Kapitulli 18

992 54 9
                                    

Ajo dite ne kompani kaloi pa shume lodhje! Me shume me prezantime dhe njohje te reja.
Sic mund te merret me mend jo te gjithe e priten krahehapur. Pati plot paragjykime dhe xhelozi por te pakten kishte edhe nga ato qe u miqesuan shpejt me karakterin e saj sic ishin sekretaret e Stivensit dhe Erisidit, Era dhe Kejti!
Sapo u prezantuan me Alisjan e pelqyen dhe pak a shume i dhuruan asaj ate ndjenjen e miqesise se vertete! Ndjenje qe se kishte provuar kurre ne jete! Pse?! Sepse ne ditet e sotshme nese nuk ke para e nese diskriminohesh nga me shume se gjysma e njerezve qe shikon ne rruge eshte shume e veshtire te krijosh nje shoqeri! Sepse sot shoqeria ka marre nje epitet tjeter qe quhet INTERES! Por ajo e tyre nuk do ishte e tille! Sepse fillimet e asaj shoqerie nuk u bene interesi por karakteri i ngjashem! Ato filluan ta donin njera-tjetren thjesht nga menyra se si kombinoheshin te treja!
.
Po kthehej ne shtepi me e lumtur se kurre! Hapi deren dhe Arsela u habit kur e pa aty!
-Al, shpirt po ti ketu ? Sot eshte e enjte!
-Mamush nuk u gezove qe erdha?!- pyeti duke qeshur.
- Normalisht qe po - tha duke e perqafuar- por thjesht u habita.
-Yyy dhe sa do habitesh por me prit sa te nderrohem pak.
.
-Pra bije cfare ka ndodhur?- hapi biseden Arsela sapo ajo u kthye nje sallon.
-Tani ma une e di qe ti i ke pare pikturat e mia fshehurazi! - tha Alisja duke ngritur njeren vetull.
- Epoo...- ngeli e ema
- Nejse nuk eshte kjo ceshtja... Epo nje nga ato piktura rastesisht ra ne duart e Esterit dhe me pushuan nga puna si sherbetore.
-Cfare por psee? - pyeti e ema serish.
- Sepse ne kompanine e tyre u duhej nje stiliste dhe duke qene se Z. Stivens i pelqeu piktura vendosi te me punesoje mua si stiliste ne kompani- perfundoi ajo e lumtur ngjarjen e nje nate me pare
-Pra tani je stilisteeee?? - tha Arsela e cila ende nuk po e besonte
- Po sot kam punuar ne kompanine e tyre!
- Aaaa bija ime jam shume e lumtur per ty! Drita e syve te mi! - e perqafoi edhe njehere fort shume e lumtur qe e bija kishte fituar punen e endrrave te saj! Ajo kishte qene e vetmja qe i kishte pare fshehurazi pikturat e saj! E vetmja qe kishte qendruar me nete te tera prapa deres duke veshtruar te bijen qe linte shpirtin ne ato piktura! Sepse vetem nje nene mund te hyje deri ne skutat me te erreta te shpirtit te femijes se saj! Sado te fshihesh nga bota nena gjithmone do jete celesi i cdo zgjidhjeje!
.
Sapo ai u kthye ne shtepi perpara i doli Ester.
-Te lutem me thuaj qe ajo nuk punon me vertete ne kompanine tone!!
- Epo me vjen keq moterz por po! Nuk e di c'dreqin te tha mendja qe e bere ate gje mbreme?!
- Une mendova se kur te shikonin portretin tend do mendonin se po te vardisej ty prandaj do e debonin por jo!
- E cfare po ta bente? Mendon se do ia hidhja syte asaj une? Ti me te vertete s'qenke ne rregull , Ester! - tha dhe u largua per ne dhomen e tij!
Zbriti per te ngrene dhe sonte vuri re nje ndryshim te madh! Darken nuk e shtroi Alisja por nje grua mjaft ne moshe.
U merzit ? Jo!
U gezua? Jo!
Atehere cfare? - pyeti veten e pergjigje nuk mori. Ndoshta koha do tia tregonte!
Sepse koha eshte pergjigjja e cdo dileme! Edhe dilemen e tij...edhe dilemen e saj do e zgjidhte koha! E me shume gjasa zgjidhja do ishte e njejte per te dy!
Ndoshta te dy do te kishin te njejten pergjigje qe quhej... Le tia leme kohes!
.
.
.
U merzit cik mo po nejse..,
Dedikuar eeraaa1233 & KeitiMeta2 edhe pse ketu si kam pare me kane suportuar shm te historite e tjr LY girls...
Dhe dedicated to _The_life_puzzle_ sorry qe ste kam permend me pare 🙏😍❤

Universe te Kunderta | ✔ Where stories live. Discover now