𝟞. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞

6.3K 451 297
                                    

Jae Eun son derece sıkıcı geçen edebiyat dersinde boş boş oturup sabahki olayı düşünüyordu.

Jungkook'la cidden burun burunalar mıydı? Yoksa o yanlış mı hatırlıyordu bütün bu olanları?

Jae Eun'ın muhteşem sıra arkadaşı onu dürttüğünde aklındaki Jungkook'u bir kenara çekmişti Jae Eun.

"Evet Jae Eun Juliet olmak ister misin?"

Hocanın sorduğu soru Jae Eun'ın yüzüne tokat gibi çarparken ne yapacağını düşünüyordu.

Yani kabul edemezdi ki?

Çalışmasından ya da yapamayacağından değil, sahneden korkuyordu.

Zaten kendince ezik bir kızdı ve etrafa da yeteri kadar rezil oluyordu.

Ya sahnede konuşamazsa?

Ya herkesin içinde öksürük tutarsa onu?

Ya sözleri unutursa veya karıştırırsa?

Jae Eun titreyen sesi ile "H-hocam ben yapmasam?" dediğinde hoca kafasını olumsuz anlamda sallamış ve "Jae Eun Juliet oluyor" demişti.

Jae Eun sıkkın bir nefes verdikten sonra "Madem zorla bana yaptıracaksın, neden soruyorsun ki?" diye geçirmişti kendi içinden.

Hoca Romeo olacak kişiyi seçmek için sınıfta göz gezdirirken gözleri en arka sırada uyuyan Jungkook'da takılı kalmıştı.

Hoca "Jungkook" diye seslendiğinde Jungkook yavaşça kafasını kaldırken Jae Eun gözlerini kocaman açmıştı.

Ya Romeo olarak Jungkook seçilirse?

Jae Eun cidden bu sefer kalpden giderdi.

Jungkook hocaya "Ne var?" dediğinde hoca kaşlarını çatarak "Benimle düzgün konuş karşında bir öğretmen var." demişti.

Jungkook ise alaylı bir ses tonuyla "Yani?" diye sorduğunda hoca "Çık dışarı!" diye bağırmıştı ona.

"Bana sesini yükseltme!" diyerek celallendiğinde, Jae Eun korkmaya başlamıştı.

Jungkook şuan çok büyük bir hata yapıyordu. Onun bu davranışları disipline gitmesine bile yol açabilirdi.

Hoca "Çık dışarı!" diye tekrar bağırdığında Jungkook hızla yerinden fırlamış ve hocanın gözlerinin içine bakarak hızlı adımlarla yürümeye başlamıştı.

Hocanın yanına vardığında ona hafifçe omuz atmıştı bir de Jungkook.

Hoca yaşlı olduğu için şanslıydı aslında. Eğer daha genç olsaydı son anda Jungkook'un yakasından tutabilirdi edebiyat öğretmeni.

Jungkook hocaya omuz attığı sırada cebinden küçük bir anahtarlık düşü vermişti yere. Anahtarı olmayan pembe bir anahtarlık.

Jae Eun bunu fark ettiğinde hızlıca yanındaki arkadaşını dürtüp onu almasını ve kendisine vermesini istemişti. Çocuk da anahtarlığı alıp hemen Jaen Eun'a uzatmıştı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟 ☯ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin