Arkadaş Değiliz [03]

4K 311 237
                                    

  Ne kadar yorgun olursa olsun duyduğu şeylerden sonra gözüne uyku girmemişti Harry'nin.

  Sevgi çok garip gelmişti Harry'e. Aşk çok garip gelmişti.

  İki kişinin birbirini karşılıklı sevmesi. İşte gerçek mucize bu olmalıydı. Bu mucize hiç başıma gelecek mi, diye düşündü Harry. Hiç biri beni sevecek mi?

  Sonra bir ses duydu Harry;

"Uyanık mısın?"

  Sesin sahibi Ron'du. Anlaşılan onunda gözüne uyku girmemişti. Çünkü genelde Ron'u Harry kaldırırdı.

"Evet, uyanığım."

"Gözüme uyku girmedi."

"Evet benim de"

***

  Tabii zaman geçiyordu. Birkaç kişi uyanmaya başlamıştı bile. Artık hazırlanıp kahvaltı yapmaları gerekiyordu.

  Harry kalktı, pijamasının üstünü çıkartıp gömleğini üzerine geçirdi. Yavaşça düğmelerini ilikledi. Sonra pantalonunu bacaklarına geçirdi. En son da cüppesini giyinip odadan çıktı.

  Gryfindor ortak salonunda kimse yoktu. Harry dün burada bıraktığı çantasını alıp içine gerekli eşyalarını koydu. Sonra hızlı adımlar ile ortak salondan çıktı.

  Onu gören tablolardan biri konuştu;

"Ooo erkencisiniz bu gün bay Potter."

  Harry arkasına dönüp kimin konuştuğuna bakmadı bile.

  Kahvaltıdan önce biraz hava almaya karar verdiği için adımlarını okulun bahçesine yöneltti.

  Hava açıktı. Güneş parıl parıl parlıyordu. Güneş parlamasına parlıyordu fakat hava bayağı serindi. Harry cüppesine biraz daha sarındı.

  Bu sırada kucağındaki kitap yığınıyla yürümeye çalışan Draco'yu gördü.
Hızla yanına gitti. Draco kitap yığınından dolayı onu görmemiş olmalıydı.

  Harry Draco'nun kucağındaki bir kaç kitabı almaya çalıştı ama bu sadece diğer kitapların dengesinin bozulmasına neden olmuştu. Bütün kitaplar yer düştüğünde Draco sinirle Harry'e bakıyordu.

"Çok komik Potter!"

Draco eğilip kitaplarını toplamaya başladı.

"Kasten yapmadım Malfoy"

  Harry de eğilip kitapları toplamaya başladı.

"Öyle mi Potter? Neden kitaplara dokundu?"

  Harry duraksadı.

"Yardım etmek için tabii ki. Zor durumda gözüküyordun."

  Draco da durdu ve Harry'e baktı.

"Yardım mı? Neden?"

"Arkadaş olduğumuz için tabii ki."

  Harry tekrar kitapları toplamaya başladı.

  Draco bir büyü kullanarak Harry'nin elindeki kitapların tekrar yere inmesini sağladı.

"Arkadaş filan değiliz Potter. Yardımını da İstemiyorum. Sadece artık sana bir düşmanlık beslemeyeceğim o kadar. Sadece Pansy için."

  Harry duydukları karşısında afallasa bu lafların altında kalmayacaktı.

"Senin arkadaşlığına meraklı değilim zaten. Ben de Hermione için yakınlaşmaya çalışmıştım."

"Ayrıca o kadar aptalsın ki bu kitapları büyü ile taşımak aklına bile gelmemiş."

Silver and Emerald • drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin