Bölüm 1

3.2K 53 20
                                    

"Ben tam bir aptalım! Bunu bunca yıl boyunca nasıl fark edemedim? Sauron'un yüzüğe ihtiyacı yoktu!" dedi Gandalf, çok telaşlı bir şekilde Minas Tirith kütüphanesinde ki bir kaç parşömeni karıştırdı, ama aradığı şeyi bulamıyormuş gibi göründü. Kapının gıcırdadığını duydu, gelen Aragorndu.
"Ölümsüz Topraklardan dönmeni sağlayacak bu büyük istek beni ziyaret etmek istemen olamaz, değil mi Gandalf?".
Gandalf, dehşete düşmüş bir şekilde Aragorn'a döndü ve bir iki adım attıktan sonra kulağına fısıldadı; "O geri döndü Aragorn!".
Aragorn ürperdiğini hissetti, "Kimden bahsediyorsun Gandalf? Sauron'dan mı? Yüzüğü yok etmiştik unuttunmu?..." Gandalfın yüzü Sauron ismini duyunca dahada bir soldu "elbette unutmadın..." Aragorn kuşkulanmaya başlamıştı.
Uzun bir sessizlikten sonra Gandalf bir parşömeni bulmak için masaya yöneldi, bir kaç kağıt parçasının altından aradığı şeyi buldu ve bir süre bunu inceledikten sonra konuşmaya başladı, sesi çok hafif bir rüzgar gibi çıkıyordu. "Sauron'un Tek Yüzük'ü yapmakta ki asıl amacını hiç bir zaman kavrayamamışız... Efendisini dünyaya döndürmeye çalışıyordu! Ve bize efendisini kendi ellerimiz ile dünyaya döndürecek bir oyun oynadı, bunu nasıl olur da fark edemeyiz!" Bir sandalye çekip oturdu.
"Neyden bahsediyorsun Gandalf? Sauron'un efendisi kim?" dedi ve kütüphanenin içerisinde soğuk bir rüzgar esti, rüzgar sanki bir isim fısıldıyordu...
Gandalf rahatlamaya çalıştı ama beceremiyordu, çok tedirgin görünüyor ve bu hali Aragorn'u fazlası ile endişelendiriyordu. "Sauron dünyayı ele geçirmek için mükemmel bir plan hazırlamış... Onu yok etmenin tek yöntemi ile onun efendisini hayata döndürdük" Aragorn içinin ürperdiğini hissetti.
"Ne demeye çalışıyorsun Gandalf, Sauron'un bir efendisi var ve o hayata mı dönmüş? Kim Sauron'un efendisi?" Gandalf derin bir nefes aldı; "Morgoth... bunu şimdiye kadar nasıl düşünemedim! Melkor Sauron'a zamanında güçlerinin bir kısmını bahşetti... Bununla beraber kendi sonunu da görmüş olmalı ki Sauron'a sadece güçlerini değil ruhunun da bir kısmını bahşetti, sonraları aynı efendisi gibi Sauron'da kötülüğe yöneldi ve Tek Yüzük'ü dövdü, Tek Yüzük'ün asıl amacını diğer yüzüklere hükmetmek olduğunu sanmamızı istedi ve bunu başardı! O yüzüğün içerisinde Morgoth'un ruhu vardı Aragorn! Ve sadece dövüldüğü yerde bu ruh Tek Yüzük'ün içerisinden çıkıp özgür olabilirdi! Kendi sonumuzu hazırladık Aragorn..."

Gölgenin Dönüşü #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin