Kaza

121 18 16
                                    

Uyandığımda onun üzerindeydim. Bildiğin odamdaki koltukta üzerinde uyuyordum. Yavaşça yerimden kalkmaya çalıştığımda belimdeki elleri beni kendine daha da çekti. Üzerinde hala dünkü siyah gömlek ve siyah pantolonu vardı.

-En iyisi fazla kıpırdama dediğinde tekrardan üzerinde olduğumu hatırladım ve daha fazla kıpırdamamak için kafamı kaldırdığım yere yani göğsüne koydum. Sarılı olan avucuma baktım. Sızı buradan geliyormuş demek ki. Yerdeki elbiseme baktım. Kanlar içindeydi.

-Kuru temizleme halleder dedi benim baktığım yere bakıyordu. Yavaşça kafa salladım. Dün neler olmuştu ? Alkol cidden tüm kötülüğün anasıydı. Hatırlamıyordum. Jiyong neden buradaydı ? Dün Na Na ile olur diye düşünüyordum ama eve gelmişti.

-Neden Na Na ile değilsin ?

-Sana ne dediğinde surat astım. Bir kaç dakika sustu.

-Nereye gitmeyi planlıyordun ?

-Nasıl ?

-Bavullara eşyalarını koyup nereye gitmeyi planlıyordun ?

-Be-ben

-Söyle

-Bir yere. Herhangi bir yere. Buradan uzak. Neresi olursa işte dedim hızlıcana. Gözlerini açtı ve bana baktı.

-Bu evden bu kadar mı uzak kalmak istiyorsun ?

-Bilmediğin şeyler var Jiyong dedim çünkü vardı. Na Na beni bu evde istemeyecekti,tehdit edecekti, gitmemi isteyecekti, ablamı daha da kötüsü bütün geçmişi ortaya atacaktı.

-Neymiş onlar dedi kaşlarını çatıp. Cevap vermediğimde beni üzerinden itti. Kalkıp koltuğun kenarına oturdum. Çenemden tutup çenemi sıktı.

-Merak etme. Ben her şeyi halledeceğim. Sen bu evde gitmeyi düşünme bile Min. Çantadaki ilaçtan sür. İki güne geçer ve bir daha... Bir daha dün gece gibi bir olay yaşanırsa. En ufak bir yerine iğne bile batarsa seni buna öyle bir pişman ederim ki doğmamış olmayı dilersin. Anladın mı ? dedi. O koyu gözlerini sinirli bir şekilde gözlerime dikmişken yapabileceğim tek bir şey vardı. Kafa sallamak. Bende onu yaptım.

-Şimdi ben gidiyorum. Ajummaya söyle elbiseyi kuru temizlemeye versin. Sana yakışmıştı. Ayrıca yemek ye. Kilo verdiğini görüyorum. 4 kilo. Geri al onları. dedi ve odadan çıktı. Neydi şimdi bu ? vücudu tartı mıydı kaç kilo verdiğimi biliyordu. Psikopat,takıntılı piç.

Dediğini yapıp ilaç sürdüm. Dün gece ne olmuştu ? Hazırladığım ama kapatamadığım iki bavula baktım. Gidememiştim ama ne oldu da gidememiştim ? Aşağı indiğimde ajumma bana baktı. Kollarımı gördü ve bana yemek hazırladı. Benimle hiç konuşmadı. Sadece Jiyong'un dediği şeyleri aktardığımda kafa salladı. Bende odama çıkıp Sa Na'yı aradım. Yarın çekim vardı ama benlik bir olay yoktu. İlk bölümün ortalarına doğru rol alacaktım. Bu da demek oluyordu ki iki gün daha rahattım. Teleefonu açtığında bir süre havadan sudan konuştuk ve dünün dedikodusunu yaptık. Sonra ona NaNa'nın bizi gördüğünü söyledim.

-Ne yani onu öptün mü ?

-Bak o beni öptü tamam mı ? Yemin ederim senin ve Na Na için geri döndürmeye çalışıyordum. Ona yalvardım ama bir anda bana sarıldı ve beni öptü. Ne yapsaydım ? Aklımı kaçırmış olmalıyım. Sadece bir saniye karşılık verdim sonra Na Na aklıma geldi ve onu ittim.

-Sana inanıyorum. Gitsin kendi erkeğine sahip çıksın. Senin ne suçun var ? dedi aklım kendi erkeğine kelimesine takılsa da devam ettim.

