Üflemişti Jungkook dudakları arasındaki dumanı pencereye doğru.
Hem dışarıyı izliyor hem sigarasını içiyor hem de ağlıyordu en üst kattaki boş sınıfta.
Jae Eun da Jungkook'un orada olduğunu biliyordu çünkü görmüştü onu o boş sınıfa girerken.
Gerçi neden derse girmemişti kendisi de bilmiyordu Jae Eun. Ders zamanı koridorda öylece duruyordu o boş sınıfın kapısına bakarak.
Merdivenden yükselen sesle gözlerini kocaman açmıştı Jae Eun. Öğretmenin derste olması gerekmiyor muydu hah? Neden koridorlarda geziyordu ki?
Jae Eun koşturarak Jungkook'un olduğu sınıfa girince Jungkook'u görmüştü, yaşlı gözleri ve elinde sigarayla.
Jungkook kırmızı gözleriyle ona boş bakışlar atmaya devam ettiğinde Jae Eun Jungkook'un elindeki sigarayı alıp pencerenin yanında söndürmüş ve hemen bir sıranın altına koymuştu.
Jungkook şaşkınlıkla Jae Eun'ı izlerken ayağa kalkmış ve göz yaşlarını silmişti.
"Ne oluyor?" diye sorunca Jungkook "Şşşt! Hoca geliyor. Sessiz ol" demişti Jae Eun.
Jungkook hızlıca tüm pencereleri açtığında masanın üstündeki sigara paketini almıştı Jae Eun.
Elinde paketle dururken Jungkook'a bakıp "Bunu ne yapacağız?" demişti.
Jungkook elini uzattığında Jae Eun'a olumsuz anlamda kafa sallamıştı Jae Eun.
Hoca Jungkook'u aradığında bulabilirdi sigara paketini.
Hoca koridorda ilerlerken sigara dumanını fark etmişti ve arkasını dönmüştü.
Bu koku sağ taraftaki boş sınıftan geliyordu değil mi?
Hoca yavaş adımlarla sınıfa doğru yaklaştığında Jae Eun sigara paketini göğüslerinin arasına yerleştirmişti hızlıca.
Jungkook ona şaşkınca bakarken Jae Eun ellerini havaya kaldırıp "Başka seçeneğimiz yok" demişti.
Saniyeler sonra hoca sınıfa girdiğinde kaşlarını çatmış ve gözlerini bir Jungkook'a bir de Jae Eun'a çevirmişti.
"Ne yapıyorsunuz siz burada? Bu koku da ne?" diye sorunca omuz silmişti Jungkook ve "Bilmem ne yapıyoruz?" demişti.
Hoca derin bir nefes alıp "Burası leş gibi sigara kokuyor. Yasak olduğunu bilmiyor musun hah?" diyerek Jungkook'a yaklaştığında Jungkook "Benim içtiğimi nereden biliyor sunuz? Ben geldiğimde burası böyleydi" demişti.
Hoca "Kim içecek peki? Bu kız mı?" diyerek Jae Eun'ı gösterdiğinde Jungkook "O sigara kullanmıyor hocam" demişti.
"Sen kullanıyorsun yani?"
Jungkook alayla gülüp "Evet kullanıyorum" dediğinde "Aç kollarını, arayacağım" demişti hoca.
Jungkook sırıtarak kollarını havaya kaldırdığında ellerini Jungkook'un vücudunda gezdirmişti hoca. Ama aradığını bulamamıştı.
Hoca "Ayakkabılarını çıkart" dediğinde "Yok artık" diyerek gülmüştü Jungkook.
"Cidden bu kadar mı nefret ediyorsunuz benden hocam?"
Jungkook bir sıraya yaslanıp ayakkabılarını çıkarttığında havada sallamıştı Jungkook ayakkabılarını ve "Bakın içi boş" demişti.
Ayakkabıları hoca'nın yüzüne doğru uzatında geri doğru bir adım atmıştı hoca.
"Hacam sizde hem çıkart diyorsunuz hemde geri kaçıyorsunuz." dediğinde kaşlarını çatmıştı hoca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟 ☯ 𝕁𝕁𝕂 ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Çilekli dudak nemlendiricisini yavaşça kapatıp cebine geri koyduğunda diğer cebinden anahtarlığı çıkartmıştı Jungkook ve uzunca bakmıştı ona. Derin bir nefes alıp dilini dudaklarında gezdirmiş ve hafifçe kıkırdamıştı. Aldığı o muhteş...