Okuldan sonra Jae Eun ve Jungkook yan yana yavaş adımlarla yürürken hiç birbirlerine bakmıyorlardı.
Yani Jae Eun Jungkook'a bakarken Jungkook yere bakıyordu sürekli.
Aralarındaki sessizliği bozan kişi Jae Eun olmuş ve ona "Evde de yazmaya başladım." demişti.
Jungkook anlamamış gibi Jae Eun'a baktığında Jae Eun "Performans ödevi yani. Evde de yazıyorum. Daha hızlı biter bakımından" demişti. Jungkook da olumlu anlamda kafa sallamıştı.
Dakikalar sonra yine aynı yere geldiklerinde Jungkook cebinden sigara paketini çıkartmış ve bir dal alarak dudaklarının arasına yerleştirmişti.
Jae Eun "İçmesen ne kaybedersin?" dediğinde Jungkook kıkırdayıp kenara geçmiş ve diğer cebindeki çakmağı çıkartmıştı.
Jungkook "Neden bu kadar karşısın sigara içmeme?" dediğinde Jae Eun kafasını eğmişti.
"Sana bir soru sordum cevap ver." dediğinde de Jae Eun kafasını kaldırmadan "Çünkü zararlı demişti"
"Zararlı olduğunu ben de biliyorum Jae Eun ama işte rahatlatıyor." dediğinde şaşkınlıkla kafasını kaldırmıştı.
Cidden ona bücür demek yerine ismiyle mi seslenmişti?
Jungkook sigaradan dumanı içine çekip etrafa üflediğinde Jae Eun'ın gözleri dolmuştu. Gözünün önüne babası gelmişti çünkü.
O zamanlar henüz küçük olduğundan anlayamıyordu o kadar zararlı bir şey olduğunu. Ama şimdi büyümüştü ve anlıyordu artık.
Jungkook sigarasını içmeye devam ederken Jae Eun koşarak dudakları arasındaki sigarayı alıp yere atmıştı ve ayakkabısının ucuyla ezmişti.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun bücür?" diyerek yaslandığı duvardan uzaklaşan Jungkook Jae Eun'ın üstüne yürümeye başlamıştı. Jae Eun da "Benden bir sevdiğim insanı aldı ve bir tanesini daha almasına izin veremem" diyerek gözünden akan yaşı silmişti.
Jungkook çatık kaşlarını havalandırdığında Jae Eun cebindeki çilekli lolipopu alıp Jungkook'a uzatmıştı.
Jungkook şaşkınlıkla "Bu ne şimdi?" dediğinde Jae Eun "Lolipop" demişti.
Jungkook alayla güldükten sonra "Beni salak mı sanıyorsun?" dediğinde Jae Eun lolipopu açıp tekrar Jungkook'a uzatmıştı.
"Bu da insanı rahatlatır. Sigara içmene gerek yok" demişti ve gülümsemişti.
"Benimle taşak geçme bücür" dedikten sonra cebindeki sigara paketini tekrar çıkartmıştı.
Jae Eun kaşlarını çatıp Jungkook'un boşta olan eline lolipopu tutuşturup diğer elindeki sigara paketini hızlıca almış ve koşmaya başlamıştı.
Jungkook "Bücür buraya gel! Ağğh sikicem ama ver şu paketi bana!" diyerek bağırdığında Jae Eun koşmaya devam ediyordu.
Şimdilik bile olsa o iğrenç şeyi Jungkook'dan uzaklaştırdığı için gülümsüyordu Jae Eun.
Aslında Jungkook birkaç adım gerideki markete gidip bir paket daha alabilirdi.
Jae Eun olduğu yerde durup arkasını döndüğünde Jungkook elinde lolipopla kaldırımın tam orta yerinde oldukça komik duruyordu.
Jae Eun hafifçe gülmeye başladığında Jungkook'a da bir gülme isteği gelmişti.
Elindeki lolipop'a baktığında birkaç dakika gülümseyerek lolipopa baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟 ☯ 𝕁𝕁𝕂 ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Çilekli dudak nemlendiricisini yavaşça kapatıp cebine geri koyduğunda diğer cebinden anahtarlığı çıkartmıştı Jungkook ve uzunca bakmıştı ona. Derin bir nefes alıp dilini dudaklarında gezdirmiş ve hafifçe kıkırdamıştı. Aldığı o muhteş...