27.

206 16 10
                                    

Proběhli jsme kolem jedné ulice, kde bylo spoustu krásných domů. Vlastně... To byla ulice, kde žijí dost bohatí lidé, a tak jsou skoro všude jen vyly. Občas jsem jim i záviděla, jakou máj velkou zahradu a tak krásný dům... Co já vím.... Třeba v budoucnu, budu také se svým manželem bydlet ve vyle. Nechám se překvapit, co mě v budoucnu čeká.

...

Když už jsme přišli společně k té kopuli, ve které je zahrada, atd... Nečekala jsem, že narazim na svou kámošku.

"Kiro? "

"Aaa, Light... Vím co se ti stalo, mrzí mě to " obejmula mne se slzama v očích.

"Jsme tu Kiro, protože se chci proměnit zpátky na člověka " odhodlaně jsem řekla.

"Tak to jsi na správném místě, pojď dál " pozvala mě i Kenmu dovnitř.

"Máte tu tuto kytku, že ano" ukázal Kenma Kiře obrázek kytky, kterou hledáme.

"Aaa Ano, máme ji tu. Je jich tu spoustu " vešla do obrovské zahrady, která byla  tak nádherná, všude krásně kytky, které kvetli. Dokonce ei Železníl tu byl, který nesnáším, to samé Vlčí Mor, neboli Oměj. Nooo.... Spoustu kytek.

"Kiro ty jsi vlastně čarodějka, že?

"Jo, jo jsem. Narodila jsem se tak a jsem šťastná... Miluju práci s přírodou, i když také nějaké kouzla mohou být smrtelná " s úsměvem řekla.

"Kiro.... "

"No... Řekněme, že my čarodějky máme vlastně jenom jeden život, upíři a vlkodlaci jsou zatím v pohodě. Ale na rovinu... Nikdy nepomáhá upírům. Naše rodina... Dřív jsme spolupracovali s upíry, jenže... Pak nás porazili, mou rodinu vyhladili, až na mě... Babička mě dřív učila, jak se starat o rostliny a přenechala mi tu spousty knížek " začala trhat okvětní lístky.

"Vážně... Miluješ květiny " porozhlédla jsem se po celé zahradě.

"No jistě, že mám. Teď pojď... Udělám ti ten čaj. A vlastně.... Co ty a ten tvůj vlček? "

"Alee, dobrý "

"A už jste to... No...víš co"

"Ne... "

"Už jste to dělali? "

"Ach... Jo... Jses má nejlepší kámoška, to víš, že? "

"No jistě, takže??? " usmála se.

"Jo... Jo dělali. Ale nikomu to nemusíš vykvákat "

"Ale prosím tě.... Za takovou věc se nemusíš vůbec hambit "

"Co ty... Máš kluka..? "

"Nenašla jsme toho pravého... "

"Neboj určitě najdeš "

"Vo to já se nebojím, ani nevím jestli k životu potřebuji kluka... I když, ano, chci mít v budoucnu děti "

Já se jen usmála.

"Tak ještě jen zalít horkou vodou a nechat luhovat...pak bys měla na pět hodin usnout... "

"Cože... Pět... Hodin?! "

"Promiň já ti to říkat nechtěla, ale aspoň se prospíš, ber to pozitivně "

"No jo.. "

"Už jsi vůbec přemýšlela.... Kam budeš chtít jít dál? Umíš, dobře zpívat nebi tančit "

"Ne to ne... Zatím jsme přemýšlela... Jen nad grafučkou, a nebo něco jineho... Já nevím. Je těžké si vybrat školu... "

"Já se chci stát botaničkou. Miluju květiny "

"To je vidět... Takže... Vážně už nikoho z rodiny nemáš? "

"Bohužel ne... "

"Hm... Co další čarodějky? "

"Ta pár dní bude takový amensi sešlost čarodějek a čarodějů... Půjdu tam také. Chci zas všechny vidět "

"Třeba mezi nima najdeš toho pravého "

"No... Je pravda, že s emi tam jeden kluk líbí, ale to je teď jedno "

"Cože? Fakt? "

"Jo... Vypadá... Vypadá jako Jack Frost z Legendární party "

"Nene, kecáš "

"Kdepak " s úsměvem řekla.

"Co ten čaj? "

"Jo.. No vidíš, tak ho vypij, bude se to trošku motat hlava, pak to přestane. Možná sebou slehneš o zem"

Já se na Kiru zle podívala, a pak jen po malých doušcích vypila čaj. Chutnal hořce, byl hodně hořký, cítila jsem jak se mi trošku začíná motat hlava, ale bylo to ještě v pohodě, pak jen závrať a bum na zem. Nic jiného si už nepamatuju.

...

"Light, Light?! Slyšíš? "

"Light, notak vstávej! "

Kriceli známé hlasy. Pootevřela jsem oči a párkrát zamrkala. Stal předemnou Kenma a Kira, který se usmáli.

"Tak teď by jsi měla být už člověkem... Mužem to vyzkoušet, sindej prstýnek "

"Já se bojím "

"Neboj se " dal mi Kenma pusu na tvář.

"Mohu? " přišla Kira k závěsu, který následně odrhnula.
Světlo, které na mě svítilo skrz sklo mi nějak vůbec neškodilo, ba naopak bylo příjemně hřejivé. Radosti jsem povyskočila a obejmula Kiru, i Kenmu.


Páni... Tak nevím no... Mám udělat ještě jednu kapitolu, která bude zaměřená na Kenmy a Lightinu budoucnost? Určitě mi napište jestli ano nebo ne.
Jinak s emoc omlouvám za gramatické chyby a u další kapitolky. Čaudys!!! :3

Kenma X Reader✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat