Dost Muyuz? [05]

3.4K 215 192
                                    

Harry koşuyordu. Sadece koşuyordu. Nereye gidiyordu bilmiyordu ama koşuyordu.

Saat kaçtı bilmiyordu. Ne kadardır koşuyordu bilmiyordu. Ne hissetiğini, ne düşündüğünü bilmiyordu.

"Ahh-

Ayağı takılıp düşmüştü. Bir yeri acımıyordu ama gözleri dolmuştu. Sanki çok kötü bir şey yapmış gibi pişmandı ve korkuyordu.

Bir süre oturdu orada, düşündü. Yaşadığı şeyi düşündü. Ne düşünmesi, ne hissetmesi gerekiyordu?

Bir süre sonra kalktı ve Gryfindor ortak salonuna doğru yavaş adımlarla ilerlemeye başladı.

Hiçbir şey olmamış gibi yapmaya karar vermişti. Evet, böyle yapmak en iyisi olurdu.

Bu sırada tablonun önüne gelmişti. "dans pisti" diye fısıldadı tabloya. Tablo ilk olarak uyandırıldığı için söylense de öne doğru savrularak açıldı.

Harry görünmezlik pelerinini üzerinden çıkartmadan içeri girdi. İçeride kimin oturduğunu göremiyordu, arkası dönüktü çünkü. Ses çıkarmadan yatakhaneye gitmeye çalışsa da başaramadı. Arkası dönük kişi konuştu;

"Orada olduğunu biliyorum Harry. Konuşmak ister misin?

Harry sesin sahibini tanıyordu, Hermione. Bir şey demeden pelerinini çıkartıp Hermione'nin yanına oturdu.

Hermione konuştu;

"Evet Harry lafı dolandırmayacağım, çünkü seni gördüğümü biliyorsun."

"...."

"Ne zamandır böyle bir şey var Harry?"

Harry sorguya çekiliyormuş gibi hissetse de cevap verdi.

"Devam ettiği yok. Bu gün öyle oldu sadece."

"Peki. Onu seviyor musun Harry?"

Harry düşündü; Onu seviyor muydu?

"Hayır sevmiyorum. Ben eşcinsel bile değilim ki. Sadece o an öyle oldu."

"Harry gerçekten böyle hissediyorsan Draco'ya söylemelisin."

"Haklısın, yarın söylerim."

Harry bunu dedikten sonra Hermione'nin yanından kalktı.

"İyi geceler Harry."

"İyi geceler Herm."

***

Harry uyanınca ilk olarak Ron'u uyandırdı. Sonra düşündü dün yaşadığı şeyleri Ron'a anlatmalı mıydı? Hayır, gerek yoktu. Önemsiz bir olaydı bu.

Giyinip Ron ile bereber kahvaltıya indi. Gözleri ile Slytherin masasını taradı Draco'yu bulmak için. Ama onun yerine ona garip bakışlar atan Pansy'i gördü. Suratına yapmacık bir gülücük kondurup Gryfindor masasına oturdu.

Draco kahvaltı boyunca gözükmedi. Onunla öğle yemeğinde konuşurum artık, diye düşünüp tılsım sınıfına doğru yürümeye başladı Harry.

***Draco***

Ne yapmıştı öyle. Harry Potter'ı, baş düşmanını öpmüştü.

Bu konuyu daha fazla düşünmemek istiyordu. Bahçeye çıktı, ve gölün kenarında biraz oturdu. Daha sonra Hadrig'in o torafa doğru geldiğini görünce koşarak Slytherin ortak salonuna doğru ilerlemeye başladı.

Ortak salona geri geldiğinde Pany'i onu bekler halde buldu.

"Senden bir açıklama bekliyorum Draco."

Silver and Emerald • drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin