Jae: İstemiyorum Jungkook.
Jae Eun kaldırımın kenarında oturup ağlamaya devam ederken Jungkook'un onu çağırması saçma geliyordu ona.
Onu hiç sevmeyecek biri için uğraşmak ne kadar doğrudur ki?
Jk: Cidden pişmanım.
Bir anlık sinirle oldu.Jae Eun ekrana bakıp gözyaşlarını silerken ne yapacağını düşünüyordu.
Jungkook derin bir nefes aldıktan sonra parmakları yine telefonun klavyesine gitmişti.
Her gün Prensesise yazdığı şeyi yazmıştı Jae Eun'a.
Jk: Lütfen geri gel.
Jae Eun birkaç dakika daha telefonun ekranına baktıktan sonra ayağa kalkıp üstünü düzeltmişti. Ardından da Jungkook'a mesaj atmıştı.
Jae: Tamam geliyorum.
Jae Eun üstünü düzelttikten sonra Jungkook'un evine yöneldiğinde, derin bir nefes almış evinde göz gezdirmişti Jungkook.
Koltuğun üstündeki nemlendiriciyi gördüğünde de gülümsemişti.
Dakikalar sonra Jae Eun Jungkook'un evine geldiğinde zili çalmış ve kapının açılmasını beklemeye başlamıştı.
Kapı açıldığında karşısında Jae Eun'ı gören Jungkook sıkıca sarılmak istiyordu ona. Ama yapmak da istemiyordu.
Jungkook "Hoşgeldin" diyerek kenara çekildiğinde Jae Eun hiçbir şey demeden içeri girmişti.
"Bir şey mi oldu?" dedikten sonra etrafa bakan Jae Eun'ın kolundan tutan Jungkook yavaş bir şekilde onu oturma odasına kadar götürmüştü.
İçeri girdiklerinde Jungkook dudak nemlendiricisini alıp açmış ardından da kenardaki peçete ile sildikten sonra kapağını geri kapatmıştı.
"Bunu unutmuşsun, o yüzden çağırdım" diyerek dudak nemlendiricisini ona uzattında Jae Eun "Bunun için miydi?" demişti. Jungkook da olumlu anlamda kafa sallamıştı.
Jae Eun hızlıca dudak nemlendiricisini alıp kapıya yöneldiğinde Jumgkook onun kolundan tutup kendisine çekmişti.
"Şaka yaptım çilek kız. Hemen gidiyorsun." diyerek Jae Eun'ın yüzüne düşen saçımı kulağının arkasına attığında gülümsemişti Jungkook.
"Geçsene"
İkisi birlikte koltuğa oturduklarında derin bir nefes almıştı Jungkook. Hayatı boyunca hiç özür dilememiş olan Jungkook ilk defa prensesinden başka birine özür dileyecekti.
"Özür dilerim çilek kız"
Jae Eun ifadesiz bir şekilde Jungkook'un gözlerine bakmaya devam ederken "Bana öyle bakma Jae Eun" demişti.
"Onu okumamıştım Jungkook. Hem... Neden birinin sana acıması bu kadar ağırına gidiyor ki?"
Jungkook Jae Eun'ın ona sorduğu soru ile kaşlarını çatıp "Anlatamam." demişti.
Jungkook yere bakmaya başladığında Jae Eun heyecandan titreyen ellerini Jungkook'un ellerinin üstüne koymuştu. Ardından da Jungkook ona bakmıştı.
Neden Jungkook'un kalbi bu kadar hızlanmıştı ki?
Jae Eun "Bana güvenebilirsin Jungkook" dediğinde hâlâ gözleri Jungkook'un gözlerindeydi.
"Şuan güvenebildiğim tek kişi sensin çilek kız"
Jungkook derin bir nefes aldında Jae Eun ellerini Jungkook'un ellerinden çekmişti yavaşça. Yoksa daha fazla dayanamayacaktı kalbi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟 ☯ 𝕁𝕁𝕂 ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Çilekli dudak nemlendiricisini yavaşça kapatıp cebine geri koyduğunda diğer cebinden anahtarlığı çıkartmıştı Jungkook ve uzunca bakmıştı ona. Derin bir nefes alıp dilini dudaklarında gezdirmiş ve hafifçe kıkırdamıştı. Aldığı o muhteş...