9.rész🥀

401 12 0
                                    

-Tudom, hogy ki
-Ki vagy?
-Mia, csak el hagytam a telóm az egyik buszon.
-Az előbb beszéltem Miával, ne hazudj ki vagy?
-De Mia vagyok, tudom, hogy az előbb beszéltünk, de nem az én telómról.
-Oh basszus bocs, honnan tudod, hogy ki zaklat?
Ekkor megszakadt a vonal, de jött is egy üzenetem tőle.
-Bocyi, hogy megszakadt a vonal, de le kellett tennem.
-Nincs baj.
Ennyiben maradt egyébként a beszélgetésünk.
Már 19:05 volt, úgy gondoltam hogy mielőtt elmegyek felnézek instára meg ilyenek. Mikor beléptem láttam, hogy valaki bekövetett nyilván megnéztem mert miért ne. Kitalálhatjátok hogy ki volt az, peter a tanár. Amúgy elég gáz amit csinál, nem tudom hogy mit akar, de ha suli lesz, utánna járok. Szerintem ezt még ő sem gondolhatja komolyan. Mást nem nagyon találtam,unalmas ember vagyok. Igazából nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar elkészülök szóval most valamivel eltöltöm az időt. Arra gondoltam hogy lemegyek még anyuékhoz, a dolgozószobába vannak, úgyhogy ott találom őket elvileg bár, amúgy nem nagyon szeretik, ha zavarom őket.
-Sziasztok zavarok?
-Szia, dehogy gyere csak.
-Miújság, azt hittem, hogy már elmentél.
-Nem még csak 19:20 van.
-Gyönyörű vagy.-dícsért meg anyu.
-Köszönöm, min dolgoztok?
-Hozok kávét, mindjárt jövök.
-Egy projekten de lassan befejezzük már.
-Okés.
-Most jutott eszembe, hogy nem bontottam ki a levelet amit kaptam.
Felsiettem a szobába, mert tényleg kiment a fejemből az a levél, amin amúgy csak a nevem volt, szóval nem nagyon értem.
Leültem az ágyamra és kinyitottam a levelet.
Legbelül egyébként érzem, hogy tőle jött, és a gyanúm beigazolódott, tőle jött.
-Azt írtad találkozni akarsz, találkozzunk, holnap a Walt Street sarkánál. 11-kor, ne késs és egyedül gyere.
Nem hittem el amit írt, most tényleg végleg megtudom, hogy ki is ő valójában?
Túl könnyű, nem akarok most ezen gondolkodni van elég bajom. 19:30 volt. Gondoltam a konyhában várakozok tovább Jaydenre remélem hogy nem fog késni. Így is nagyon hamar elkészültem. Kivettem a kabátomat a szekrényből meg egy fekete magassarkút, letettem a pultra es tovabb várakoztam.
19:50. Úgy gondoltam öltözök lassan. Felvettem a kabátomat meg a cipőmet + a táskámat és kimentem a kapu elé, 5 perccel később láttam, hogy jön.
-Szia menő autó.
-Heloka, köszi minden oke?
-Persze nincs gáz.
- Nem úgy tűnik, 2 napja kaptam egyébként apámtól.
-Nem rossz.
-Beszálsz vagy csak nézed?
Beszáltam az anyósűlésre ő meg bekapcsolt valami jó zenét.
-Jó a stílusod, tetszik.
-Ezek szerint egy az ízlésünk, feszült vagy-jelentette ki.
-Igen, ennyire látszik?
-Le se tagadhatnád, nee aggódj ennyire lazíts.
-Nem gondoltam, hogy ilyen lesz az első randim, tiszta feszkó.
-Hát én sem, lazíts egy kicsit, nem lesz gond. Amúgy mondtam már hogy gyönyörű vagy?-mosolygott.
-Nem, de most igen, köszönöm.
Nagyon zavarba voltam azt sem tudtam hova nézzek.
-Minden oké lesz, ezt vedd fel.
-Fegyver? Minek ez nekem?Ezért lecsukhatnak.
-Ha bármi váratlan történne.
-Váratlan?
-Ne kérdezz ennyit kérlek, nem tudhatjuk mi lesz még.
-Jó, add ide akkor.
-Tudod hova kell tenni?
-Hát, néztem pár filmet.
Félreállt a terepjárójával.

Ott kezdődött.... /BEFEJEZETT/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon