1. Bölüm (+18)

392K 2.2K 1.2K
                                    

03.10.2022

Sizde başlama tarihinizi buraya hatıra olarak bırakabilirsiniz.

Şimdiden söylüyorum hikâyede fazlaca cinsellik bulunmaktadır!!!

Genç kız otel odasında tereddütle birazdan yanına gelecek olan adamı bekliyordu.

Bu gece bedenini sırf para uğruna tanımadığı bir adama verecekti. Başka çaresi yoktu. O parayı en erken bir zamanda bulmasının başka yolu yoktu.

Üzerine giydiği siyah, dar ve ultra mini elbisesinin içinde kendini bir fahişeden farksız bulmuyordu.

Tırnaklarının her birine özenle sürdüğü ojeyi stresten dişleriyle kemirmiş, kötü bir görünüm vermişti. Yine de bunu pek önemsemedi.

Birazdan odaya gelecek olan adam onun tırnaklarıyla değil daha çok bedeniyle ilgilenecekti.

Ve saniyeler birbirini üstüne devrildiğinde kapıdan takırtı sesleri geldi. Genç kız bir sona yaklaştığını anladığında acıyla yutkundu.

Bedeni kapıya dönük olduğu için içeriye gireni henüz görememişti fakat kim olduğunu da çok iyi biliyordu. Gözlerini kapadı ve korkudan mıdır yoksa soğuktan mı olduğunu bilmediği vücudunun titremesine engel olamadı.

Kulağına doluşan ayak sesleri onu bir hayli geriyordu. Ensesinde sıcak bir nefesin varlığı hissettiğinde ürkek bir kuş gibi titredi.

"Titriyorsun, tıpkı ürkek bir ceylan gibi." Adamın kalın ve ürkütücü sesi genç kızın tüm bedenine yayıldı. "Sana son kez soracağım bu soruyu," kız yutkundu ve ne diyeceğini bekledi.

"Ya bu gece sabah'a varana kadar benimle bu odada her pozisyonda durmaksızın sevişirsin ya da bu kapıdan arkana bile bakmadan çıkıp gidersin, seçim senin. Hangisi?"

Genç kız gözlerinin yandığını hissetti. Bunu yapmak zorundaydı. O paraya gerçekten ihtiyacı olmasa böyle bir işe asla kalkışmazdı. Birkaç saniye boş gözlerle önünde duran geniş ve siyah çarşafların bulunduğu yatağa baktı.

Bedeni dakikalar sonra orada tanımadığı bir adamla birleşecekti. Bu gerçek, genç kızın zihninde yankı oluşturmaya başladığında tırnaklarını açıkta kalan bacağının derisine sertçe geçirdi.

Adam elini kızın omzuna koyup hafifçe sıktığında artık bir şey demesi gerektiğini anladı ve fısıldayarak konuştu.

"Kabul ediyorum, seninle sevişeceğim."

1 gün önce

Elindeki son bardağı da düşünceli bir şekilde havluyla silip raflara yerleştirdi genç kız.

Paraya ihtiyacı vardı. Öyle küçük bir mebla da değildi. 1 yıllık maaşının bile o kadar etmeyeceğini bildiği için ümitsizliğe kapıldı. Tamı tamına 1 milyon lazımdı ona.

Patronunun yanına gidip şansını denemek istedi. Havluyu bir kenara koydu ve dans eden sarhoş insanların arasından patronunun ofisine kadar yürüdü.

Kapının önüne geldiğinde mekandan gelen müziğin sesini hâlâ duyuyordu. Yutkunarak kapıyı iki kez tıklattı ve içeriye girdi.

İçeride patronu dışında bir adam daha vardı. Zengin birisi olduğu giydiği elbiselerinden de anlaşılıyordu. Gözlerini ondan aldı ve patronuna dönerek konuştu.

"Ertan Bey, sizinle konuşmam gereken bir konu var." Dedi çaresiz bir sesle.

Ertan kafasını salladı. "Seni dinliyorum, Arzu."

ARZU +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin