Ležela jsem na posteli s mobilem v ruce. Smíšené pocity mi proudili krví, co asi tento měsíc budem dělat na kempu? No nechám se překvapit, doufám, že aspoň můj spolubydla bude holka. Jako minulý rok, myslím si, že by opačná pohlaví neměla bydlet spolu. No nic, teď se tím nebudu zabývat. Radši se budu koukat na mobil.
Ťuk, Ťuk...
Zaklepal někdo na dveře. S leknutím jsem se odtrhla od mobilu, který jsem držela v ruce a podívala se na dveře.
Šla jsem je otevřít, a před nima stál kluk. Oči se mi otevřeli víc a vzorničky se zmenšili. S otevřenou pusou jsem stála před dveřmi a překvapeně se dívala na kluka, který před nimi stál.Kenmův pohled
Zaťukal jsem na dveře chatky, mé oči zaměřovali furt jen mobil. Nechtěl jsem na tento blbý kemp. Nechci tu být, s lidma se nedokážu skamarádit. Na minulé škole mě šikanovali, protože jsem byl jiný. Od té doby se s nikým moc nebavím, kromě mého volejbalového týmu.
Když konečně někdo otevřel dveře, otevřela je drobná dívka. Jedno mé oko jsem nasměroval na ni, měla pusu do kořán otevřenou a oči vyvalený.
Drobná dívka s hnědými vlasy a šedými oči, měla na sobě modré tílko a černé kraťasy.
Moc mě to ani nezajímá, jak jsem říkal nechci tu být.
Asi tak po minutě se mi moje vzorničky uklidnili a pusa se zavřela.
"A-ahoj " vyšlo z mých úst
On mi na to ani neodpověděl jen pokýval hlavou a vešel dovnitř. Uhla jsem mu a on si odnesl věci k druhé posteli. Neodvrátil zrak z mobilu, nad tím jsem protočila oči a zavřela za neznámím dveře.
Sedl si na postel a já udělala úplně to samý, můj pohled zaujal on. Zamračila jsem se na něj a on si toho očividně všiml. Jeho žluté oči se na mě upřeli, a já stuhla.
"A...a jak se jmenuješ? " zeptala jsme se nejistě
"Kenma... Kozume....... A ty? " zeptal se stydlivě
"Já jsem Takimi Light " dala jsem si nohy do tureckého sedu.
Jak tahle věta skončila, mezi námi zavládlo hrobové ticho. Kenma furt jen koukal do mobilu a něco pořád mačkal. Zhluboka jsem se nadechla a vydechla.Vešel jsem do chatky, měla dřevěnou podlahu, když jsem se po ní prošel začala křupat, takový křupavý zvuk starých dřevěných prken. Úplně jsem z toho byl znechucen, Zdi měli hnědou barvu a jak jinak, byli ze dřeva. Pár místností a schody, které vedli do druhého patra. Na to jsme nebyl zvědavý jak to tu vypadá. Mé nohy mne zavedli k posteli, vypadala nově, a sedl si. Naštěstí aspoň nekřupala a já si mohl v klidu koukat zas do mobilu.
Po chvilce jsem cítil, že na mě někdo kouká, byla to ta holka zeptala se mne jak se jmenuju.
"Kenma... Kozume....A ty?" zeptal jsem se stydlivě
Odpověděla mi, jmenuje se Takimi Light. Docela zajímavé jméno pro dívku, když Light je pro kluka. No nebudu nad ničím přemýšlet, to bych se až moc unavil.
Po delší chvilce se Takimi zvedla z postele a protáhla se.Takimi pohled
Zvedla jsem se z postele a protáhla se, byla to už nuda. S minulým spolubydlou jsem se aspoň bavila.
Hned jak jsem se protáhla přiletěl Kuroo s Bokutem do naší chatky a za li řvát jak na lesy. Já myslela, že mi z nich trefí šlak
"Kenmo! Tak už jsi tady " zakřičel Kuroo
Já pozvedla obočí
"Vy se znáte? " zeptala jsme se
"Jo už od dětství je o rok mladší " odpověděl Kuroo
"Aha, vy zase jste spolu na chatce? " zeptala jsem se
"Jo! " zařval Bokuto
"Jo jak jinak... Už můžeme jít na hřiště? " zeptala jsem se Bokuta a Kura
Nad tím Kenma pozvedl hlavu. Bylo zajimavé, že nad tím on zvedl hlavu, aspoň se odtrhl od mobilu co držel v rukou.
"Hřiště? " zeptal se Kenma
Všichni jsme se na něj otočili
"Jo, je tu spoustu sportů co můžeš dělat, třeba házená, basket, volejbal, přehazka, dokonce i nohejbal.. "
"Jen si pojď zahrát volejbal, aspoň nám budeš nahrávat " začal ho hecovat Kuroo
"Jo a ty Takimi? Šla jsi na break dance? Nebo na balet?" uchechtl se Bokuto
Já se na něj vražedně podívala
"Ne Bokuto, vážně nechodím na balet, chodím na break dance " a trošku mu vrazila loktem do hrudníku
"Jdem kluci? " zeptala jsem se a dala si mě dlaně do zadních kapes na kraťasech.
"Jo jdeme, aspoň si můžeme taky nahrávat " řekl Kuroo a placl mě po zádech
"Au...máš docela páru...Kuroo " narovnala jsem se
"Promiň "
"V pohodě ""Kenmo, pojď už " otočila jsem se a on zas něco mačkal na mobilu
"Hmm "
"Jen pojď " vytrhla jsem mu mobil z ruky
"Hej, co to? "
"Vrátím ti ho, ale až si zahraješ s náma " mé ruce odložili Kenmovo mobil na stolek. Kenma se jen zamračil.
"Hele, jsi na kempu tak se pojď bavit " zatáhla jsem ho za ruku z postele a táhla na hřiště.
"Nojo, jen si zvykej Kenmo, tohle prožiješ celý měsíc " zachechtal se KurooKonečně po dlouhé době co jsem chňapla Kenmu za ruku, jsme došli na hřiště. Tam už byli kluci z nohejbal, kteří samozřejmě mávali jak pominutí. Docela jsou vtipný, no ale jen někdy.
Kuroo a Bokuto se s nima hned uvítali a smáli se. Jak jinak, u Bokuta je málo vidět jeho negativní stránka.
"Tak pojď Kenmo, jdeme si zabrat síť, no já dojdu pro míč "
"Jo, jasně, jen už mě netahej "
Pustila jsem ho a běžela pro míč, cestou do tělocvičny mě zastavila trenér break dance a ptal se co dělám, jelikož se moje mamka s ním zná.Když jsme si konečně odpovídala, běžela jsem rychlosti blesku pro míč.
"No tak, kde jsi!? "
"Aa, mám tě " našla jsem míč, radovala jsem se. Radost po chvilce přešla, protože já nešika šlápla na hrabě které tam vůbec neměli ani být?!_____________________________
"Kluci jsem tu " běžela jsem k nim i s míčem v ruce.
Kluci za tu dobu už nastavili síť, takže může se jít hrát.
"Umíš volejbal? " zeptal se mě Kenma
"Jo, umím. Naučila mě to ségra, která chodila na Karasuno Hight, a asi nejlepší post pro mě bylo libero "
"Fajn, vy dva jdem si vás procvičit " řekl Kuroo
"Teď si zněl jak náš učitel matiky Kuroo " začal se Bokuto vztekat
"Ty... Buď ticho Bokuto! " seřvali se, byla to skvělá show jen k tomu chyběl popcorn a nějaká limonáda.Přišli tam další dva kluci, kteří vypadali, že také hrajou volejbal. Bokuto je chytl okolo ramen a navedl je na hřiště. Hráli jsme opravdu dlouho, několikrát jsem se i srazila s Kurem, a i s Kenmou.
Když jsme dohráli, tak jsme se rozhodli pro sprchu, protože jsme byli spocený. Koupelny byli na chatkách, takže jsme museli umýt v chatkách.
Z modré tašky jsem si vyndala žlutý ručník a otočila se směrem ke Kenmovi. Vypadalo to, že taky hledal ručník, ale nedohledal se.
"Nechceš pujčit ručník? " zeptala jsem se a rovnou mu podala svůj.
Kenma se ke mě obrátil a podíval se na ručník.
"No... Em... Díky " řekl stydlivě a vzal si ručník z mé ruky.
"Jdi první, půjdu hned po tobě "
"Ne, jdi ty "
"No... Tak jo, jdu "Vyhrabala jsme další ručník z mé tašky, tentokrát byl šedý. Já hned zaplula do koupelny, která byla v druhém patře. Koupelna měla šedobílé kachličky a podlahu bílou. Na kachličkách byli divné znaky, nejspíš to byla jména, které ještě vyryli bývalí majitele. Moc jsem to neřešila a radši ze sebe svlékla spocené oblečení. A rovnou si zalezla do sprchy.
Teplé kapky mi padali do obličeje a sjížděli po těle. Začala jsem přemýšlet, hodně přemýšlet. Víc než obvykle, začla mě z toho už bolet hlava. Proto jsem vrazila hlavou do kachličkové zdi.
"Jauuuu....! " zapískla jsem a chytla se za hlavu.
Po několika minutách jsem se ze sprchy vysoukala. Obmotala si ručník kolem sebe a vyšla ze dveří. Po schodech jsem sešla a řekla Kenmovi, aby se šel už vysprchovat.Když na mě namířil ty své žluté kukadla, jen si mě prohlédl, vykulil oči a možná se i trochu začervenal. Připadalo mi to divný, že na mě čumí tak divně, ale když jsem se podívala, tak už mi to bylo jasné. Proč na mě tak divně kouká, byla jsem v ručníku.
"Prosím jdi už " ukázala jsem prstem ke schodům
"Jo...jasně " vzal ručník do ruky a šel se taky umýt
Když konečně zaplul taky do koupelny, já se rychle usušila a oblékla se, vlasy jsem si dala do culíku.
Asi tak po deseti minutách, vyšel ze sprchy Kenma, okolo pasu měl uvazaný ručník.
Otočila jsem od něj oči a přehodila ručník přes topení.
ČTEŠ
Kenma X Reader✔
FantasyTenhle příběh bude o dvou teenergerech, kteří se potkají na kepmu. Skamaradí se spolu, i když pro ně přátelství bude hodně těžké udržet. Kvůli jednomu tajemství, které Kenma se svýma kamarády skrývá. Ostatní si dočtete v téhle knize.