(وحشتوني يا كتاكيت .. إيه الأخبار .. ندخل الرواية بقى)
★★عند العصابة في مكان تجمعهم ....
#كان الجميع ملتفون حول فراش موضوع على العشب ويتحدثون مع بعضهم ...
سهيلة بحدة خفيفة :- ممكن أعرف أنا بعمل إيه هنا معاكم و جبتوني ليه مع الأفندي ده .
فارس بغيظ :- وهو حضرتك كان عندك meeting وإحنا عطلناكي ولا حاجة .
روان بضحك :- هههههههههههههه بس يا فارس خف تعوم وإلا سهيلة هتتحول عليك وأنا مش مسؤولة عنك وعن إللي هيجرالك .
آدم بابتسامة :- عادي حبينا نجيبك علشان تقعدي معانا شوية بقالنا كتير متجمعناش .
سهيلة بسخرية :- لا والله ممم طيب يا آدم باشا ممكن أعرف متجمعين ليه .
فارس ببرود :- علشان نجمع بينكم ونعرفك إللي حصل وإيه خلى آدم يقولك الكلام إللي قاله قبل ما مامتك تتوفى ويسافر هو ألمانيا .
روان بتوضيح :- فعلا يا سهيلة إنتي متعرفيش إيه السبب الأصلي لكده فخلينا نفهمك.
سهيلة نهضت من مكانها وقالت بعصبية :- مششش عااايززززة أسمععع حااااااجة و سيبوووونيييي ف حاااالي بقى كفاااااية كده .
آدم ونهض هو الآخر وأمسكها من ذراعها ويجذبها إلى صدره بعنف :- إنتي لازم تعرفي إن في مليون سبب خلاني أعمل كده وأبعد عنك وأسيبك يعني مش بمزاجي إفهمي بقى .
سهيلة بصراخ :- كفاااااية كدبببب بقى بطل الكدب والخداع أنا تعبت مبقتش أصدق خلاص كلامك وكفاية لغاية هنا مش عايزة أسمعععع حاجة .
آدم وهو يجذبها أقوى حتى كاد أن ينكسر ذراعها في يده :- قولت هتسمعي كلامي وغصب عنك فاهمة ولا أفهمك أنا بطريقتي وبعدين أنا مش بكدب ولا هخدعك إسمعي بقى .
فارس بهدوء :- إسمعيه يا سهيلة إنتي هتعرفي هو ليه عمل كده معاكي وإحنا كنا نعرف و مقولناش ليكي أي حاجة .
روان وهي تقف جانب آدم و تمسك ذراعه :- بس يا آدم براحة عليها علشان تقدر تهدى وتسمعك بهدوء أقعدوا يلا وإنتي يا سهيلة إسمعي آدم .
سهيلة وهي تحاول جذب ذراعها منه ولكن لم تستطع بسبب قوة ضغطه :- إبعد عني أحسنلك يا آدم وشيل إيدك بدل ما تلاقيهاش مكانها سامع وبعدين أنا قولت مش عايزة أسمع أي حاجة تخصك وإللي كان بينا زمان ده كان لعب عيال ومشاعر تافهة واتحركت ناحيتك بالغلط ومتنساش أنا دلوقتي بقيت سهيلة جديدة مش بتاعت زمان أنت متخيل عملت فيا إيه أنت كسرت قلبي لمليون حتة ودوست عليه برجلك ودلوقتي جاي بكل بساطة تقولي إنتي تخصيني لااااااااا فوووووق أناااااااا ملكككك ربنااااااااا وبسس وملكش دعوة بيا فاااااهممم ومتديش لنفسك مساحة أنا مديتهالكش .
آدم بحزن :- أنا غلطت سامحيني أرجوكي ونبدأ مع بعض صفحة جديدة علشان خاطري وصدقيني أنا عملت كده علشان أحميكي وأحافظ عليكي أنا مش بكدب أرجوكي إسمعيني وبعدين قرري إللي تحبيه وأنا مش هدايقك .
سهيلة بحدة شديدة :- أنا قولت كلمة ومش هعيدها تاني أنا مش هسمع حاجة ولا عايزة أعرف مبرراتك خلاص وسيبني ف حالي .
؟؟؟؟ :- إنتي لازم تعرفي الحقيقة قبل ما تحكمي على آدم يا سهيلة مش يمكن الحق معاه .
Stop ✋
أنت تقرأ
مصورتي الغبية 🤦📸 مكتملة (تم تعديلها)
Romanceهتبقى مختلفة أكيد عن عشقت أوزعتي ولكن برضو فيها كوميدي و رومانسية وأكشن وكده .. هتحبوها وأنا متأكده من كده 😉