Te habitur nga reagimi i Ester dhe pak kurioze nga personi qe ajo supozonte ti jepte ate vend mjaft te rendesishem pune po prisnin qe ajo te kthehej ne sallon. Nuk zgjati shume dhe u kthye. Atehere personi qe mund te zevendesoje Onerden eshte pikerisht Alisja! - tha duke i hutuar ende me shume 3 personat perballe. E ajo mezi e kishte pritur momentin per ta turperuar njehere e mire ate vajze dhe nuk eshte se po e propozonte me te vertete per ti dhene vendin e punes po thjesht ne kete menyre po i priste bileten per te dale njehere e mire nga jeta e tyre.
- Po tallesh besoj! Ska shance! Alisjaa? - ishte reagimi i tyre i menjehershem
- Po pra ! Alisja! Ju nuk e dini por ajo eshte vertete shume e talentuar! - rrefeu duke e shoqeruar me nje nenqeshje dinake. - Ja pyeteni vete.
-Alisjaaa! Hajde pak ketu! - i thirri Klea.
-Po zonje! Urdheroni! - tha sapo hyri ne sallon.
- Alisja do te pyes per dicka ! - vazhdoi Stivens.
- Urdheroni zoteri! - tha kurioze.
- Mos di gje te vizatosh ti?! - pyeti.
- U..une nuk eshte se di te vizatoj shume mire! Thjesht me pelqen! - tha e habitur nga ajo pyetje.
- Mos genje! Une e di se ti pikturon shume mire! - tha Ester.
- Ester mjaft me kete budallallek. - foli Erisi- Nuk e di cte thote mendja njehere?! Nje sherbyese te behet stiliste! E degjon veten apo jo?! - vazhdoi me uljet e tij.
- E degjoj vella i dashur po edhe ti hapi syte e shiko. - u pergjigj duke nxjerre nga xhepi nje leter te zhubrosur. E hapi dhe te gjithe pane ne te portretin e vete Erisit. Ishte pikerisht Ester ajo qe rastesisht kishte marre letren dhe e kishte ruajtur ate per 3 muaj duke pritur momentin e duhur per ta perdorur kunder saj!
- Cfareeee? - thane te tre njeheresh.
- Ajo s'mund ta kete vizatuar kete!- Erisi.
- Erisssiiii! - Klea
- Perfekte! - Stivens.
Te gjithe kishin mbetur gojehapur nga ai punim i saj. E ajo dukej si ta kishin zene ne qark.
Nderkohe qe Erisidi po,e shikonte ne nje menyre sikur do e vriste , Stivens pa marre parasysh asgje po admironte ate punim te perkryer sic e cilesoi qe ne fillim.
- Do shihemi serish! - i tha Erisi teksa u ngrit te largohej.
- Atehere nuk e di pse ke pikturuar fytyren e tim biri por piktura me duket e mire! - tha Klea.
- Ajo eshte perfekte! - ia priti Stivens i lumtur qe mund te kishte gjetur nje person aq te talentuar.
- Pra cfare di te besh tjeter? - pyeti i entuziasmuar.
- Ne fakt zoteri pikturen e kam patur gjithmone pasion por kete nuk e di askush tjeter. Madje as familja ime. Mund te vizatoj gjithcka por e kam ditur gjithmone se kjo nuk do me realizohej kurre si cdo enderr dhe vendosa ta fsheh nga te gjithe. Tani vizatoj rralle.- rrefeu per te paren here ne jete endrren e saj per artin.
- Atehere ne po kerkojme nje stiliste per te skicuar veshjet e koleksioneve tona por nuk e di sa mund te arrish ta besh! - tha Stivens.
-Qe e vogel kam pikturuar fustane dhe kepuce por nuk e di sa mund te bej ne nivelin qe ju kerkoni. - u pergjigj.
-Le ta shikojme! Ester me sill nje flete dhe nje laps te lutem! - i tha Esterit qe po qendronte si e ngrire. Cdo plan i ishte kthyer permbys. Kishte dashur ta largonte ate vajze dhe vetem sa e kishte futur edhe me thelle ne jeten e tyre. Pa e kuptuar i kishte realizuar asaj nje enderr e i kishte hapur dyert e jetes e suksesit!
.
.
.
Hehe... Smth different! 😍❤
Ly girls heart_voices _CoPeZa_JeTe_ xhesi15 idaaaaa07 RediolaLala adelajda1 GertaZeneli Me falni ke kam harruar 💌❤
YOU ARE READING
Universe te Kunderta | ✔
RomanceAto ishin dy te rinj qe vinin nga realitete te ndryshme... Njeri ishte shume i pasur e tjetra thjesht nje sherbyese e varfer...por dashuria nuk pyet per asgje! Ato ishin si dy Universe te Kunderta por njekohesisht plotesonin njeri-tjetrin. A do mun...