Aim's POV
Wan "aku tak nak kau cedera faham?!"
Abang Wan memegang bahu aku dengan kuat dan mata kami saling bertentangan..."Saya just geram"
Wan "never ever do such thing yang bukan dalam plan kita, faham?!"
Abang Wan memeluk aku dengan erat dan ketat... Aku rasa haba badan abang Wan dikala malam yang dingin dan kehangatan cinta abang Wan...
Wan "Raimin... I love you"
Abang Wan menolak aku supaya baring... Mata kami bertentangan lagi...♪ ♪ ♪
Aku hanya bersandar pada dinding di bucu katil...
Betul abang Wan cakap, tapi... Kenapa bila aku perlukan dia, dia palau aku?"Raimin"
Aku lihat kearah pintu, abang Wan menutup pintu dan menuju kearah aku...
Wan "Raimin, Raimin ok?"
"Abang... Aim nak tanya, kenapa bila dekat luar abang macam palau Aim?"
Wan "sebabnya, ramai yang memerhati... Abang terpaksa berlakon benci Raimin... Sebab if abang baik dengan Raimin, dorang akan start create up story"
Abang Wan memanjat katil dan merangkak kearah aku...
Wan "maafkan abang eh? Abang sayang Raimin sebenarnya, tapi dekat luar kita tak boleh nak mesra"
Aku hanya mengangguk dan menundukan kepala...
Wan "Raimin... Since Raimin join, setiap hari Raimin kena layan budak lain eh ikut jadual"
"Ha?"
Wan "since harini Sabtu, so free... Esok tak sure... Tunggu je la siapa datang"
"Aim nak abang je..."
Wan "tak adil... Sebab kita berkongsi satu sama lain"
Aku terdiam...
Wan "jom tengok jadual dekat meja"
Abang Wan menarik aku ke ruang tamu...
Wan "so, ni meja Aim tau..."
Aku lihat dipapan kenyataan dinding...
Jadual Raimin
Isnin - Syad
Selasa - Haz
Rabu - Naim
Khamis - Na
Jumaat - Wan
Sabtu - Luck
Ahad - LuckAku terdiam dan terpinga...
Wan "so? Ok kan?"
"Urm... Luck tu siapa?"
Wan "Luck tu... Ikut nasib la siapa free and Aim nak dengan Siapa, guys"
Abang Naim, abang Syad, abang Haz dan abang Na datang kemari...
Kenapa aku mula rasa risau?Wan "so... Since sabtu is free... Until pagi... Aim nak siapa?"
Aku terkesima dan badan aku dipusingkan dan aku lihat, semua mereka merenung aku...
"Urm... Aim tak tau"
Haz "it's okay... Slowly"
Syad "aku kureng sorry"
Wan "everyone of us different cara turn on, so..."
Aku hanya menelan air liur...
♪ ♪ ♪
"Aim, nak perasa apa?"
YOU ARE READING
D U A
عشوائيD U A. Cerita cinta diantara Dua jejaka dialam Universiti. Dua personaliti yang berbeza dan Dua haluan yang berbeza. D U A.