Hamar eljött a péntek, szeretnék egyszer kisbabát de nem most és nem egy olyan embertől aki veszélyes.
Már a váróban ültem mikor jött egy sms, Antonio volt az:
"sikerült már döntened a munkával kapcsolatban?"
Nem igazan tudok most 2 fele figyelni, ezért nem is írtam neki vissza, ha tűl leszek a dolgon majd utánna felkeresem.
-Jöjjön Jessica.
Bementem majd mikor hozzákezdett volna a doktornő, hogy elmondja mik lesznek a lépések betoppant Knox az embereivel.
-Ide nem jöhet be, kérem fáradjon ki-tessékelte ki a doktornő.
Én meg sem tudtam szólalni, azt sem értettem hogyan tudta meg azt, hogy én itt vagyok.
-Doktornő kimenne, hogy beszélhessek a hölggyel?
-Na de uram, ha hozzátartozója is akkor is kint kell megvárnia amíg végzünk.
-Nem a hozzátartozóm - vágtam rá egyből.
Knox mély pillantást vetett rám de ügyet sem vetve a dolgoknak kérlelte a doktornőt.
-10 percet kapnak, utanna visszajövök.
Miután távozott odajött hozzám Knox és a hasamra tette a kezét.
Azonnal eltoltam a kezét, az érintése rendesen fájt, a tudat meg méginkább,hogy tőle van.
-Miért nem kerestél meg amint megtudtad az állapotod?
-Nem kötelességem, főleg úgy hogy meg sem tartom, eszedbe ne jusson lebeszélni róla, mert a döntés az én kezembe van. Apropó honnan tudod hogy terhes vagyok?
-Az egyik régi ismerősöm ideutazott munka ügyben, és mondta hogy van egy lány, mint kiderült rólad van szó, akinek munkát ajánlott és megemlítette hogy terhes.
-Annyira jellemző az ilyes fajta férfiakra hogy ismerik egymást. Megtudhatnám miért vagy akkor végülis itt?
-Azt szeretném ha megtartanád a gyereket, ha nem akarok felnevelni oké, akkor majd én fogom, de nem dobd el magadtól csak úgy Jessica.
-Akaratomon kívül történt a dolog, semmi jó nem fűz ehez a gyerekhez és ha megkérhetnélek most menj el.
-Megfogod bánni Jessica, nagyon.
-Az legyen az én gondom, hagyj végre békén kérlek, felejts el örökre.
Miután elment a doktornő felvilágosított mindenről, miközben mondta Knoxnak a szavai csengtek a fülembe de nem tarthatom meg.
-Nos akkor felkészültél?
-Azt hiszem igen-hunytam be a szemem.
-Ha mégsem szeretnéd még meggondolhatod magad.
-Nem, eldöntöttem, nem szeretném ezt a gyereket.
Lehet, hogy rossz döntést hozok, lehet hogy jót, de nem lehet egy ilyen embertől gyerekem, semmiféleképpen sem.
Miután végeztünk alákellett írjak még néhány papírt majd hazamentem.
Összedobtam egy gyors vacsit majd a szerződésre néztem ami még mindig ott hevert a pulton.
Amíg ettem gondoltam elolvasom, mert nem igazán jutott rá időm.
A munka mindig bulihajókon lenne, azt el is mondta nekem Antonio, a fizetés minden nap készpénzben, napi 80.000Ft.
Nem is értettem ezt az összeget, hiszen ki kap napi 80 ezret.
Fogtam a telefonom és visszaírtam neki.
"-ne haragudj hogy nem írtam vissza, olyan kérdésem lenne, hogy mirefel kapnék én 80.000Ft-ot egy napra?"
Nem kellet sok idő válaszolt is.
"-semmi gond, drága cég vagyunk, és ha jól végzed a munkádat még akár borravalót is kapsz majd."
Ez az állás kecsegtetően is nagyon jól hangzik.
" - elfogadom az állást, aláírtam a szerződést. "
" - ezt örömmel hallom, beugrok érte egy fél óra múlva ha neked is megfelel. "
" - persze, akkor várom"
Még gyorsan megettem ami még maradt a tányéromon és aláírtam a szerződést.
Még mindig nem tudom elhinni, hogy engem választottak és hogy ilyen jól fizetne, igaz távol leszek mindentől és mindenkitől de legalább megélek majd valamiből.
Fürdéshez készülődtem mikor nagyon elkezdett szúrni a hasam, leültem majd vettem be egy fájdalomcsillapítót, tudván hogy az majd segít. Említette a doktornő, hogy jelentkezhetnek fájdalmak majd de nem gondoltam volna hogy ennyire erősek lesznek.
Lefürödtem jó meleg vízben amitől egyből elmúlt a fájás.
Készítettem egy teát magamnak majd leültem a tv elé.
Már majdnem elaludtam mikor csengettek.
Összehúztam a köntösömet majd kinyitottam az ajtót.
-Jó estét, hogy vagy?
-Szia, köszönöm jól, vagyis tűrhetően ahoz képest hogy elvetettem a gyermekem.
-Oh ma voltál?
-Igen, nem akarsz bejönni? Megkínálhatlak teával esetleg vagy kávéval.
-Mindkettő jól hangzik,de legyen inkább kávé.
-Rendben, ülj csak le ahova szeretnél.
-Örülök tényleg, hogy elfogadtad az ajánlatot.
-Én örülök, hogy ennyi idő múltán még van esélyem egy jól fizető munkára, tényleg és hogyhogy most kerestél meg?
-Nos amikor meghirdettük nem sok volt a jelentkező, körülbelül 10 ember vagy még annyi sem, feleslegesnek tartottam belekezdeni akármibe is ennyi emberrel.
-Oh értem, és most mennyi a jelentkezők száma? - tettem le elé a kávét.
-Veled együtt már 20 fő, csak rád vártunk még.
-Ne haragudj, hogy megvárakoztattalak csak tudod fontos dolgom volt.
-Persze én megértem.
-Mondd csak honnan ismered Knoxot?
-Oh ezek szerint beszéltetek ha jól sejtem, nos még régebben együtt dolgoztunk egy projekten de az nem jött össze, így külön utakon folytattuk.
-Igen volt alkalmam sajnos beszélni vele, tudnod kell hogy nem jó a viszonyunk nem tudom mennyit hallottál vagy tudsz.
-Sajnos mindenről tudok, és egyáltalán nem tartom helyesnek amit tett, ellenkezőleg.
-Egy életre megkeserítette az életemet.
-Tudom de annak már vége, és hidd el nem igen fogsz vele találkozni, messze leszel tőle.
-Igen ez a jó az egészben.
-Mikor leszel jobban?
-Ennyire látszik hogy nem okés a dolog? - nevettem el magam.
-Ami azt illeti igen, csak amiatt kérdezem mert a csapat jövőhéten szerdán indul az első helyszínre, ami gyakorló jellegű lesz.
-Addigra úgy hiszem jobban leszek, vinnem kellene esetleg valamit magammal?
-Csak pár fontos dolgot amit szívesen magaddal hoznál, amire pedig szükséged lesz azt mind megkapod. Viszont nekem mennem kell, köszönöm a kávét isteni volt, majd még kereslek.
Miután elment énis úgy döntöttem, hogy lefekszem aludni.
YOU ARE READING
Ott kezdődött.... /BEFEJEZETT/
RomanceKezdés:2020.04.22. -Azt hittem te más vagy! -Mindenki más ha jobban megismered.. 🔞🔞 Remélem hogy tetszeni fog nektek.