-2 YIL SONRA-
-Amerika bana iyi geldi. Bu 2 yılda 4 film çektim ama doğruyu söylemek gerekirse en içime sinen film buydu. Senaryoyu elime aldığımda bile bu filmin muhteşem olacağını biliyordum. Bu büyük ödülü bana layık gördüğünüz için teşekkür ederim. Buradan kendi ülkeme Kore'ye sevgilerimi yolluyorum dedim büyük bir alkış aldığımda gülümsedim. Yılın en iyi aktrisi ödülünü kaldırdım.
-Son olarak beni bu kadar güzel göstermek için bana ta Kore'den bu mutheşem elbiseyi gönderen, beni hep destekleyen Kwon Sa Na'ya teşekkür ediyorum. Bekle beni canım arkadaşım. Geri geliyorum. Oyunculuk kariyerime kendi ülkemde devam etmek için geliyorum dedim ve alkışlar eşliğinde yerime geri oturdum. tören bitiminde Seohyun unnie ile buluştum.
-O yan rollerden başrollere. Onlarca ödüle, hatta oscara dediğinde gülümsedim
-Yanımda olduğun için minnettarım. Sen yanımdasın diye başardım
-Bir menajerin görevi bu Min Ah
-Gelmeye bilirdin. Ülkeni bırakmaya bilirdin
-Gidiyoruz yani
-Gidiyoruz unnie. Artık dönme vakti geldi
-YG kesinlikle kapıda karşılayacak seni dediğinde gülümsedim bana tableti uzattı. Haberlere göz gezdirdim. ÜNLÜ OYUNCU GERİ Mİ DÖNÜYOR ? - SHİN MİN AH OSCAR ALARAK KORE TARİHİNE GEÇTİ- OYUNCU KONUŞMASINDA KWON SA NA'DAN BAHSETTİ. - SHİN MİN AH KORE'YE GERİ DÖNÜYOR
-Başlıklar güzel dediğinde kafa salladım.
-Direk havaalanına dönüyoruz dimi ?
-Evet. Mümkün olduğunca hızla koreye gidip yemek yemek istiyorum dediğinde kahkaha attım.
-Ben arkadaşlarımı özledim
-Özlersin tabi arkadaşların koskoca bigbang olunca dediğinde aklıma Jiyong geldi.. Kwon Jiyong. Na Na ile ayrıldılar mı bilmiyorum bile. Takip etmeme kararı aldım. Haber aldıkça canım yanıyordu. Beraber uçağa bindik. Gözlerimi kapattım. Uçaktan indiğimizde büyük bir kalabalık bizi karşıladı. Etrafımıza onlarca kişi vardı. El salladığımda çığlık attılar.
-İşte benim oscarlık kızım diye bağırdığında biri olduğum yerde kaldım. Millet Sa Na'yı görünce daha çok bağırdı. Bana doğru koşmaya başladı. Bende ona koşup sarıldım.
-Bana oscarı göster. Bana o küçük adamı ver dediğinde kahkaha attım. Beni güvenliklerle beraber havaalanından çıkardı.
-Tanrım seni ne kadar özlemişim
-Bende çok özledim. Her gün dönmek istedim
-Gittiğine pişman olmadığını biliyorum
-Pişman değilim. Burada bana herhangi bir dizi çektirmezdi. Hayalim kalırdı ama bu dönmek istemediğim anlamına gelmez
-Jiyong senin gittiğini duydu-
-Konuşmayalım ondan. Düşünmek istemiyorum dedim onu 2 yılda görmemiştim. Diğer üyelerle dünya turnesi yaptığında gizlice buluşmuştum ama onu görmemiştim.
-Seungri ile senden bahset
-Adını anma şunun.
-Yine mi ayrıldınız ?
-Ayrılmadık. Ara verdim. Ayrılsak başka kızlarla olabilirdi ama şimdi olamaz dediğinde kahkaha attım.
-Yine ne yaptı ? dedim gülerek.
-Ne mi yaptı ? Sana bunu anlattım. Mesajla. Telefonunu kontrol etmedin mi ?
-Etmedim. Ödül töreninden beri yoldayım
-Sorsana haberlere bile düzgün bakmadı dedi Seohyun unni. Gülümsedim.
-Ben her haberi kontrol ettim. Sana özet geçerim merak etme dediğimde gülümsedi.
-Anlat bakalım şunu neden kavga ettiniz ?
-Çünkü bir kıza çiçek yolladı. Tabi ben bunun haberini almam mı ? Yeni ramen şubesinin açılışına gelecekmiş kız hem
-Öyle mi ?
-Öyle biz de bu yüzden oraya gidiyoruz
-Ama siz ara vermediniz mi ?
-Verdik ama bunu millete gösteremem unni. Orada olmalı ve mutluymuş gibi davranmalıyım. Ayrıca o hayvanı özledim
-İyi bakalım gidelim dediğimde boynuma sarıldı.
-Unni sen bitanesin dediğinde gülümseyip bende ona sarıldım. Araba hızla şubeye giderken Seohyun unni bavulumdan bana bir kıyafet çıkardı. Arabanın arka camını çekerken üzerime elbise geçirdim. Saçımı açtım ve bir gözlük taktım
-Yemin ederim orası senin moda anlayışını geliştirmiş dedi üzerime oturan siyah kısa elbiseye baktı. Gülümsedim.
-Geldik dedi Seohyun unni. Arabadan indik. Burası çok kalabalıktı. Bir sürü insan gelmişti. Yeni restoranı çok büyüktü.
-Ramen ha ? Özlemiştim dediğimde Seungri bana döndü. Yüzündeki büyüme anında büyüdü ve gelip bana sarıldı
-Yah nuna neden haber vermedin ? Tanrım gerçekten daha da güzelleşmişsin dediğinde gülümsedim. Elimi yanağına koydum.
-Sen ne kadar büyümüşsün ? dediğimde bana tekrar sarıldı. Kafamı göğsüne koydum.
-Ağlamamam lazım dimi ? diye mırıldandım.
-Sakın. Ben kendimi tutuyorsam sende tut dediğinde kahkaha atıp ayrıldı. Sa Na'da ona sarıldı.
-O kız hangisi ? dediğini duyduğumda tekrar kahkaha attım ve onunla göz göze geldim. Gülümsemem yüzümden soldu. Oradaydı. Gözlüğümü gözüme taktım. Kimsenin gözlerimi dolduğunu görmek istemiyordum ve yeni açılmış restorana girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİM BU KIZ ?
Teen FictionOnu ilk gördüğümde etrafında benden uzak dur levhası eksikti bir tek. Bakışlarından duruşuna hatta giyimine kadar her şey bela olduğunu gösteriyordu. Göz göze geldiğimizde utanarak kafamı arkadaşlarıma çevirdim ama biliyordum bu son göz göze gelişim...