2.

452 36 13
                                    

"Kenmo dnes večer budeme mít menší party, jako vždycky, když je první den kempu "
Samozřejmě Kenma, ten se oblékl do mikiny a červených tepláků. Zalezl si do rohu postele a díval se na mobil.
"Ach jo. Mohla bych si taky zalézt a koukat na mobil " říkala mi má mysl. Nakonec jsem ji poslechla a začla si všímat mobilu.
Napsala jsem Kurovi
"Kuroo, nechcete přijít? Nějak odtrhnout Kenmu od mobilu, přece tohle je kemp"
"Jo, zachvilku přijdem Takimi, vemu sebou i Bokuta jo "
"Jo jasně "

O pár minut vlítnul do naší chatky Bokuto a Kuroo.
"Hey Hey Heyyyy! " zařval Bokuto
Otočila jsem se ke dveřím.
"Kenmo pojď, zachvilku bude večer "
"Hmm... Nikam nechci Kuroo "
"Jen, jen pojď " zatáhl ho Kuroo za nohu
"Jen pojď Kenmo, určitě máš hlad " zašklebila jsem se na něj
On nachvilku koukl na mě a všichni co jsme byli v pokoji, naše uši zaslechli kručení Kenmovo žaludku. Trochu se Kenma začervenal a my se mu začali smát s Kurem a s Bokutem.
"Kenmo, klidně ten mobil si vem s sebou, ale jestli se chceš najíst tak pojď, jdeme "
Zvedl se z postele a šel směrem ke dveřím, jenže celou cestu ke dveřím čuměl do mobilu. A nechtěně narazil hlavou do dveří. Všichni jsme se smáli. Já si ještě vzala tmavě modrou mikinu bez zipu, sice mi byla velká, ale co. Miluju, když jsou mi mikiny velké.

Šli jsme do středu kempu, kde bylo ohniště a plno laviček, už tam skoro všichni byli.
"Konečně jsme tady " protáhla jsem se a pozdravil všechny
"Co tu budem dělat? " zeptal se Kenma
"Jíst " řekl Bokuto a sedl si vedle Akaashiho
"Jíš buřty? " zeptala jsem se Kenmy
Ten jen na to pokýval hlavou na souhlas
"Půjdete si je opéct kluci? "
"Jo, jsme tam zachvilku, zatím si jdem pokecat, že kluci " začal jásat Bokuto, který objal ramena Akaashiho a Kura
"Bokuto, to bolí " řekl znudeně Akaashi
"Ale no tak Akaashi, máš se bavit! " výkřikl Bokuto
Akaashi mu na to nic neodpověděl, jen se otočil směrem ke Kenmovo, a začali se spolu bavit.
"Bokuto myslím si, že tvůj nový kamarád tě nemá rád " zašeptal Kuroo

Já šla mezitím pro buřty a připravila je, jenže mě někdo zastihl a zrovna to byl kluk, kterýho nemám ráda.
"Ahoj Light " funěl mi na krk
"No... Ahoj Takashi " protočila jsem oči
"Je to nechutné, když mi funíš na krk, tak toho prosím nech "
"Ale no tak, klídek "
"Jak jako klídek?! Nefuň mi na krk laskavě, je to nepříjemný "
Natiskl se na mě a své ruce si dal na mé záda.
"Prosím, nesahej na mě " jenže z jeho sevření nešlo se vyprostit, co teď budu dělat?
Nela jsme v úmyslu ho kopnout.

"Hele kámo, jdi od ní pryč " odstrkl ode mě Takashiho Kuroo
"Kámo, nech naší kamarádku " stoupl si přede mě Bokuto, byl větší než Takashi. Bokuto a Kuroo ho pozorovali fakt vražedně. Radši utekl, někam...ani nevím kam, bylo mi to jedno.
"V pohodě? " zeptal se Kuroo a položil mi svou ruku na pravé rameno
"Jo, jsem..."
"Určitě? "zeptal se Bokuto
"Jo, půjdete mi prosím pomoct? " zeptala jsem se
"Jo jasně " řekli oba naráz

_____________________________

Nad červenooranžovým plamenem, jsme s kluky opékali buřty, u toho jsme seděli na dřevěných židličkách. Trvalo nám to asi tak patnáct minut, pak jsme opečené buřty dali na tácky.

Přinesli jsme je k našemu stolu, kde seděl Akaashi s Kenmou. O něčem se spolu bavili.
"Akaashi, Kenmo. Tady máte jídlo " na stůl jsem položila tácky s buřty. A sedla si po pravici Kenmy.
Znovu přišel Takashi, a chtěl si sednout mezi mě a Kenmu. Na mém čele se hned objevili vrásky, a v obličeji hrál strach a obava... Co asi udělá tentokrát?
Už si zrovna chystal sednout, když se v tom Kenma přísunul blíž ke mně. Dal mi jednu svou ruku okolo ramen a otočil se na Takashiho. Kenma mu věnoval ten nejnaštvanější/mejnudnější pohled, co snad existoval. Takový pohled neumí ani Daichi, když se naštve.
Takahashi se na Kenmu jen divně podíval a pak odešel. Koutkem oka jsem viděla, že se Kenma trošku usmál, když dal ruku pryč z mého ramena, začal dlabat. Já z toho byla v šoku, nevím co mám říct, teď, zrovna teď. Připadám si jako zamrzlá v čase.
"Takimi, posloucháš? "
Párkrát jsem zamrkala "Cože? " vyšlo ze mě
"Ale už nic " odpověděl Kuroo
"Jes! " rozkazal mi Bokuto
"Ale já nech-" nedokončila jsem ani větu
"Žádný nechci! Dělej jes! " rozkázal Bokuto
"Vždyť už jim! "
"Podívej se na Kenmu ten taky už jí, takže jes taky, vždyť si hubená jak tyčka " řekl Kuroo
"Hahaha, vtipné "

Doufám, že se vám to líbí. A jinak se omlouvám za gramatické chyby.

Kenma X Reader✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat