Kapitulli 9

979 61 7
                                    

Festa po shkonte mire dhe te ftuarit po kenaqeshin. Ose sic i quante Erisidi "servilat po jepnin shfaqje" .
Nuk ishte ulur as nje sekonde qe ne fillim te asaj dite e as nuk kishte ngrene asgje. Ora shenonte 22:00 dhe ajo ende vazhdonte te punonte edhe pse e ndjente veten te keputur. Shikonte njerezit qe e shihnin pa ndjenje dhe pyeste veten si arrijne ta shikojne nje njeri ne ate menyre... Sikur te ishte nje objekt pa vlere.., e per ate te dyten kishte te drejte sepse per asnje ne ate shtepi ajo nuk vlente asgje... Ishte thjesht nje kamariere e nje sherbyese puna e se ciles eshte vetem tiu sherbeje te tjereve.
Ne ate feste kishte plot njerez e qindra shikime, perbuzese , urrejtje e pse jo edhe perverse.
Me tabakan ne duar "shetiste" nga nje tavoline ne tjetren. Keshtu i drejtua tavolines ku po qendronte Ester me pseudo-miket e saj. Sapo u afrua afer tyre pa pritur e pa veten duke rene dhe gotat rane ne fustanin e Esterit duke e ndotur. E kuptoi fare mire se cfare ndodhi. Ishte pikerisht Ester qe i kishte nxjerre kemben ne menyre qe te terhiqte vemendjen e turmes qe ose ishin me prinderit e saj ose me Erisin sikur ajo te mos ekzistonte.
- Ti moj qorre ! Shikon nga syte apo jo?- bertiti me te madhe duke bere qe te gjithe te kthenin syte nga ajo.
-M,,mm,me ffff,falni zonjushe - tha duke belbezuar.
- Cfare te te fal ? Huh? E shikon cfare bere? E di ti sa kushton ky fustan?! - bertiti edhe me shume duke e poshteruar te gjoren mes dhjetera njerezve.
-Do ta pastroj tani - tha.
-Keshtu si e ke nisur do na e shkaterrosh fare naten ! - u pergjigj nje ze tjeter, Erisi.
Kishte degjuar ulerimat e Ester dhe menjehere ishte afruar te shikonte.
- Ndodhi pa dashje ju betohem! - tha gati ne te qare.
- E bere me qellim qe te terhiqje vemendje varfanjake dinake- iu pergjigj Erisi pa asnje lloj emocioni.
- Pastroje tani! - e urdheroi nderkohe qe te gjithe e shikonin si te ishte nje shfaqje cirku. U nis per te marre fshesen per te pastruar xhamat me lot ne sy dhe ndjeu shikimin ti erresohej pa bere ende dy hapa.
E vetmja gje qe pa ishte se ra ne toke. Pa ndjenja.
Teksa te tjeret u afruan per ta pare u perballen me te foluren e Erisit.
- Askush te mos afrohet. Kerkon vetem vemendje. Le te qendroje aty. - tha me ze serioz.
- Erisidddd! Mjafton ! - i tha i ati eger.
Afer Alisjes u afrua vetem Arta e cila po mundohej ta sillte ne vete.
- Nuk reagon - tha.
Pa fytyren e saj te merrte nje ngjyre te zbehte dhe u afrua.
- Vajze! Hejjj ! Zgjohu ! - therriste teksa e godiste pakez ne faqe.
Sill pak uje! - i tha Artes teksa e mori ne krahe dhe e dergoi ne dhomen e tij.
- Menjehere Eris! - tha Arta e habitur nga ai veprim i tij. Dhe jo vetem ajo por te gjithe te pranishmit u habiten nga ai ndryshim ne fraksion sekondi.
.
Mori pak kolonje dhe ia afroi te hundet dhe filloi ta lagte me uje derisa ajo u permend.
- Huh? Zoti Erisid! Po cfa..r e ndodhi?!  -pyeti duke vene doren ne koke.
- Ndodhi ajo qe shkatrrove gjithcka debile. - i tha eger. - C'dreqin pate?
- Une nuk e di! Vetem mu erresua shikimi dhe sdi me asgje. - tha me,lotet qe kishin filluar te lagnin fytyren e saj.
- Mjaft i derdhe ato lot krokodili para meje! Dhe hiqmu sysh! - tha ai duke i vertetuar asaj se brenda atij nuk kishte asnje ndjenje njerzilleku.
U largua duke qare dhe ishte e bindur se pas kesaj do e gjente veten ne rruge.
.
.
.
He sa u tremb i shkreti 😂😂😂
Sjam e sigurt sa vota ka arritur historia por edhe pak shkojme 100.
Shume faleminderit idaaaaa07 moonchild-01 xhesi15 _CoPeZa_JeTe_ heart_voices GertaZeneli RediolaLala adelajda1 & lexueses me te re te historise Armela_Mela qe votoni ne cdo pjese! Ju du shm ! ❤❤❤❤❤

Universe te Kunderta | ✔ Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora