VAN VELEM??

- Hát öhm..Nem tudom. Nem mértem még le. - ezzel a lendülettel ki us ugrottam a tusolóból és az "új" szobám felé vettem az irányt. Benyitottam anyaszült meztelenül és kikerestem a 30 centis vonalzómat a táskám legaljából, majd visszaszaladtam a feladóhoz, letérdeltem elé és merni kezdtem az ágyékát. Éreztem magamon a tekintetét, de nem mertem felnézni. Nem tudtam mire gondolhat...

~ Kereszttűz ~Where stories live. Discover now