SMUT WARNING! [14]

4.1K 129 189
                                    

öhö öhö, bu bölümde bir şeyler olacak.
Yani isterseniz bu bölümü okumayıp yeni gelecek bölümü bekleyebilirsiniz.

Ayrıca bu bölümü son bölüm yayınlandığından beri bu smut bölümünü yazmam için bana tehditler savuran takipçilerime ithaf ediyorum.

Duyuru bitti.

***

Harry bu tepkiyi beklemese de geri çekilmedi. En son böyle tutkulu bir an yaşadıklarında Harry yüzünden ayrılmışlardı. Bu sefer aynı şeyin olmasına izin vermeyecekti.

Ellerini Draco'nun ensesinde birleştirdi. Dudakları hâlâ ayrılmamıştı. Draco iki elini de Harry'nin yanaklarına koydu. Ve Harry'i yönlendirerek onun yatakların arasındaki masaya dayanmasını sağladı.

Dudakları ayrıldı. Draco Harry'nin yanaklarından başlayarak yavaşça aşağılara inmeye başladı. Önce çenesine sonra boynuna indi. Boynunu emmeye başladı. Bu sırada Harry boynunda duyduğu acıyla hafifçe inledi. Bu Draco'nun daha çok hoşuna gitmişti. Tekrardan dik bir duruşa geçti ve üzerindeki gömleğin önünü yırtarcasına açtı. Harry bir kaç düğmenin koparak yere düştüğünü gördü.

Dudakları tekrar birleşti. Bu sefer Draco ellerini Harry'nin sırtına ve beline koydu. Ellerini okşarmış gibi hareket ettirmeye başladı. Bu sırada elleri yavaş yavaş aşağı kaymaya başlamıştı.

Harry de zamanının geldiğini anlayarak üzerindeki kazağı çıkardı.

Bu Draco'nun daha da keyiflenmesine sebep oldu. Dudaklarını tekrar aşağı kaydırdı. Ama bu sefer dudakları Harry'nin sertleşmiş meme uçlarına inene kadar durmadı.

İlk önce biraz dilini gezdirdi. Sonra hafifçe ısırdı. Harry bir eliyle utançtan yüzünü kapatıyordu. Draco Harry'nin elini yüzünden çekip avucuna öptü. Daha sonra nazik bir hareketle Harry'nin gözlüğüne uzandı ve onu çıkardı.

O sırada Harry daha canlı davranması gerektiğine karar verdi. Belki sadece durması isteksizmiş gibi gözükmesine sebep olabilirdi.

Yaslandığı masadan doğrulup öne doğru atılarak Draco'nun dudaklarına yapıştı. Bu sırada çabuk bir hareketle Draco'nun elinden gözlüğünü alıp bakmadan odanın bir köşesine fırlattı.

Bir elini kullanarak Draco'yu göğsünden itririp yatağa düşmesini sağladı.

Draco sırtüstü yatağa düşse de kendini toparlayarak dirsekleri üzerinde doğruldu.

Bu arada Harry çoktan kendi ayakkabılarını çıkarmış, kemerini çözmeye başlamıştı. Draco kendi kemerine yöneldi. Kemerini çözerken bir yandan da ayaklarıyla ayakkabılarını çıkarıyordu.

Tam kemerini çıkardığında Harry sadace baksırıyla kalmıştı. Harry paçalarından tutarak Draco'nun pantolonunu çıkardı. Artık ikisi de baksırdan başka bir şey giymiyordu.

Draco oturur pozisyona gelince Harry Draco'nun kucağına oturdu. Dudakları tekrar birleşti. Draco bu sefer Harry'nin alt dudağını hafifçe çekiştirdi. Harry hafifçe inledi. Draco dudaklarını bıraktığında Draco'yu hızlıca öpüp kucağından indi.

Yere diz çöktü. Draco'yu karnının ortasından başlayarak öpmeye başladı. Külodunun başladığı yere gelince de duraksamadı.

Silver and Emerald • drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin