43.rész 🥀

205 10 0
                                    

Nagyon rég nem olvastam már semmit sem, elvette a tanulás az időmet na meg az a sok minden amin keresztül mentem.
Nem bírtam ki, hogy ne nézzem meg Danielt az interneten, így rákerestem.
Nagy vacilálás után mégsem jelöltem őt be, csak nézegettem, mintha azzal olyan sokra mennék, leraktam a telefont majd megittam a maradék kávémat.
Már készültem bemenni mikor pittyogott a telóm, megnéztem és Daniel volt az, bejelölt.
El sem tudom hinni, hogy pont mikor nézegetem ő rá pár percre be is jelöl.
Elfogadtam a jelölést majd egyből írt is.
"-szia, tudnánk találkozni valamikor?úgy érzem beszélnünk kellene"
Csak bámultam a képernyőt, nem tudtam mit írjak neki, hiszen végülis nekem kellett volna megtegyem azt a lépést, hogy bejelölöm és bocsánatot kérjek tőle. Nagy vacilálások közben arra jutottam ennyit megérdemel, ha már csak úgy konkrétan faképnél hagytam.
"-szia, igen, mikor szeretnél?"
Nem kellett sok idő, meg is érkezett a válasz.
"-nekem a ma is megfelel, ha megadod a címed érted megyek."
Elküldtem neki a címet, majd bementem a szobámba.
Fogalmam sincs hánykor akar értem jönni, szóval inkább elkezdtem készülődni.
Mivel ma még melegebb van, mint tegnap volt így arra jutottam, hogy egy fehér szoknyát fogok felvenni egy fehér kis toppal.
A hajamat felkonytyoltam, és felvettem egy napszemüveget.
Gondoltam amíg várakozok hallgatok egy kis zenét, de megzavarta a tervemet a csengő.
A lányok voltak azok, kezükben sok sok süteménnyel.
-Sziasztok, minek köszönhetem a látogatásotokat? - öleltem meg őket.
-Gondoltuk átnézünk ha már úgy elrohantál az éjjel-bökött az orromra Mia.
-Na akkor ne ácsorogjatok kint, látom hoztatok sütiket-vigyorogtam.
Leültünk majd elővettem tányérokat a sütiknek.
-Szóval mi is volt a baj azon a forró éjszakán? - csikizett meg Med.
-Ne már, csak annyi hogy nem akarom hitegetni őt, mivel elutazom, erre ő azt mondta hogy vár rám, de jézusom ki várna hónapokat egy lányra úgy, hogy nem is találkoznak?
-Lényegében igazad van Jess, de valamilyen szinten őt is meglehet érteni, hiszen teljesen belédzúgott csak úgy megsúgom-ölelt meg Med.
-Honnan veszed te azt?
-Natan mondta, vagyis kicsúszott a száján mert azt hozzá tette, hogy nem kellett volna elfecsegnie.
-Ti nem csak egyéjszakás kalandoztatok?
-Úgy volt, de nagyon is megkedveltük egymást.
-Na jólvan ne hagyjatok ki a pletykából - jött oda Mia.
-Úgy láttam neked is akadt fogadra való pasi-ültem fel az asztalra.
-Ami azt illeti igen, de még csak ismerkedünk.
-Akkor sikerült mindenkinek belehabarodnia valakibe. Apropó habarodás, bejelölt Daniel és találkozni akar.
-Ez jó nem? Hiszen ott hagytad, válaszokat akar, vagy legalábbis beszélgetni.
-Ahj csajok ez nehéz, most nem akarok választani közte és a munkám között, a munka egyébként is örökre szól Daniel pedig nem biztos hogy örökre mellettem maradna.
-Jó gondolkodás csajszi, de nekem lépnem kell, vár Natan, elmegyünk ebédelni, puszi.
Nyomott egy puszit az arcomra majd el is viharzott.
-Neked van programod?
-Én is találkozom majd a sráccal, de estefele.
-Nem mesélsz róla? Semmit sem tudunk.
-Igazából még én sem ismerem szinte, igaz hogy az egész éjszakát végig beszéltük de sok mindent nem lehet róla mondani, jó azt igen hogy nagyon vonzó, edz, szeret utazni, kirándulni és nagyon kedves.
-Remélem te is végre megtalálod ismét a nagy őt szivem, gondolsz még jeremyre?
-El sem tudod hinni még mindig mennyit, felfoghatatlan az egész, de végre rávettem magam hogy ismerkedjek, nyissak mások felé, ő is ezt akarná hogy boldog legyek azzal akit szeretek.
-Tudom.
Beszélgettünk még kicsit majd ő is elment, nekem pedig még mindig fogalmam sem volt, hogy mikorra várjam őt, így rákérdeztem.
"-ne haragudj azt nem említetted mikorra várjalak"
Amíg vártam rá megnéztem az emaileket, amiben benne szerepelt a munkával kapcsolatos bővebb leírás, fotókkal, és az első helyszín is fel volt tüntetve.
Rákattintottam majd belemélyültem az olvasásba, azt írják az első hely Florida, sokat hallottam már róla de mégis keveset tudok a helyről.
Rengeteg fotó volt feltüntetve, csodálatos hajókon, tovább olvastam majd a lap legalján azt írták 3 hónap múlva hazamehetünk 1hétre.
Ez nagyon jó hír hiszen akkor Daniellel belevághatunk a kapcsolatba, annyira örültem le sem tudtam volna tagadni a jó hírt.
Ránéztem a telefonomra és pont akkor jött tőle egy üzenet.
"-megérkeztem"
Még szerencse, hogy elkészültem, különben pizsamában kellett volna találkozzak vele.
Kimentem majd ott állt az autója mellett egy csokor virággal a kezében. És ha jól látom a kedvenc virágomat hozta, a tulipánt.
-Szia, ne haragudj hogy nem szóltam mikorra jövök, de látom te mindig csinos vagy.
-Szia, köszönöm a bókot, ami azt illeti már akkor elkezdtem készülődni mikor írtál nekem.
-Ezt neked hoztam, úgy hallottam szeretem.
-Vajon kitől is tudhatnád-nevettem. - köszönöm.
Majd megcsókoltam, minnél előbb a tudtára akartam adni a jó hírt.
-Ezt mégis miért kapom? - húzott magához közelebb.
-Nos azért, mert szeretnék belevágni veled.
-Ezt komolyan mondod, mi változott?
-Igen komolyan, az változott, hogyha elutazom 3 hónap múlva hazajöhetek 1 hétre.
-Ez szuper, tudtam hogy nekünk itt még nem lehet vége-csókolt meg.
-De hisz még el sem kezdődött-mosolyogtam.
-Oh dehogynem-vigyorgott.
Elmentünk egy étterembe ahol nagyon sokat beszélgettünk, na meg persze sokat is ettünk majd hazahozott.
-Köszönöm neked ezt a délutánt-léptem hozzá közelebb.
-Én köszönöm hogy egy ilyen csodás lánnyal tölthettem.
Megfogott a csípőmnél fogva majd közelebb húzott magához és megcsókolt.
Olyan szenvedélyes srác, még Jaydennél sem éreztem ilyet.
Bementem majd a nap hátralevő részét a szobámban töltöttem.

Ott kezdődött.... /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora