~ Part 14: Elszabadult szenvedélyek ~

3K 110 82
                                    

Ez a rész 18+-os tartalmakat is tartalmaz. Csak SAJÁT felelőségre olvassátok el.

Hinata szemszöge:

- Miért?

- Hogy Suga-t idézzem《Így kiderülhet mennyire vagyumk egymásnak fontosak és a saját érzéseinkre is könyebben rájövünk.》- elkezdte birizgálni a táskája fogantyúját majd rám nézett...

- Nem! - Mi?!

- De mié..

- Én PONTOSAN tudom, hogy mit érzek irántad és azt is tudom, hogy mennyire vagy nekem fontos! De ha neked így könnyebb rájönnie akkor rendben..legyünk barátok extrákkal. - Nem kéne belerángatnom a saját kis hülyeségembe, mivel lehet evvel megbántom az érzéseit. Viszont ellenkező esetben én nem tudok rájönni az érzéseimre majd. Muszáj megpróbálnunk..

...

Miután hazaértünk úgy tett mintha láthatatlan lennék. Többször is nekem jött és a kérdéseimre se válaszolt.

A vacsora végeztével elindultam fürödni. Már a zuhany alatt álltam mikor Kageyama hirtelen bejött az ajtón, majd becsukta maga utan azt. Letette a pizsamáját a mosógépre és nekiállt vetkőzni. Csak szótlanul álltam és néztem ahogy egyre kevesebb ruha lesz rajta. Mikor már semmi sem takarta az izmos és sexy testét, elindult a zuhany irányba, azaz felém. Beállt mellém majd elővette a szivacsot és a tusfürdőt, majd elkezdte magát mosni vele.

Mire észbe kaptam, hogy ott áll mellettem pár centire full meztelen már késő volt. A testem automatikusan reagált a közelségére. Eltakartam az ágyékomat majd gyors léptekkel el szerettem volna hagyni a helyiséget, de egy "kisebb" problémába ütköztem. Az ajtó nem nyílt. Újra és újra próbálkoztam de semmi.

- Nem nyílik?! - Kags aggodalmas hangja törte meg végül a csendet.

- Nem..- nem mertem megfordulni mert már így is olyan kemény voltam mint egy szikla és nem szerettem volna, hogy ő is lássa. Pár perc kínos csend után a feladó hatalmas kezét láttam eljönni mellette, majd éreztem ahogy az ágyéka a fenekemnek ütődik. Ahogy megrángatta a kilincset a bőre az én bőrömhöz simult. Már a puszta érintésétől is el tudtam volna tüzelni.

- Kint van..- nem értem. Mi történet?

- Mi van kint? - félve oldalra pillantottam.

- A kulcs. - teljes erőmből megfordultam és az áfonya szemébe néztem. Majd mikor láttam a ledöbbent vörös fejét az ütő is megállt bennem. Neki is állt. De ami még kínosabb volt, hogy mivel olyan közel voltunk egymáshoz, így összeért a két merev szerszámunk. Mivel én nem nagyon tudtam hátrébb menni, hogy ennek véget vessek így csak reménykedni tudtam abban, hogy hátrálni kezd majd Kags. De nem tette.

- Mivan Hinata, kardozni akarsz? - széles mosollyal az arcán mondta, ami most inkább volt perverz mint félelmetes.

- Természetesen nem! - a fejem olyan piros lehetett mint egy érett paradicsom. Miért nem távolodik el? Erőt vettem magamon és szépen lassan a bezárt ajtóhoz simulva elkezdtem lefelé menni. Először guggoltam, majd hogy közelebb legyen az ágyékához letérdeltem pontosan elé. Az ujjaimat a merev szerszámára helyeztem majd lassan fel és le kezdtem mozgatni rajta a kezem.

- H-Hinata?!? T-Te meg mit csinálsz? - Az arcán minden érzelme megmutatkozott. Láttam rajta hogy élvezi, de nem tudta hova tenni a cselekedeteimet. Élezem, hogy most én lehetek a domináns fél. A kezem egyre gyorsabban és gyorsabban járt a feladó hatalmas péniszén. Néha fel fel néztem a izzadt mellkasára és a onnan a szemére ami egy-egy húzáskor fennakadt. Csak hogy fokozzam az élvezetét óvatosan a számba vettem a makkját és fokozatosan erősödve szívni kezdtem.

~ Kereszttűz ~Where stories live. Discover now