-Beni dinlemedi bile ve bana o benimle nişanlandı sürtük gibisine konuştu. Onları ayırmayı becerememiştim. Bunun için çabalamıyordum bile

-Belki de çabalamalıymışsın

-O onu seçti Sa Na. Artık çok geç

-Evli bile değiller. Bu arada haberleri gördün mü ? Yılın en iyi elbiseleri Kwon Sa Na'dan çıkıyor yazmışlar. Senin resmin var. Dediğin şeyleri gördüm. Çok duygulandım. Yorumlara baktın mı ? Gerçekten hayran kitlen büyüyor. Herkes seni soruyor. Eski oynadığın dizilerden Aşk kapıda vardı. Şuan onu sabah tekrarı koydu tv. Baya izleniyor

-Hey bir sakin ol. Konudan konuya atladın diye araya girdim yoksa daha 10 konu konuşurdu.

-Sadece çok heyecanlıyım

-İlk olarak elbiseyi diken sensin. Yani söylediğim her şey yerindeydi. Ayrıca haberleri görmedim daha. Yeni uyandım sayılır

-Saçmalama. Ben sabah 6dan beri magazini takip etmek için ayaktayım. Ayrıca Ri ile benim çok yakıştığımı yazmış bir köşe yazarı. Tatliş ya. Önceden sevmezdim bu kadını. Şimdi gözüme girdi

-Kadın doğruyu söylemiş. Gerçekten favori çiftimsiniz. Bir siz bir de Tae ve HyoRin unnie dediğimde kıkırdadı

-Başka haber var mı ?

-Seunghyun'un sözü var. Seninle kardeş gibi olduğu. Diğerler haberler bizi ilgilendirmiyor. Konuşmaya değmez. Bu kadar haberin üzerine bir çocuk seninle fotoğraf paylaşmış. Bir hamburgercide. Senin ne kadar kibar olduğunu ona imzanı verdiğini hatta fotoğraf bile çektirdiğini söylemiş. Alttaki yorumları görsen. Çocuk şanslıymış, ne kadar mütevazi diğerleri böyle bir restoranın önünden bile geçmez, hayranlara ne kadar iyi diye devam ediyor. Bundan önce de polisle olan saygınla konuşulmuştun. ah dur o mücevher defilesinden önceydi. Ne fark eder. Güzel. Gündemdesin dedi o kadar uzun saattir konuşuyorduk ki akşam olmak üzereydi.

-Bunlar bana bağlı olmadan ilerliyor

-Zaten öyle olacaktı Min Ah. İnsanları güzel kalbinle vuruyorsun. Bu iyi.

-Nasıl ?

-İyi çünkü seni benimseyen tam benimseyecek. Emin ol ? Güzel olmaktan daha çok konuşulan varsa iyi bir insan olmaktır. Sen bununla- ah siktir şuna bak

-Neye ?

-Magazinde son dakika haberi. Bekle atıyorum. Bu sayfa bulduklarını hemen atar yani en güncelleri burada dedi bana attığı bağlantıya tıkladım.

OYUNCU NANA'DAN KÖTÜ HABER NİŞAN SONRASI HASTANEDE GÖRÜLDÜ!!!

Dün ki büyük nişan sonrasında bir kaç gün görmeyiz diye beklediğimiz ünlü oyunca Na Na hastanede ortaya çıktı. Kolu sarılı olan Na Na gazetecileri görünce şapkasını indirip saklanmaya çalışsa da ekibimizden kaçamadı. Muhabirimiz Na Na'ya ne olduğunu sordu. Ünlü oyuncu sadece ufak bir kaza yaşadığını, sakarlık yaptığını ama ciddi bir şey olmadığını söyledi. Sadece incildiğini belirtti. Ünlü oyunca yakında çekimleri başlayacak olan diziyi etkilemeyeceğini alçının bir iki güne çıkacağını da ekledi. Kendisine geçiş olsun dileklerimizi iletiyoruz ve drama için sabırsızlıkla bekliyoruz. Oyuncunun aynı zamanda arkadaşı olan parlayan yıldız Min ah ile beraber oynayacağı dizinin çekimleri yarın başlıyor. İkisini beraber görmek için sabırsızlanıyoruz.

-Hasiktir dedim habere tekrar bakarak. Cidden siktir. Hadi ama bu bir kaza değildi. Jiyong her şeyi ben halledeceğim demişti. Dün gece ona ne demiştim ? Tanrım kendimden nefret ediyordum. Dün gece ne söylediğimi hatırlamıyordum ama bunun bir kaza olmadığı belliydi.

KİM BU KIZ ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin