Kapitulli 19

974 54 22
                                    

Ate mengjes u zgjua heret. Nuk u ndrit nga shtrati vetem filloi te mendonte. Filloi te enderronte. Tani do mund te krijonte nje jete te sajen. Do mund ti buzeqeshte te ardhmes.
Do mund te realizonte endrrat e fshehura per vite me radhe.
Ndoshta ky ishte shperblimi per gjithe ato vuajtje qe kishte kaluar ne jete...suksesi!
Duke menduar gjithe keto filloi te buzeqeshte me vete. Ishte e lumtur! Me ne fund mund te buzeqeshte lirisht me shpirt!
E po ate buzeqeshje te cilter beri po ate mengjes kur lexoi edhe njehere Passionis ne maje te asaj ndertese qe ishte e ardhmja e saj!
Hyri brenda dhe priti sa erdhen Era me Keitin! U pershendeten miqesisht dhe u shperndane neper vendet e tyre!
Hyri ne zyre dhe vazhdoi me punimet qe kishte lene pergjysme dje! Sapo i perfundoi iu drejtua zyres se Z. Stivens. Trokiti dhe hyri brenda. Direkt syte hasen shikimin e tij qe po bisedonte me te atin dhe ne mendje ju shfaqen bisedat e saj me te atin. Ah sa shume i mungonte! Kurre nuk do shuhej ai mall!
- Po Alisja! Urdhero!
-Hem.. Zoteri erdha tiu sjell dosjen qe me dhate dje per te perfunduar por mund te vij me vone nqs jeni i zene!
-Jo jo vazhdo! Madje me mire qe eshte edhe Erisi ketu! Do i shikojme te dy bashke punimet! - tha Stivens dhe filloi te shikonte vizatimet e saj.
.
-Mbreselenese! Bravo dhe i ke mbaruar kaq shpejt!- e pergezoi ai pas pak nderkohe qe Erisit i erdhi nje sms ne telefon.
- Faleminderit zoteri! Me leje po largohem! - tha ajo dhe u nis te dilte por e ndaloi zeri i Erisit!
-Prit pak! Baba shikoje pak kete! - i drejtoi te atit ekranin e telefonit!
-Mos!!!
- Ka ndodhur dicka zoteri? - pyeti ajo!
- Alisja e di qe tani ke filluar por te duhet te punosh shume sepse duhet plotesuar i gjithe koleksioni sepse pasneser do vijne eproret nga Italia dhe duhet patjeter i perfunduar! - tha Stivens i shqetesuar sepse si rregull duhej mbaruar pas 1 muaji dhe ia merrte mendja se do duhej shume pune per ta perfunduar.
- Mos u merakosni z.Stivens! Do bej te pamunduren per ta perfunduar!
- Hah ne ate krah fli! Duhet te pakten 1 jave per ta perfunduar zonjushe sepse jane bere vetem 2 punime! - nderpreu Erisi mosbesues.
- Une kam besim te ti Alisja! - tha Stivens optimist.
- Atehere po shkoj te filloj direkt nga puna! - tha ajo dhe doli nga zyra.
Sapo u ul ne karrigen e saj mori lapsat dhe letrat e filloi te bente ate qe dinte te bente me mire...te pikturonte!
Nuk doli as ne pushimin e drekes!
Iu tha shoqeve se nuk kishte uri por ato ia sollen ushqimin ne zyre!
Punonte pa nderprerje edhe kur te gjithe punonjesit filluan te largoheshin...
- Po ti nuk ke ndermend te ikesh? - e pyeti Stivens duke buzeqeshur.
- Ju lutem zoteri a mund te qendroj dhe pak? - pyeti.
- Ne rregull mund te qendrosh sa te duash por te lutem mos e mundo shume veten!
- Pa merak por a mund te te kerkoj edhe dicka?
- Patjeter cfare te duash!
-A mund ta perdor pak telefonin tuaj sepse dua te lajmeroj pak familjen?
-Pyetje ishte kjo! Urdhero! - tha ai dhe i zgjati telefonin.
Pasi lajmeroi familjen e saj i dha telefonin Stivensit dhe filloi serish nga puna.
Ishte personi i vetem qe po punonte ne ate kompani ne ate orar.
I ndjente duart e lodhura por serish nuk e ndalonte dot imagjinaten dhe veten se krijuari. Nuk u kthye fare ne shtepi ate nate.
.
Mbaroi dhe punimin e fundit dhe pa oren 04:12. Leshoi lapsin dhe ndjeu kapaket e syve ti mbylleshin nga lodhja. Ashtu ne tavolinen e punes gjumi e rrembeu pa pritur asnje sekond. Nuk u zgjua nga rrezet e diellit. E as nuk i degjoi zhurmat e njerezve qe filluan te mbushnin zyrat e korridoret e kompanise.
.
.
+ Personazhet

+ Personazhet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Erisi 💘

Alisja 💥

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Alisja 💥

                           Ester 💙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ester 💙
.
.
.
Kaq per momentin me vone do i postoj dhe pers e tjere ...
idaaaaa07 si te duket shemtira mi 😂💘
.
.
Ps: Ne pjeset ne vazhdim do shtojme cik doze dhimbjeje ta dini po edhe pak pjese dmth 😅 pastaj do e rregullojme!




Universe te Kunderta | ✔ Where stories live. Discover now