45.rész 🥀

259 9 0
                                    

A lányok mind felsorakozva vártak minket a hajó előtt, Antonio felvitette a csomagomat a hajóra majd beakartam állni én is a lányok közé de visszahúzott.
-Nekem nem kell odaálljak?-néztem fel rá.
-Neked nem-mosolygott.
Elmondta hova vezet az első utunk majd köszöntőt mondott.
Mindenki felszállt a hajóra és megkaptuk a szobáink kulcsait.
Elköszöntem Antoniotol majd megkerestem a szobámat.
Kívülről amilyen kicsinek tűnt belülről annál inkább óriásinak.
Egy lakosztályhoz hasonlítanám, nagy francia ágy, szép kilátás a tengerre, óriási gardrób ami be is volt rendezve gyönyörű ruhákkal amit nem értettem hiszen én dolgozni jöttem nem bulizni.
Kicsomagoltam és elindultam körbe járni a hajót.
Mindenki a szobájába volt, furcsán csend is volt az egész hajón, de mit sem foglalkozva vele tovább indultam.
Megálltam a korlátnál hogy megcsodáljam a tengert, hajóval még sosem volt alkalmam megnézni.
-Kedvesem te mit csinálsz itt?
Azonnal a hang irányába kaptam a fejem, Antonio volt az.
-Gondoltam körül nézek.
-Arra lesz alkalmad később, most menj a szobádba mert vendégeket várunk. A tájékoztatót a munkarendről majd felviszi nektek valaki.
-Jólvan de még egy kérdés, miért vannak szép ruhák a szekrényben? Egy munkaruhát sem láttam.
-Később bemegyek hozzád és elmondom de most menj.
Kezdett egyre zavarosabb lenni minden, de hallgattam rá és visszamentem a szobámba.
Nem sok mindent tudtam csinálni hiszen térerőm sem igazán volt, tv sincs.
Ott ültem az ágyon és vártam, hogy Antonio végre elmondja mi ez az egész.
A hajó elindult, és úgy éreztem végre magam mögött hagyhatok mindent, egy szebb jövőnek nézek elébe, telis teli kalanddal...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 10 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ott kezdődött.... /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now