İhtiyaç Odası [12]

2.2K 136 140
                                    

Harry ayak ucunda yorgunluktan uyuyakalmış yakışıklıya baktı. Ne kadar güzeldi. Yüzü, vücudu, kişiliği.. Ne kadar da seviyordu onu...

Draco Malfoy son bir haftadır revirde yatıp kalkıyordu. Madam Pomfrey bu durumdan o kadar rahatsızdı ki Draco'nun yataklardan birinde bile yatmasına izin vermişti.

Draco bu yüzden uyku ihtiyacını Harry'nin ayak ucundaki taburelerden birinde gideriyordu.

Harry sevgilisini süzdü. Kendisi için Hogwarts'ın rahat yataklarından vazgeçmişti.

Belki önemsediğini göstermek için, belki böyle yapması gerektiğini düşündüğü için, belki de tekrar başına bir şey geleceğinden korktuğu için böyle yapıyordu.

Sebep ne olursa olsun onu seviyordu. Ayrıca geceleri de onunla geçirmek güzeldi. Ama maalesef ki bu gece son buradaki son geceleri olacaktı. Yarın sabah revirden ayrılmaya hazır duruma gelecekti.

Bu sırada Draco'nun kıpırdanmaya başladığını gördü.

"Günaydın, gün ışığım."

Draco güldü. Harry'e baktı.

"Sana da günaydın."

Draco bunu dedikten sonra ayağa kalkıp Harry'nin ilk alnına sonra da dudağına birer öpücük bıraktı.

"Şimdi kahvaltıya gitmem lazım ama sonra yine gelirim. Ve bütün gün birlikte takılırız, sonuçta bu gün ders yok."

Harry Draco bunu diyene kadar hafta sonunda olduklarını bile bilmiyordu. Burada olduğu süre boyunca zaman algısını yitirmeye başlamıştı. Yerinden doğrulup baş ucundaki kitabı aldı ve kaldığı sayfayı açıp okumaya başladı.

***

Altılı pazar günlerini beraber geçirdiler. Eğlendiler, konuştular, oyunlar oynadılar. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadılar. Diğerleri gittiğinde, Draco ve Harry başbaşa kaldığında Draco Harry'nin yanına yattı. Harry kafasını sevgilisinin omzuna koydu.

Draco bir elini Harry'nin beline attı. Diğer eliyle de Harry'nin bir elini tuttu.

Harry "işte huzur bu olmalı." diye düşündü. Evet, şu an huzurluydu.

"Draco?"

Draco girdiği hayal dünyasından çıkıp sevgilisine baktı.

"Ne oldu?"

"Şey.. Diyorum ki acaba.. Acaba bu gece sandalyede yatmasan mı?"

Draco Harry'nin ne demek istediğini anlamıştı ama onu biraz utandırmak istiyordu.

Kalbi kırılmış gibi konuştu;

"Nasıl yani? Gitmemi mi istiyorsun?"

"Ne? Tabi ki hayır. Demek istediğim acaba şeyde mi yatsan?"

"Nerede?"

"Yanımda."

Draco tavana baktı. Umursamıyormuş gibi yaparak konuştu;

"Bakarız."

"Ya pislik yapmasana."

Draco güldü. Belki klişe olacaktı ama sevgilisi sinirlendiğinde gerçekten komik oluyordu.

Sevgilisinin saçlarına bir öpücük bıraktı.

"Yani bu kadar isteniyorsam yatarım tabii."

Harry aldığı cevaptan rahatlamıştı. Bir kaç gündür bunu sormayı istiyor ama soramıyordu.

***

Silver and Emerald • drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin