O dva týdny později jsem se naučila spoustu nových schopností. Byla to dřina, ale stálo to za to. Jinak s Damonem večeře, byla taková, že jsme 'vykradly' krevní banku. No musím říct, že už bych to nikdy nechtěla zkusit. Jelikož nás asi dva lidé viděli. Damon jim samozřejmě vymazal paměť. Damon se mi také svěřil s tím, že měl několik milostných vztahů s lidmi, protože je ovládal, takže něco jako jeho loutky. A také to, že ho nemají rádi ostatní upíři. Jako jo to mi bylo jasné, že ho nikdo nemá rád 😂.
Celý týden co jsem cvičila různé tance, chcípala horkem, učila se upirské schopnosti, dělala blbiny s klukama, jelikož jsme se scházeli skoro každý večer. Nadešel pátek. Samozřejmě ten nejtupější upír z celé upírské historie 'Damon' mě zase pozval na véču. Jako nestežuju si aspoň jídlo zadarmo, teda né, že by jsme tady platili za jídlo. Ale chápete to. Když nadešel ten otřesný večer, utekla jsem z kempu a sešla se s Damonem.
"Nazdar upíře " uchetl se.
"Zmlkni, proč jsi mě pozval na večeři? "
"Chci tě zas něco naučit tak pohni tím svým zadkem a nastup "
"Jo jasně debile " nemám ho ráda, leze mi na nervy.
Zanedlouho kdy jsme jeli po silnici, Damon zastavil u pumpy.
"Jdu dovnitř, já natankuju "
"Jo jasně "
Vlezla jsem dovnitř, všude samý podivín, sedla jsem si na barvou židli, která byla hned u pultu. Damon zachvilku přišel a objednal jídlo. Damon jak přinesli jídlo hned se na něj vrhl.
"Jaktože my upíři mužem jist lidskou stravu? "
"No víš, když jíme lidské jídlo, našemu tělu budou přidělené vitamíny a naše krev bude daloby se říct dobrá. Když nebudeš jist i lidské jídlo, budeš zachvilku jak uschlá paprika "
"Aaahaaaa"
"Damone!! " zakřičela nějaká ženská.
"Natasho! " zakřičel i Damon.
"Dlouho jsme se neviděli " řekla ta divná ženská a dala Damonovi pusu, já mohla chcípnout nechutností.
"Natasha je čarodějnice " pochlubil se Damon.
Já si v hlavě říkala, to mi snad nemusí říkat ne?
"Vzpomínám si když jsme to spolu dělali "
"Na to nemám žaludek, vážně jsme se šli najíst? Mám pocit jako kdyby to šlo ven " chytla jsem se za břicho.
"Klid, stejně upíři nemohou mít děti " opřel si Damon bradu o dlaň.
"Nemůžou? "
"Ne "
Už nikdy nepůjdu s Damonem na večeři to radši se Stefanem, i když by jsme šli lovit ušáky. Bylo by to určitě lepší.
Neměla jsem už chuť být s Damonem a tak jsem šla do kempu.Vešla jsem do chaty, nikdo v chatě nebyl, bylo to divné. Ale i tak jsem nad tím mávla rukou a šla se vysprchovat. Když jsem se vysprchovala a umyla vlasy, sešla jsem schody a padla na postel. Nechtělo se mi vůbec spát, dnešní večer stal za nic. Po půl hodině přišel Kenma, byl celý špinavý a spocený. Hodila jsem mu ruční a ukázala prsten mna koupelnu. Vzala jsem si do ruky mobil a koukala do galerie.
Když Kenma přišel zeptala jsem se ho.
"Kde jsi byl, žes byl tak špinavý? "
"Na hlídce " usušil si Kenma vlasy. Pár neposedných vlasů mu spadalo do obličeje. Vypadal dost cute.
"A-aha... "
"Co se děje? " sedl si do dřepu Kenma k mně a opřel si ruce o postel.
"N-n...ne nic " otocila js obličej od něho, aby neviděl ruměnec.
"Fajn " Kenma si stoupl a chtěl odejít ke své postely. Ale já ho chytla za ruku a přitáhla ho k sobě na postel.
"Vidim, že mě tu chceš " pousmál se trošku Kenma.
"Chci ti ysušit vlasy "
"Jo, klidně můžeš " usmál se.
"Jen počkej aspoň si vemu mobil "
Když si vzal Kenma mobil sedl si na mou postel. Já vzala fén do ruky a pomalu mu vysišovala vlasy. Za deset minut už je měl suché a já se rozhodla, že mu udělám copánky. Udělala jsem mu dva malé copánky, hned potom si toho Kenma všiml. Zvedl se z postele a podíval se do zrcadla.
"Pěkné, uděláš mi je ještě?"
"Jo, klidně "
Když jsem mu udělala asi přes deset malých copánků, Kenma si to vyfotil. Vypadal dost dobře a zároveň vtipně. Opřela jsem si bradu o dlaň a koukala chvilku na něj. Na tváři se mi objevil úsměv.
"Na co tak koukáš? " usmál se Kenma.
"Líbím se ti? " dal mi svůj obličej blíž k tomu mému, když to řekl začla jsem se víc červenat.
"Cože? Ne! " otočila se k němu zády. Možná to byla pravda, nejsem si jistá.
"Dělal jsem si srandu "
"Ty seš fakt BOKE!! "
"No tka děkuji za upřímnost "
"Není zač "
"Víš na tenhle kemp se mi vůbec nechtělo "
"Proč? "Fajn tady to utnu, doufám, že se vám to líbilo a omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
Kenma X Reader✔
FantasyTenhle příběh bude o dvou teenergerech, kteří se potkají na kepmu. Skamaradí se spolu, i když pro ně přátelství bude hodně těžké udržet. Kvůli jednomu tajemství, které Kenma se svýma kamarády skrývá. Ostatní si dočtete v téhle knize.