1.Bölüm

31.9K 642 180
                                    


Gelmiştim istanbula abimlerin tepkisini cidden çok merak ediyorum...

Size kendimi tanıtim ben Huzur Kaya 18 yaşındayım ve 3 tane abiyle master yapmış bulunuyorum.

En büyük abim Ömer kaya 25 yaşında mimar , Polat kaya 20 yaşında ve hukuk okuyor, En sonda  19 yaşında olan burak abim ama maalesef tekrar o yüzden o ve ben aynı okulda okuruz diye tahmin ediyorum...

Annem ve babam ölünce abimler istanbula taşındı ama ben dedem gille trabzonda kaldım ve şimdi abimlerin yanına geldim haberleri yok sürprizdi...

Evin adresini biliyordum eve gelince baktım  güzel ve büyük bi villaydı...

Kapıyı çalmadım kapının kenarında saksılarla çiçekler var altına baktım ve bingoo!Anahtar bulundu...

Sesizce içeri girdim bavullarımı sesizce içeri taşıdım kapıyı kapatıp içeri doğru yürüdüm ses geliyordu uzaktan baktım oluşturmuşlardı...

Biraz uzaklaşıp ömer abimi aradım çalıyordu...Açtı.

-Efendim Huzur'um?
-Napıyorsun abicim?
-Evde oturuyoruz öyle sen ?
-Öyle oturuyorsunuz öyle mi?
-Evet abilerinle oturuyoruz
-Tamam da sinurlenme hemen ben kapayrum byy.

Telefonu kapattım...Ve içeri doğru yürümeye başladım.

"Bakayrumda özlenmeyrum unuttuzz mu benu?"değimde hepsi "Laaan!"diye bağırıp yerinden kalktılar ve sarıldılar çok özlemişim.

Ömer abim "Kızım sen çok fenasın?"diyince "Ee canum hafife almayun benu."dedim.

Burak abim "Niye bize haber vermedin?"diye sordu bende "Süpriz olsun istedum."dedim polat abim "Oyy abisinin gülü."diyip sarıldı bende ona sarıldım...

Sarılma faslı bitince oturduk ömer abim "Eee trabzon güzeli anlat bakalım.?"dedi bende "Ula ben suze daha ne altim daa siz anlatun bakayim varmu birileri?"diye sordum.

Burak abim "Yok be kızım ne arar."dedi polat abim "Benim beğendiğim bi kız var adı ecem daha birşey değiliz sadece arkadaş."dedi ömer abime baktım "Bende yok."dedi

"Güzel."dedim burak abim "Okul başlıyor güzellik ama okulda lütfen düzgün konuş."dedi bende "Ula benum konuşmamda ne vardur.?"diye sordum. 

Polat abim "Kardeşim zaten yok ama  burası istanbul biraz daha kibar ol."dedi bende "Ula siz benum nerde kibar olduğumu gördunuz?"dedim

Ömer abim "Karışmayın prensesime istediği gibi konuşur."diyince gülümseyerek "Ay canım abicim seni çok seviyorum Yakışıklım."dedim.

Burak abim "Ula kızın içinden istanbul hanımefendisi çıktı."diyince polat abim "İstese çok iyi konuşuyor ama şive katıyor."dedi omuz silktim.

"Uykum var kim benimle uyumak ister?"diye sordum hepsi tartışmaya girince bende "Sakin olun da."dedim

"Bugün burak abimle uyurum çünkü yarin okul var."dedim

Burak abim "Gördünüz mü?"diyip dil çıkardı sözde büyüdü bunlar ama biz hala çocuğuzz...

Önce güzel bi duş aldım Şortlu pijama takımımı giyip abimin yanına gittim..

Bana sarıldı ve saçlarımı öptü "Abisinin güzeli seni çok özlemiştim iyiki geldin."dedi bende "bende sizi çok özledim abi..keşke siz oraya gelseydiniz."dedim

Abim "Burdayız artık neyse yaylada sana bulaşan oldu mu?"diye sordu bende "Oo çook oldu bende hepsini bi Güzel hallettim."dedim

Abim "burda öyle birşey olursa bana söyle."dedi bende "Tamam abicim."dedim

ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin