Draco merdivenler yavaşça yükselirken korkuyordu. Profesör Dumbledore'ın söyleyeceği şeyden korkuyordu. Yeni kavuştuğu sevgilisini kaybetmekten korkuyordu.
Merdivenler yükselmeyi bıraktığında sevgilisine baktı. Yüzünde her zaman ki karalı ifade vardı. Sevgilisinin elini sıkıca tuttu ve odanın kapısını tıklattı.
"Girebilirsiniz."
Draco Harry'nin elini bırakmadan içeri girdi. Dumbledore arkası dönük bir şeyler ile uğraşıyordu. Arkasını dönüp harry ve Draco'yu görünce konuştu.
"Oh, minik toplantımızı unutmuşum. Hadi gelin oturun."
Bunu dedikten sonra zarif bir bilek hareketiyle asasını salladı. Ortaya iki tane bej renginde koltuk çıktı. Dumbledore koltuklara baktı ve asasını bir kere daha salladı. Şimdi iki koltuk yerine tek ve büyük bir koltuk vardı. Dumbledore gülümsedi.
"Böyle tercih edersiniz herhalde."
Draco ve Harry kafalarını sallayıp koltuğa geçtiler. Elleri hâlâ sımısıkıydı. Bu Dumbledore'un gözünden kaçmamıştı.
"Evet, sizi buraya bir konu konuşmak için çağırdım ama önce limon şerbeti ister misiniz?"
"Yok, sağolun."
"Eh, peki sadece kendime alırım o zaman."
Dumbledore kendine bir kadeh limon şerbeti doldurup bir yudum aldı. Bu sırada iki genci süzüyordu.
"Sizi çağırış sebebim korktuğunuz şey değil merak etmeyin."
Harry rahatlamıştı. Sevgilisinin de aynı durumda olduğu belliydi.
"Sizi çağırma sebebim sizi uyarmaktı. Benim fikrime göre çok saçma olsa da bir çok insan aranızdaki bu şeye pek sıcak bakmıyor. Hogwarts'da bir zamanlar aynı durumla karşılaşmıştık ve öğrencilerin çoğunluğu bunu pek iyi karşılamamıştı."
Draco yüreğinin ezildiğini hissetti. Bir insana hatta kendi yaşlarındaki bir çocuğa sevgiyi hissettiği için zorbalık yapmak. Onlardan farklı olduğu için zorbalık yapmak. Bu zalimceydi.
"Peki sonra ne oldu?"
Harry sesi titreyerek sormuştu. Anlaşılan o da Draco ile aynı hisleri paylaşıyordu.
Dumbledore sakince cevap verdi.
"Çocuklardan birinin velisi çocuğunun bu zorbalığa maruz kalmasını istemedi. Çocuğunu okuldan alıp başka bir büyücülük okuluna götürdü. Diğer çocukta zorbalıklara rağmen okulu bitirmeyi başardı."
"Peki ya diğ-
Harry yeni bir soru soracakken Dumbledore lafını böldü.
"Üzgünüm, Harry. Daha fazla konuşmak istemiyorum. Başka merak ettiğin şeyler varsa Sirius'a sorabilirsin. Galiba aynı dönemde okudular."
"Peki profesör."
"Zorbalığın eskiden olduğu kadar olduğunu sanmasam da yine de dikkatli olun çocuklar. Evet, şimdi gidebilirsiniz."
Harry ve Draco odadan çıkarken Dumbledore ekledi.
"Bu arada haftaya başlıyacak olan SBS'lere çalışmayı unutmayın.
***
Harry ve Draco konuştukları şeyleri anlatırken arkadaşları heyecanla dinliyordu. Hermione kızgınlıkla konuştu.
"Birine bu yüzden zorbalık yapmak çok saçma."
Görünüşe göre Hermione duyduklarından çok etkilenmişti. Gözleri dolmuş, sesi titrer olmuştu. Pansy Hermione'nin elini tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silver and Emerald • drarry
RomanceHarry Potter da olsan en yakın arkadaşının düşmanınla sevgili olmasını kaldıramıyorsun "Müthiş bir kitap" -Times