"Nasıl yani ayrılıyor musunuz?"
Ron şaşkınlıkla sormuştu. Hermione yavaşça cevapladı.
"Evet, Ron ayrılıyoruz."
"Ama neden?"
"Eh, Ron bunu kendimize saklamak istesem de şöyle anlatayım; birbirimize karşı olan duygularımız bitti."
"Ne yani bu kadar kolay mı?"
Harry anlam veremeden, kızarak sormuştu bu soruyu.
"Hayır, Harry kolay değildi. Sadece son zamanlarda birbirimizi istemeden de olsa kırıyor ve yıpratıyorduk."
Bu sırada Pansy araya girdi.
"Ayrıca dediğimiz gibi bize özel kalmasını istiyoruz. Ayrıca siz nasıl bize bu konuda hesap soruyorsunuz."
Harry kızarıp kaldı. Çünkü biliyordu ki onlar haklıydı.
"Haklısınız, pardon."
Bunun üzerine bir süre konuşmadan bakındılar. Harry arada sırada Malfoy'a bakıp ne hissettiğini anlamaya çalışıyordu ama çocuğun bakışları donuk, yüzü ifadesizdi.
Daha sonra Blaise konuştu.
"Daha söyleyecek bir şeyiniz yoksa dağılabilir miyiz? Yarın Quidditch artrenmanım var da."
"Evet, dağılabiliriz. Başka bir şey yok."
Bunun üzerine herkes iyi geceler dileyip kuleden ayrıldı.
***Draco***
Draco, "Bu kadar kolay mı gerçekten?" diye düşündü yatağında yatarken. Birisine olan ilgini kaybetmek, yok etmek bu kadar kolay mı? Eğer kolaysa niye Harry'e olan ilgisini neden kaybedemiyordu?
Draco bunları düşünürken göz kapakları yavaş yavaş kapanmaya başladı. Draco sıcacık yatağında uykuya daldı.
***
Bitki bilim dersinin işlendiği sınıfa doğru ilerlerken bu dersten ne kadar nefret ettiğini düşünüyordu. Bir de bu dersi Ravenclawlar ile işliyorlardı. O herşeyi bilen hazır cevaplar Slytherinlerin konuşmasına izin bile vermiyorlardı.
Ders bitiminde rahat bir "oh" çekti. Şimdi iksir dersi vardı, en sevdiği ders.
Gryfindorlar ile birlikte işlenen ders...Sınıfa geldiğinde sıra arkadaşını derse hazır gördü. Harry ilk defa iksir dersine erken gelmişti. Draco'nun bilmediği şey ise Harry'nin de Draco'yu görmek için, onunla konuşmak için erken gelmiş olmasıydı.
Draco sırasına otururken gülümseyip konuştu;
"Selam."
Harry kafasını son dakika yaptığı iksir ödevinde kaldırıp konuşana baktı. Görür görmez yüzünü ödevine çevirdi. Utanmıştı, anlamsızca.
"Selam Draco."
"Vayy. Malfoy'dan vaz mı geçtin?"
"Ha? Şey.. yani dostuz sanıyordum."
Malfoy'un yüzü düştü.
"Evet, dostuz."
Bu sırada Snape içeri girdi ve ders başladı.
***
Draco ders sırasında kafasının acıdığını hissetti. Biri ona bir şey fırlatmıştı. Arkasını dönünce ona bir yeri işaret eden Blais'i gördü. İşaret ettiği yer baktı. Blaise'in ona attığı şeydi bu, taşa sarılmış bir kağıt. Kağıdı yerden aldı ve açıp okumaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silver and Emerald • drarry
RomanceHarry Potter da olsan en yakın arkadaşının düşmanınla sevgili olmasını kaldıramıyorsun "Müthiş bir kitap" -Times