Kapitulli 28

1K 58 32
                                    

Nderkohe ai kishte ngelur si i hutuar nga ardhja e Trejsit dhe me shume nga prania e te dyjave para tij.
Sapo Alisja u largua Trejsi filloi te fliste serish:
- Cfare mendove se po ben he? Si iken njeriu pa lajmeruar asgje amore?! Asnje telefonate, asnje mesazh! Je ne vete ti? Ia ke idene sa e shqetesuar kam qene per ty! Per nje moment mendova se me ...
-Trejsi MJAFT - ngriti pak zerin- Pse nuk arrin dot ta kuptosh? Ne rregull kemi kaluar mire bashke! Ti e di je e vetmja femer qe kam mbajtur afer per me shume se 1 nate por kaq! Me vjen keq por vetem kaq! Nuk je ti femra qe me ka bere te perjetoj emocionet me te bukura qe mund te ndieje njeriu! Nje femer tjeter me mesoi c'eshte dashuria! Me beri ta dashuroj cdo sekonde e me shume! Me ben budalla vetem kur ia degjoj zerin!
Me hipnotizon vetem me nje shikim!
E dua Trejs e dua! Dhe jam i sigurt se kete dashuri do e marr me vete deri ne varr sepse e ndjej qe nuk do shuhet kurre! Thjesht me ka plotesuar cdo boshllek te shpirtit! Me ka bere ta ndjej ne cdo qelize te trupit tim! Nuk e di pse po ti them ty keto por me beso ke patur dhe do kesh rendesi te madhe per mua! Nese do mund te mbetemi shoke por per dicka me shume besoj se arrite ta kuptosh! Une i perkas dhe do i perkas vetem 1 femre!
-Ishte ajo apo ajo? Ajo qe hyri pak me pare ketu?! Une nuk jam idiote e kuptova qe nga menyra si te shihte! Gezohem qe ke gjetur dike qe e do dhe te do me te njejten menyre! Une me te vertete te dua shume por s'jam aq e trashe sa te behem pengese e nje dashurie aq te madhe. Edhe po te dua jam e bindur se do dal e humbur sepse nese eshte dashuri e vertete ska pengese qe mund ta ndale! Pasi te kem zhdukur cdo ndjenje per ty nga zemra ime atehere mund te behemi shoke Eris me perpara nuk mundem! Uroj te jeni te lumtur!
- Jam i sigurt se do me harrosh sapo te njohesh dhe ti dashurine e jetes!
-Lamtumire Eris!
-Une po te them mirupafshim me mire! - ia ktheu duke u munduar ta fshihte keqardhjen per ate person! Sado qe kurre nuk i kishte premtuar ndonjehere shume per te ajo kish qene pak me e vecante se te tjerat por jo me speciale se Alisja e tij! Askush dhe asgje nuk mund ta arrinin te ajo ne syte e tij! Por tashme ishte i bindur se kishte edhe nje pengese te fundit per ta! Qe ishte vete ajo! Ajo dhe krenaria e saj qe tashme nuk lejonte te thyhej nga askush!
Doli ne korridor dhe hyri ne zyren e saj. E gjeti duke punuar me vetullay e ngrysura. As nuk,ia hidhte syte fare atij.
-Hej toka therret Alisjan!!!
Alissss! Hej! Pra nuk do flasesh e ? Ok por te lutem eja se do te te coj diku. Cohu! Do vish apo jo? - dukej sikur po fliste me vete sepse spo merrte pergjigje nga ajo.
-Nuk dua!
-Do vish!
-Jooo!
-Okej ti e di - i tha dhe hapi deren e xhamte qe te nxirrte ne ballkon!
-Cfare dreqin po ben? - bertiti ajo e alarmuar kur e pa qe kishte hipur mbi parmaket prej betoni.
-Te betohem per familjen, nese nuk vjen me mua sot, tani, ne kete moment do hidhem dhe nuk tallem! Kati i peste as copat sdo mi gjesh dot pastaj!
- Ti..,ti je cmendur! Te ka ikur truri?! Zbrit menjehere!
- Do vish?
- Pas teje. Hidhu dhe une te betohem per familjen se hidhem pas teje! Dhe pastaj shihemi ne parajse!
-Pse e nderlikon? Eja me mua dhe s'kemi nevoje te takohemi ne parajse!
-Ok psikopat ne rregull! Zbrittttt! -bertiti me shume kur e pa qe po i afrohej me shume cepit!
-Huh me ne fund! - tha teksa zbriste ne toke. -Me ndiq! - i tha dhe i mbante doren fort si te donte te mos ndahej kurre prej saj!
.
.
.
Nese vetem 1 pjese te kesaj historie nuk do merrja 300 kercenime nga heart_voices & idaaaaa07 asgje sdo kishte kuptim 😂😂❤

Universe te Kunderta | ✔ Where stories live. Discover now