Jungkook içeri geçip sehpanın yanına oturduğunda Jae Eun'ın kalemini alıp metni yazmaya devam etmişti.
Jae Eun'ın sessizde olan telefonu deli gibi çalarken Jungkook metni yazmaya devam ediyordu telefondan habersiz.
Daha yazacak çok sayfaları vardı nasıl olsa.
Jungkook metni yazmaya devam ederken Jae Eun yattığı yatakta kıpırdanmaya başlamıştı.
Yavaşça gözlerini araladığında yabancı bir yerde olduğunu anlamıştı.
Ama en son Jungkook'un kollarındaydı Jae Eun? Şimdi nerede?
Jae Eun gözlerini iyice açıp etrafa bakındığında kimseyi görememişti.
"Jungkook!" diyerek seslense de kulaklıkla müzik dinleyen Jungkook duymamıştı onu.
Normalde Jungkook kullaklık kullanmazdı. Bluetooth hoparlörünü kullanırdı her zaman. Ama bu sefer Jae Eun uyanmasın diye kullaklık kullanmayı tercih etmişti.
Jae Eun yatakta doğrulduktan sonra yerdeki ayakkabılarını almış ve bir tekini ayağına geçirmişti.
O hala nerede olduğunu düşünürken aklına gelen fikirle beyaz yastığın üstünde gezdirmişti elini.
Burası Jungkook'un yatağı olabilir miydi?
Jae Eun yastığı eline alıp uzunca baktıktan sonra gülümseyip burnuna götürmüştü.
İçine çektiği kokunun Jungkook'a ait olduğunu anlamıştı çoktan. Çünkü en son Jungkook'un kolları arasında kokusunu içine çekiyordu Jungkook'un.
Yastığa sıkıca sarılıp tekrar yatağa yattığında ayağına giydiği tek ayakkabısını diğer ayağıyla ittirerek çıkartmış ve yatağa geri uzanmıştı.
Yastığa sıkıca sarılıp Jungkook'un kokusunu içine çekerken aklına geçen gördüğü kız gelmişti birden.
"Ya diğer yastıkta da o kız yatmışsa?" diyerek düşündüğünde yastığı bırakıp tekrar doğrulmuştu Jae Eun.
Jungkook'un yatağından indiğinde aklında sadece o kız vardı. Halbu ki bilmiyordu Jae Eun o yatakta yatan ilk kızdı.
Ayakkabılarını hızlıca giydikten sonra kapıya doğru yürümeye başlamıştı Jae Eun, ama dikkatini komodinin üzerindeki o eski defter çekmişti.
Bir an defterle bakıştıktan sonra uzanmıştı o deftere ve dışına bakmaya başlamıştı.
İçindekileri her ne kadar merak etmiş olsa da bakamazdı değil mi içine? Başkalarının eşyaları kurcalanmamalıydı çünkü.
Jae Eun defteri eski yerine bırakıp tekrar kapıya yöneldiğinde yavaşça açmıştı kapıyı.
Dışarı çıktığında farklı bir odada olduğunu alamıştı hemen. Jungkook'un kızı götürdüğü oda ilerideki odaydı değil mi?
Jae Eun düşündüğü şey ile gülümsese bile yine de aklından çıkmıyordu o kızla birlikte olması fikri.
Oturma odasına geçtiğinde Jungkook kafasını belirli bir ritimde sallayıp metni yazmaya devam ettiğini görmüştü.
Jae Eun anın güzelliği ile kapının pervazına yaslanmış ve Jungkook'u izlemeye başlamıştı.
Jungkook arada mırıldanmaya başladığında gülümseyerek birkaç adım atmıştı Jae Eun. Ardından da Jungkook'un yanına gelip omzuna dokunmuştu.
Jungkook kafasını kaldırıp Jae Eun'a baktığında şaşırmıştı ilk önce. Nasıl duymamıştı ki onun uyandığını?
"İyi uyudun mu?" diyerek ayağa kalkan Jungkook'a olumlu anlamda kafa sallayan Jae Eun hızlıca sehpanın yanına oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟 ☯ 𝕁𝕁𝕂 ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Çilekli dudak nemlendiricisini yavaşça kapatıp cebine geri koyduğunda diğer cebinden anahtarlığı çıkartmıştı Jungkook ve uzunca bakmıştı ona. Derin bir nefes alıp dilini dudaklarında gezdirmiş ve hafifçe kıkırdamıştı. Aldığı o muhteş...