ΜΕΡΙΑ ΟΔΥΣΣΕΑ
Εκείνη την ημέρα στο σπίτι της, στο σπίτι της Αλίκης, μου πήρε σχεδόν τα πάντα μέσα μου για να την αφήσω πίσω μου μια και καλή. Χρειάστηκε να ψάξω πολύ βαθιά για να βρω τον εγωισμό μου και να φύγω έτσι, χωρίς ένα αντίο. Γνώριζα πολύ καλά ότι αυτό ήταν το τέλος. Ήξερα ότι αν έφευγα έτσι θα την κατέστρεφα και δεν θα υπήρχε γυρισμός. Όπως άλλωστε το περίμενα, τις επόμενες ημέρες έμαθα ότι έγινε ζευγάρι με τον Έκτορα. Δεν άφησα όμως τον πόνο μου να φανεί. Τον έκρυψα και εγώ με τον ίδιο τρόπο όπως και εκείνη. Βρήκα κάποια άλλη.
ΤΕΛΟΣ ΜΕΡΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑ
"Τι παίζεται με την Μαρία και τον Οδυσσέα;" ρωτάω παραξενεμένη την Βανέσσα. Εδώ και λίγες ημέρες τους βλέπω όλο να μιλάνε και να χαζογελάνε.
"Τι σε νοιάζει;" ρωτάει σηκώνοντας το ένα της φρύδι. Ωχ ακόμα μου το χτυπάει θεέ μου;
FLASHBACK
"Αλίκη είδες τον Οδυσσέα που μιλούσε με τ-" πάει να πει η Βανέσσα αλλά την διακόπτω.
"Δεν με νοιάζει!" λέω απότομα.
"Ναι σίγουρα. Σταμάτα και άκου. Λοιπόν ή-" την διακόπτω ξανά.
"Τι δεν κατάλαβες Βανέσσα; Είπα δεν με νοιάζει. Δεν με ενδιαφέρει πλέον τι κάνει και με ποιον το κάνει!" υψώνω την φωνή μου. Είναι ο μόνος τρόπος να τον ξεπεράσω αν δεν μαθαίνω νέα του.
"Α ώστε δεν σε ενδιαφέρει ε; Από πότε;" ρωτάει ειρωνικά.
"Ξέρεις πολύ καλά από πότε Βανέσσα!" λέω και στριφογυρίζει τα μάτια της.
"Αλίκη ξέρω τι νομίζεις. Νομίζεις ότι με το να τον αποφεύγεις και να του πατάς ένα Χ θα καταφέρεις κάτι. Όχι αγάπη μου, ακριβώς το αντίθετο θα καταφέρεις. Είσαι ερωτευμένη μαζί του, τον αγαπάς δεν μπορείς έτσι, τόσο απλά να πάψεις να τον νοιάζεσαι και με το να το προσποιείσαι δεν καταφέρνεις απολύτως τίποτα!" υποστηρίζει αλλά την αγνοώ.
ΤΕΛΟΣ FLASHBACK
"Δεν με νοιάζει. Απλό κουτσομπολιό κάνω!" λέω και καλά αδιάφορα.
"Μάλιστα..." λέει και κοιτάει τριγύρω ενοχλημένη.
"Ποιο είναι το πρόβλημα σου;" ρωτάω θυμωμένη. Δεν είναι δυνατόν τόσο καιρό, έμμεσα να μου χτυπάει ξανά και ξανά την κατάσταση με τον Οδυσσέα. Είναι λες και θέλει επίτηδες να με κάνει να ξεσπάσω και να βομβαρδίσω όλα όσα νιώθω.
"Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν παίρνεις την ζωή στα χέρια σου και κάποια στιγμή πρέπει να μάθεις να το κάνεις! Σε λίγο καιρό ενηλικιώνεσαι και αυτή η κατάσταση με τον Οδυσσέα θα σε σημαδέψει." λέει και ρίχνω μια ακόμα ματιά σε εκείνον. Ορίστε πάλι χαζογελάει με αυτήν την ηλίθια.
"Δεν πρόκειται να με αναγκάσεις να παραδεχτώ ένα ψέμα για αυτό κόφτω!" φωνάζω.
"Ένα ψέμα; Ακούς τι λες; Αλίκη κοντεύεις να τρελαθείς σε βλέπω. Τα κρατάς όλα μέσα σου και αυτό σε μετατρέπει σε τελείως διαφορετικό άνθρωπο. Βγάλτα από μέσα σου αγάπη μου, θα δεις θα νιώσεις καλύτερα!" ψιθυρίζει γλυκά και ξεφυσώ.
"Όχι ξανά Βανέσσα. Δεν θα κάνω το ίδιο λάθος δεύτερη φορά..." μουρμουρίζω και κάνω αναστροφή 180 μοιρών για να σταματήσω να βασανίζω τον εαυτό μου βλέποντας το χαζοχαρούμενο ζευγάρι.
"Περίμενε!" φωνάζει προφταίνοντας με και σταματώ.
"Τι;" ρωτάω απότομα και στρέφω την προσοχή μου επάνω της.
"Κοίτα, ειλικρινά δεν έχω ιδέα τι έχεις μέσα στο κεφάλι σου και ξέρω δεν μπορώ να σε αναγκάσω να παραδεχθείς ότι σε νοιάζει τι κάνει ο Οδυσσέας αλλά ως κολλητή σου οφείλω να σε ενημερώσω είτε το θες είτε όχι!" δηλώνει και γνέφω καταφατικά προσπαθώντας να κρύψω το ανυπόμονο χαμόγελο που ετοιμάζεται να κάνει την εμφάνιση του.
"Άκουσα ότι είναι ζευγάρι Αλίκη..." λέει και κοκαλώνω. Γαμώτο δεν πρέπει να με νοιάζει. Έχω τον Έκτορα. Έλα Αλίκη μην τον αφήσεις να σε επηρεάσει, είσαι καλύτερη από αυτό... Γαμώτο.
"Αλίκη..." απλώνει το χέρι της να με ακουμπήσει αλλά τραβιέμαι.
"Μη. Είμαι καλά." λέω κοφτά και γνέφει καταφατικά. Γαμώτο το ξέρω ότι δεν θα έπρεπε να με ενδιαφέρει αφού έκανα συμφωνία με τον εαυτό μου να τον αφήσω πίσω μου αλλά δεν μου είναι εύκολο να αγνοήσω το τσουρούφλιασμα που νιώθω στο στήθος μου. Πρέπει να το καταπολεμήσω γιατί εδώ που φτάσαμε, δεν μπορώ να κάνω τίποτα πέρα από το να κάθομαι και να παρακολουθώ το show.
ESTÁS LEYENDO
Undiscovered love
RomanceΗ Αλίκη, μια συνηθισμένη κοπέλα, ερωτεύεται τον Οδυσσέα, ο οποίος κατά τα λεγόμενά της δεν θα γυρίσει να την κοιτάξει ποτέ. Ένας χορός μπορεί να ανατρέψει τα πράγματα; Στην περίπτωση της Αλίκης μπορεί. Ο χορός ανάμεσα στην μεταμφιεσμένη Αλίκη και τ...