𝟚𝟚. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞 | [𝔽𝕚𝕟𝕒𝕝]

6.1K 408 333
                                    

"Şerefsiz köpek!"

"Psikolojisi bozuk bir kıza keşke ölsen denir mi piç herif!?" diyerek Jungkook'u yumrukluyordu Hoseok hastane koridorunun ortasında.

Jungkook Hoseok'a karşılık vermeden öykece dururken Jimin ve güvenlik görevlileri durdurmaya çalışıyordu Hoseok'u.

Jungkook'un elleri ve üstü Jae Eun'un kanı bulaşmışken yüzünden de kendi kanı akmaya başlamıştı.

Jimin Hoseok'a "Dur bir amına koyduğum! Sanki çocuk bu olsun istiyordu! Sıçtırma sinirine!" diyerek bağırmıştı.

Jungkook yerde duvara yaslanmış bir şekilde otururken ellerine bakmıştı uzunca.

Bunlar prensesinin kanıydı.

"Özür dilerim" diyerek ağlamaya devam ettiğinde Jungkook "Eğer ona bir şey olursa seni öldürürüm" demişti Hoseok.

Jungkook dizlerini kendine çektiğinde ağlaması daha da şiddetleniyordu.

Eğer ona bir şey olsa ne yapacaktı Jungkook?

Hayatının anlamı onu bırakıp gitse ne yapacaktı?

Hemşire hızlıca içeriden çıkıp "Acil kan gerekli! A Rh (+)" dediğinde "Ben!" diyerek ayağa kalkmıştı Jungkook.

Bileklerini hemşireye uzatmıştı ağlayan gözlerle.

"Ben veririm! Hepsini alın! Lütfen Jae Eun yaşasın yeter! Hepsini alın!"

Hemşire kafasını olumlu anlamda sallayınca Jungkook'un kolundan tutup koşturmaya başlamıştı.

Jungkook yan odada kanını verirken hastane koltuğuna oturmuş bir şekilde ağlıyordu Hoseok. Jimin ise bu olanların nasıl gerçekleştiğini düşünüyordu.

~

Jimin dışarıya çıktığında kanlar içinde ona doğru koşarak gelen Jungkook'u görmüştü ve birden paniklemişti.

"Lan! Ne oldu sana!?" diyerek bağırdığında Jimin, "Hastaneye hemen! Gidelim!" diyerek bağırmıştı Jungkook.

Jimin Jungkook'u kontrol ederken "Ben değil Jae Eun!" diyerek bağırmıştı ona.

Hoseok ailesinin arabasıyla gittiğinde arkada kalmıştı Jungkook. Çünkü bir türlü sakinleşemiyordu ve ambulansta onunla uğraşamazlardı.

Jimin olumlu anlamda kafa salladığında "Arabanın anahtarı yukarıda, çekmecede" dediğinde Hızlıca içeri fırlamıştı Jungkook.

Merdiveleri üçer üçer çıkıp kapıya geldiğinde cebindeki anahtarı çıkartıp kapıyı açmıştı.

İçeri fırlayıp çekmeceden anahtarı aldığında kapıya yönelmişti tekrar.

Kapıdan çıkmadan önce de çantasını almıştı Jae Eun'ın.

Aşağı inip anahtarı Jimin'e attığında Jimin havada yakalamış ve hemen açmıştı arabayı.

İkisi arabaya bindiğinde Jimin en yakın hastaneye sürmeye başlamıştı. Jungkook ise Jae Eun'ın çantasına sarılıyordu.

Jungkook çantayı açıp içine cebindeki telefonu koyduğunda dudak nemlendiricisini almıştı ve uzunca bakmıştı ona. Ardından da cebine koymuştu.

~

Hoseok ayağa kalkıp ortalıkta dönmeye başladığında bir hemşire girip içeriye girmişti Jae Eun'a bakmak için.

Jungkook hemşirenin yanından geldiğinde Hoseok Jungkook'a sert bakışlar atıyordu.

Jimin "Hadi sen kantine git su falan al" dediğinde "Git kendin al" demişti Hoseok.

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟 ☯ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin