Zostałam właśnie nominowana przez Kariskae ogromne dzięki. A oto pytania.
(Przepisuje bo słabo widać na zdjęciu)
1. Lubisz układać puzzle?
No jak już nie mam co robić to taka fajne zabawa na nudę. Więc nawet tak.2. Wolisz spać czy jeść?
Spać.3. Lubisz mnie?
Nie znam cię osobiście (chyba, że nie wiem czegoś xd), ale wydajesz się sympatyczna.4. Masz jakieś fobie?
Mam Aichmofobie. To taki strach przed igłami.5. Napisz w swoim opisie „Libię jednorożce, ale choduje w domu krewetki w stawie z morsami.
(Wiem zrobiłam błąd w choduje ale mam głupia klawiaturę)7. Masz jakieś ulubione książki/ sagi? Może być z Wattpad.
Ostatnio się wciągnęła w serię Holly Black Okrutny Książe.
A z Wattpad to wszystkie jakie są z ninja i Detroit.8. Oglądasz jakieś anime/seriale? Jak tak to jakie?
No to tak: (jak źle zrozumiałam to mi mówcie)
+ Historię z dreszczykiem.
+ Locke & Key
+ Avatar: Legenda Aanga.
+ Harmidom xd
+ Ninjago
+ Odwet
+ Big Show i jego show9. Masz jakieś zwierzę domowe?
Kameleona. Ale marzę o psie.10. Ulubiona osoba na wattpadzie?
_Dramatyczne_Kakao_ 0_pisarz_0 ZielonyChochlik i wielu innych u których czytam.11. 5 zdjęć z twojej galerii
(Obsesja na punkcie Belli xd. Moja ulubiona księżniczka Disneya.)
12. Nominuję 20 osób.
Będzie 90_pisarz_0
_Dramatyczne_Kakao_
emiroblox
Lekturyszkolne
lukamarcin
ZielonyChochlik
brzegsaratogi
Malwi077
love_dog_08Tak więc jeszcze raz dziękuję osobie która mnie nominowała za nominacje.
Jay: Wow powaga?!
Jay ty znowu tutaj? Nie masz już dość wolnego czasu?
Jay: No właśnie miałem do ciebie z tym przyjść.
Kai: My mieliśmy do ciebie przyjść.
*Wszyscy główni bohaterowie wchodzą do studia.*
Zane: Nie żebym...
*Wszyscy kaszlą*
Ej korona wirus nie kasłać mi tu.
Zane: Znaczy my. Nie żebyśmy marudzili tylko. Ostatnio jest jakoś nudno. Wogulę nie piszesz nowych rozdziałów.
Boże... Boże...
*Autorka patrzy na wszystkich*
Już wam mówiłam
Raz. Nie mam za bardzo weny.
Dwa. Kwestia czasu.
Trzy. Kończą się wakacje. Zaczynam 8 klasę. A z nią kończy się taka wielka ilość wolnego czasu i nic nierobienia.
Na prawdę muszę wam to powtarzać aż do omdlenia?Wszyscy: Tak.
*Autorka zakrywa twarz rękami. Marudzi i wstaje do kamery.*
Więc powtarzam. I pamiętajcie o tym co się dzieje. Cierpliwie po prostu czekajcie. A może pojawi się coś nowego?
Kai: No a może chociaż byś zrobiła One-shot?
*Autorka patrzy morderczym wzrokiem na Kaia. Kai podnosi ręce w obronie. Autorka pokazuje palcem na dzrwi. Kai wychodzi. Reszta patrzy się na siebie i na autorkę.*
Wszyscy.
*Bohaterowie jak popażeni wychodzą z sali. Autorka siada na krzesło.*
No więc. Dajcie mi czas i trochę weny twórczej to może coś uda mi się zrobić.
A puki co. Trzymajcie się ciepło.
Do kolejnego!
CZYTASZ
Rodzeństwo Garmadon || Inna historia (ZAWIESZONE)
FantasíaCZYTAJĄC TO DOWIESZ SIĘ JAK NIE PISAĆ FF Lidia i Lloyd to rodzeństwo. I od 10 lat mieszkają w sierocińcu. Myśleli że tak będzie zawsze. Gdyby nie mieli w rodzinie kogoś kto im powie jakie jest ich przeznaczenie, jakie mają korzenia i jaka tkwi w nic...