-Nasıl ?
-Sence ben o gerizekalıyla kendi isteğimle çıkar mıyım ?
-Nasıl ? dedim tekrardan. Sa Na 'da benim gibi şaşırmış bir halde bakıyordu.
-Na Na beni seviyordu. Bende doğal olarak istemiyordum. Na Na popüler olması gerekiyordu çünkü beni istediği kadar ünlü olmakta istiyordu. Babası çok nüfuslu biriydi. Ona borcum olan biri. Büyük bir borç.Benden kızını ünlü yapmamı istedi. Ne ses ne oyunculuk vardı. Sonra aklına bir fikir geldi. Benimle beraber olmak
-Saçmalık dedim sinirle. Bütün bunlar yalandı.
-Saçmalık ama böyle. Kız zaten babasının sayesinde dizilerde oynuyordu ama hiç konuşulmuyordu, sokakta yürüdüğünde bile insanlar ona dikkat etmiyordu. Benle çıktıktan sonra bu devam etti.
-O zaman ayrılsaydın. Kaç yıl dedim yutkundum.
-Bende ayrılma kararı aldım sonra sen.. sen her şeye karıştığın gibi buna da karıştın. Sen işin içine girince Na Na onu aldattığımı hayır daha doğrusu seni sevdiğimi anladı. Kafayı yedi. Neden senmişsin ? Sonra eğer ondan ayrılırsam senin ve benim hakkımdaki gerçekleri ortaya atarmış. Senin benimle yattığını, sen yakın arkadaşıyken benimle beraber olduğunu ve daha bir sürü şey. Bende bir plan yaptım. O gidecekti. Oradaki adamda benim oyuncu bir arkadaşım sadece.
-Şimdi de her şeyi söyleyebilir ?
-Şimdi ona kim inanır Min. Aldatan o. Kanıt var. Her şey haberlerde. Bu yüzden her şeyin bir anda olması lazımdı.
-2 yıl önce de yapabilirdin bunu ?
-Yapacaktım ama sen gittin. Sana o kadar kızdım ki. Sinirimden devam ettim
-Gelebilirdin peşimden. Araya bilirdin. Her şeyi anlatabilirdin
-Yapamazdım. Sen gittin. Terk ettin beni dedi sinirle ellerimi saçıma geçirdim. Gurur yapmıştı. gurur yaptığı için gelmemişti.
-Peki niye bugün ? Benim geleceğimi bilmiyordun
-Bilmiyordum. Artık o kadar özlemiştim ki sana gelmek istedim
-Hani gitmiştim
-Gittin ama benim sana olan sevgim daha büyük geldi.
-Sen dedim ama diyecek bir şey yoktu. Hiç bir şey yoktu. Hızla ona doğru yürüyüp dudağını öptüğümde beni kucağına çekti.
-Tanrım biz buradayız dedi ikisi de aynı anda. Bakmadım. Jiyong çekip beni yatağa yatırdığında kapı kapandı.
-Eve gidelim. Evimize
-Sana o eve girmem demiştim. O kıza odamı verdin
-Odanı kimseye vermedim. Alt kattaki misafir odasında kaldı
-Gerçekten mi ?
-Yalan söylemem ben Min. Asla. Eve gidelim dedi üzerimden kalktı ve elimi tutup beni hızla evden çıkardığında Ri ve Sa Na'ya bile hoşçakal diyemedim. Arabaya bindiğimde Tae Hyun oppa arıyordu. Açtım. Arabayı çalıştırdı.
-Birileri dönmüş ama söylememiş bile
-Oppa ben sana haber verecektim ama sürpriz yapmak is- Jiyong telefonumu tuttuğu gibi camdan dışarı fırlattığında suratına bakakaldım.
-Delirdin mi ?
-Sana yenisini alırım
-Telefonla görüşüyordum
-Oppa deme kimseye. Ayrıca neden ona sürpriz yapasın. Şu polis dimi o ?
-Sen beni 5 yıl önce kapı dışarı ettiğinde beni bulup yardım eden polis mi ? Evet o
-ben seni kapı dışarı etmedim. Sen beni terk edin
-Nasıl masum ayakları bunlar ? Kimi kandırıyorsun
-Kandırmıyorum. O gün o evden kendin çıkmadın mı ?
-Evet
-Ben gidiyorum bitti demedin mi ?
-Dedim ama-
-Ama yok. Dedin dedi o kadar hızlı sürüyordu ki arabayı kapıya tutundum.
-Yani bunları yaptı diye ben seni terk ettim ama sen masumsun
-Ben seni hiç terk etmedim sevgilim. Sen beni bırakıp gittin
-Ben seni aldatsam
-Gitmem ama bedelini ödersin. Hem sen buna cesaret edemezsin dediğinde ağzım açık ona bakıyordum. Gitmem diyordu ya. Herif gitmem diyordu
-Gerçekten gitmez misin ? Seni aldatsam dedim ikimizde zaten buna cesaret edemeyeceğimi biliyorduk.
-Gitmem. Boğazıma bıçak dayasan ya gidersin yada öldürürüm desen de gitmem. Belki seni üzerim,kırarım bunlar olmaz diye asla söz veremem ama gitmem. Seni bırakmam. Çünkü sen benimsin. Sadece benim ve ben benim olanı kimseyle paylaşmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİM BU KIZ ?
Teen FictionOnu ilk gördüğümde etrafında benden uzak dur levhası eksikti bir tek. Bakışlarından duruşuna hatta giyimine kadar her şey bela olduğunu gösteriyordu. Göz göze geldiğimizde utanarak kafamı arkadaşlarıma çevirdim ama biliyordum bu son göz göze gelişim...