GİRİŞ

549 63 46
                                    

Her şey bitmişti!

Ruhu kaybedilmiş, candan mahrum suratlarını işgal eden kan, ufka değin sürmüş yolculuklarının sona erdiğini müjdeler gibi yağmur damlalarına karışarak tenden akıp gidiyordu. Ne zamanla ete kemiğe bürünüp tenleri ile bir olmuş zırhlarının ne de onca badireye yenik düşerek ufalanan postallarının bir itirazı vardı buna. Nasıl olsa her şey bitmişti!

Körfezden esen haşin rüzgârların koynunda, yarımadanın hemen ucunda dikilen iki adam, sırtlarını çevirdikleri o kanayan geçmişi ayakları altına gömüp hasretiyle yanıp tutuştukları bir geleceği kucaklamaya hazırdı artık.

Yaktıkları evlerin, katlettikleri insanların burunlarında tüten kesif kokuları sert rüzgârlar ile savrulup uzaklaşırken yorgunluktan bitap düşmüş kılıçları da sere serpe toprağa uzanmıştı. Geriye ne kalmıştı ki! Her şey bitmişti.

Üzerindeki paramparça olmuş deri zırhı, öldürdüğü erkeklerden, kadınlardan ve belki de çocuklardan kalan kanlı hatıralar ile yamalanmış bir adam, çekinerek yarımadanın ucundaki iki adama doğru yaklaştı. "Komutanım, on iki asa bulduk. Fakat birini bulamıyoruz" dedi, ağız dolusu bir hırıltıyla. Bulamadıkları o on üçüncüsü sanki adamın gırtlağına dayanmıştı.

Komutan diye hitap edilenin yanındaki adam, uçurumun kenarına, adeta dalgalara kapılacak kadar yaklaştı. Falezleri döven coşkun sular, pas tutmuş, laf anlamaz kulakları yırtarcasına çalkanıyordu. Gözlerini kayalıklara dikmiş olan adam, "Corthus... Aşağıda dalgalarla boğuşan bir kayık var, dostum. İçinde iki kişinin olduğu bir kayık... Bir adam ve bir de... Elinde asa olan bir kız..." diyerek ötekine gülümsedi.

Corthus, derin derin soluklanmakta olan kılıcını alıp çevik bir hamleyle kınına geçirdi. Henüz pıhtılaşmış kan, deriden kının ağzına birikmişti. "Gaius... Bittiğini sandık dostum. Bittiğini sandık!" diye hırıldamaya başladı. Adamın dudakları hiddetle seğiriyordu. Diğerinin ahvali ruhiyesinin tersine Gaius, sakindi. Emin adımlarla Corthus'a sokulup elini adamın omzuna attı.

"Bu bizim lanetimiz. Ve belki de hiç bitmeyecek!"

Beğenip yorumlamayı unutmayalım arkadaşlar. Eğer okurken keyif aldıysanız destek olmak amacıyla arkadaşlarınıza da tavsiye edebilirsiniz.

%İsimlerin Söylenişi%

Corthus - Kourtìz
Gaius - Gaìyıs

IŞIK MÜRİDİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin